Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

plus heb ik hier niet in de buurt maar zal een bij super de boer of de poiesz kijken.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    spruitjes eten we hier nooit...zoooooooo vies!

busy 3 appels.... :confused:
    jeetje das ook best veel!
    hihi alleen een stuk gezonder als een halve liter slagroomvla :)

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Eet tegenwoordig 1 of 2 zakken appels (elstars) per week en dan ook nog 2 netjes mandarijnen. Zodra de fruitmand hier is gevuld heb ik hem alweer geleegd. Tja.. aan vitamientjes heeft die kleine geen gebrek :D

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

haha nou mijn mandarijntje is op...ik ga naar boven...tot straks.

5. Niet meer actief

De wat? poiesz?

Ik ben aan het wachten op de hondenuitlaatservice en dan ga ik proberen zitten wat te strijken haha

Hm nu ook zin in mandarijntjes eens ff naar de keuken strompelen...

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Opgebakken boerenkoolstamp, mmm lekker hoor op v ers brood. Van dire dikke frieten om vers witbrood is ook erg jammie.

Spruitjes en slagroomvla moet ik niet aan denken, ook niet apart van elkaar.

Anita, ik hoop dat er snel wat meer begrip komt vanuit je gezin.

Linda, jeetje das lang wachten en in onzekerheid zitten.

Ik zit hier aan banaan, mandarijn en appel en bedenk intussen hoe we het huis kunnen inrichten en wat dat gaat kosten.

7. Niet meer actief

busy: voicemail heb je toch ook niet voor niets?! Dat ze die dan niet inspreken... Ken wel meer mensen die privé-nr eigenlijk nooit opnemen.

8. Niet meer actief

heb gelezen dat kinderen minder snel last van allergieen hebben als de moeder veel appels heeft gegeten tijdens zwangerschap haha
    Moet zeggen sinds ik zwanger ben eet ik veel meer fruit en vind t nog lekker ook! En momenteel vliegen de mandarijnen er door heen ja!

9. Niet meer actief

De hondenuitlaatservice... Die hadden wij eerst ook altijd, toen we nog in Den Bosch woonden. Helemaal geweldig vond ie dat!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    busy, jeetje wat gezond zeg!

anita, werk ze boven, en een beetje rustig aan he!

mss79, haha ja? zal wel weer niks van kloppen van die allergieen.
    maja mooi meegenomen als het wel is he ;)

ik eet wel iedere morgen 2 uitgeperste sinaasappels.
    ben niet zo'n fruitmens.

11. Niet meer actief

ja onze ook die zit al hele tijd bij de deur te wachten haha
    Eigenlijk werk ik op woensdag hele dag maar als ik toevallig eens thuis ben gaat ie toch gewoon mee zeker nu ik zelf geen uren meer kan wandelen. Ze gaan ook altijd zwemmen hier in de buurt das helemaal super. Meestal wordt ie rond 13u opgehaald en dan rond 15u terug

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    2 uitgeperste sinaasappels is ook gezond hoor! Genoeg voor je dagelijkse portie vitamientjes in ieder geval

Laten we hopen dat dat over die appels waar is. Krijg ik echt een kindje met een supergaaf huidje zonder allergieen :)

Snap ook niet dat ze de voicemail niet inspreken. Daar is die voor bedoeld. Vind het aan de ene kant wel raar mocht het wel de kraamzorg zijn ze zouden bellen met prive-nr. Het is toch een bedrijf? Of krijg je gelijk degene aan de lijn die als de bevalling zich aandient bij je thuis komt. Nee toch? Lijkt me ook weer gek, want ze weten nooit precies wanneer je bevalt.

13. Niet meer actief

Ja dat was bij ons ook zo. 2 uur lang lekker rennen, spelen, zwemmen...

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wij hebben geen hond, maar klinkt wel goed zo'n uitlaatservice!

15. Niet meer actief

Ik denk dat er een afdeling belt die de afspraken inplant. Bedrijven bellen vaak met prive-nr, dus dat zou echt wel kunnen.

16. Niet meer actief

Straks in mn verlof gaat ie ook gewoon mee. Hij is net opgehaald, dus ben even alleen best vreemd haha
    Ik ga even een stijkpoging doen boven dus tot straks!

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    strijk ze!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik houd de uitlaatservice ook aan hoor. Mijn hond gaat 2 keer per week mee en ze vindt het geweldig.. maar nu ik halve dagen werk en ze nog niet thuis is als ik thuiskom is dat wel heel vreemd hihi

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    denken jullie dat een paracetamolletje helpt tegen de pijn aan je schaambot/bekken?
    pfff doet zoooo pijn!

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Strijk ze!

Pfff die onderburen van ons mogen zich ook wel eens aanmelden voor zo'n uitlaatservice. Iedere dag blaft er vaak wel een uur of langer een hond daar. Het begint me inmiddels te irriteren.....

Deel Deze Pagina