spruitjes eten we hier nooit...zoooooooo vies! busy 3 appels.... jeetje das ook best veel! hihi alleen een stuk gezonder als een halve liter slagroomvla
Eet tegenwoordig 1 of 2 zakken appels (elstars) per week en dan ook nog 2 netjes mandarijnen. Zodra de fruitmand hier is gevuld heb ik hem alweer geleegd. Tja.. aan vitamientjes heeft die kleine geen gebrek
De wat? poiesz? Ik ben aan het wachten op de hondenuitlaatservice en dan ga ik proberen zitten wat te strijken haha Hm nu ook zin in mandarijntjes eens ff naar de keuken strompelen...
Opgebakken boerenkoolstamp, mmm lekker hoor op v ers brood. Van dire dikke frieten om vers witbrood is ook erg jammie. Spruitjes en slagroomvla moet ik niet aan denken, ook niet apart van elkaar. Anita, ik hoop dat er snel wat meer begrip komt vanuit je gezin. Linda, jeetje das lang wachten en in onzekerheid zitten. Ik zit hier aan banaan, mandarijn en appel en bedenk intussen hoe we het huis kunnen inrichten en wat dat gaat kosten.
busy: voicemail heb je toch ook niet voor niets?! Dat ze die dan niet inspreken... Ken wel meer mensen die privé-nr eigenlijk nooit opnemen.
heb gelezen dat kinderen minder snel last van allergieen hebben als de moeder veel appels heeft gegeten tijdens zwangerschap haha Moet zeggen sinds ik zwanger ben eet ik veel meer fruit en vind t nog lekker ook! En momenteel vliegen de mandarijnen er door heen ja!
De hondenuitlaatservice... Die hadden wij eerst ook altijd, toen we nog in Den Bosch woonden. Helemaal geweldig vond ie dat!
busy, jeetje wat gezond zeg! anita, werk ze boven, en een beetje rustig aan he! mss79, haha ja? zal wel weer niks van kloppen van die allergieen. maja mooi meegenomen als het wel is he ik eet wel iedere morgen 2 uitgeperste sinaasappels. ben niet zo'n fruitmens.
ja onze ook die zit al hele tijd bij de deur te wachten haha Eigenlijk werk ik op woensdag hele dag maar als ik toevallig eens thuis ben gaat ie toch gewoon mee zeker nu ik zelf geen uren meer kan wandelen. Ze gaan ook altijd zwemmen hier in de buurt das helemaal super. Meestal wordt ie rond 13u opgehaald en dan rond 15u terug
2 uitgeperste sinaasappels is ook gezond hoor! Genoeg voor je dagelijkse portie vitamientjes in ieder geval Laten we hopen dat dat over die appels waar is. Krijg ik echt een kindje met een supergaaf huidje zonder allergieen Snap ook niet dat ze de voicemail niet inspreken. Daar is die voor bedoeld. Vind het aan de ene kant wel raar mocht het wel de kraamzorg zijn ze zouden bellen met prive-nr. Het is toch een bedrijf? Of krijg je gelijk degene aan de lijn die als de bevalling zich aandient bij je thuis komt. Nee toch? Lijkt me ook weer gek, want ze weten nooit precies wanneer je bevalt.
Ik denk dat er een afdeling belt die de afspraken inplant. Bedrijven bellen vaak met prive-nr, dus dat zou echt wel kunnen.
Straks in mn verlof gaat ie ook gewoon mee. Hij is net opgehaald, dus ben even alleen best vreemd haha Ik ga even een stijkpoging doen boven dus tot straks!
ik houd de uitlaatservice ook aan hoor. Mijn hond gaat 2 keer per week mee en ze vindt het geweldig.. maar nu ik halve dagen werk en ze nog niet thuis is als ik thuiskom is dat wel heel vreemd hihi
denken jullie dat een paracetamolletje helpt tegen de pijn aan je schaambot/bekken? pfff doet zoooo pijn!
Strijk ze! Pfff die onderburen van ons mogen zich ook wel eens aanmelden voor zo'n uitlaatservice. Iedere dag blaft er vaak wel een uur of langer een hond daar. Het begint me inmiddels te irriteren.....