Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja lijkt me zo stil in huis...

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zal best iets verlichten Meliske maar ik slik ze nooit ( ook niet als ik niet zwanger ben)
    Besef wel dat het de pijn onderdrukt he en pijn is een signaal dus beste is gewoon rust nemen ;)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    busy, ja ik ken het helemaal, onze achterburen hebbn ook een hand die echt heel veel blaft. dat beestej zit volgens mij de hele dag buiten (denk dat ze dan zelf werken zijn) en zit maar dat blaffen, zoooo iri!

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    je hebt gelijk hoor linda.als het spoed was hadden ze m er tussen gezet.
    fijn dat ie naar je heeft willen luisteren.
    die mannen zien vaak geen werk geen inkomen maar hun gezondheid is veel belangrijker.heb er hier ook een die blijft werken maar dat is tot 12 dec en dan is hij waarschijnlijk een maand thuis.ook even bijtanken en genieten.

busybusy het kan heel goed hoor.ik neem de tel.ook normaal niet op maar nu moet ik wel.vk,kraamzorg etc..
    neem dan wel op met hallo i.p.v.mijn naam

mss strijk ze.ik heb momenteel iemand die voor me strijkt :oops: heerlijk :D

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zou het wel proberen Meliske. Misschien helpt het wel en anders heb je in ieder geval geprobeerd er wat aan te doen. Denk eigenlijk dat achter de computer zitten nu ook niet echt iets is wat je moet doen hoor! Kunt misschien beter even gaan liggen. Heb je geen bad? Warmte schijnt goed voor je te zijn! Of ga even met een krukje onder de douche...

6. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Kristie ik hoop dat je snel meer weet van je schoonvader.

Schijndelsvolk lekker dat je niet meer hoeft te werken, als je je tenminste weet te vermaken. :D

Moby met 28 weken hoef je het ook nog niet allemaal klaar te hebben hoor.

Anita ik hoop dat ze je wat meer steun gaan geven.

Foei Meliske, een halve liter :rolleyes:

Ik ga straks ook mandarijntjes halen denk ik, meteen zin in gekregen.
    Hoeveel pagina's zullen we straks wel niet per dag volschrijven als iedereen met verlof is.

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wij hebben gisteren trouwens eindelijk de geboortekaartjes besteld. Kreeg mannetje niet meer mee ontvoerd naar de drukker, dus hebben we het via geboortekaartjes.nl gedaan. Ben zo benieuwd als we over een tijdje de proefdruk krijgen...... :D

8. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    voor de dames met de hondenuitlaatservice

hoe gaat dit precies in zijn werk. en als je niet thuis bent?
    wat betaal je per keer als ik vragen mag.
    zijn jullie niet bang dat je hond wegloopt, mijne luistert perfect naar bekenden, maar ik weet niet of hij naar vreemden luistert, als ik er bij ben dan niet.

hoe gaat dat bij jullie

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    busy, ach ja via internet kan je ze ook bestellen he. vaak kijg je ze dan zelfs gratis als de kleine geboren wordt op de uitgetelde datum ;)
    ik heb net een pcm gehad, even kijken of het werkt.
    ennuh niet computeren.....dat kan ik niet :oops: ben verslaafd aan hier :)
    vanavond na mijn werk ga ik even lekker in bad.
    thanx voor de tips!

pacific, ja idd, als iedereen met verlof is, dan is het niet meer bij te houden hier ;)

10. Niet meer actief

Roy is de maand december ook vrij. Daarom wilde ie nu persé gaan werken eigenlijk.

11. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik denk ff spieken en er is al weer heel wat bij gekletst zeg, heb ook een pc boven staan dus kan zo ff spieken.
    ik doe rustig aan hoor melis, heb net de box al ff verplaatst op zolder, nu is hij nog makkelijker te pakken straks haha....heb al zin om hem neer te zetten beneden maar doe nog maar niet.

uitlaatservice voor de hond, klinkt leuk....hier geen hond....

nou ik ga weer verder....heb lekker muziekje op staan....

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ooohw uuuh poiesz is ook een supermarkt, reclame komt toch ook wel eens op tv?

13. Niet meer actief

Bij ons kostte de hondenuitlaatservice 7,50 per keer. Gingen per groep zo'n 7 à 8 honden mee en ervaring is dat die honden echt niet zo snel weglopen, die hebben het veel te druk met elkaar!

Onze hond heeft weleens een keer gehad dat ie niet mee naar huis wilde. Als ie dan in de gaten kreeg dat ze gingen, ging ie op een afstandje staan en wilde ie niet komen...

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, owww die box he! ik zou hem ook al het liefst beneden neer zetten. maar me vriend wil het nu nog niet. pas over 2 weken als ik met verlof ben :(
    nou ja nog maar even wachten he, straks staat ie er misschien tot vervelens toe :)

linda, wel lekker dat roy de hele maand december vrij is, dan kan ie zeker lekker uitrusten.

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Moppie
    Bij ons kwamen ze eerst thuis voor een gesprek. Zo konden we kijken of het van beide kanten klikte en hoe de hond op ze reageerden. Ook wilden zij kijken of de hond sociaal is. Ik betaal 7,50 per keer en de hond is zeker een uur of 3 wel weg. Ze worden vervoerd in een bus met luchtkoeling en in benches. ( dus niet allemaal los in een bus!)
    Ik ben ook een keer mee wezen wandelen om te kijken hoe het gaat. Een eerste keer laten ze de hond meestal nog niet los. Pas als zij denken dat de hond met de groep meeloopt en goed luistert gaat ie los en sommige honden gaan gewoon nooit los maar lopen lekker aan een lange lijn mee.
    Ze krijgen een sleutel en ja daar moet je ze in vertrouwen maar dat doe ik wel. Ze komen alleen waar de hond zich bevindt dus daar moet je maar op vertrouwen.
    Senna (mijn hond) luistert perfect naar iedereen dat is wel fijn dus die is altijd los.

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Slimme hond Linda!

17. Niet meer actief

Het ging bij mij idd hetzelfde als bij Berna.

Bij ons staat de box trouwens al hoor!

En oh ja, heb gisteren de Wij gekregen met bon voor de Blije Doos!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zou niks voor mij zijn...
    mijn hondjes los laten lopen, zou ik echt niet durven, maar ook iemand zomaar in mijn huis laten als ik er niet ben.... brrr...
    maar het is absoluut niet duur, 7.50!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tja de een heeft een schoonmaker in huis met een sleutel de ander de hondenuitlaat tja wat ik zeg een kwestie van vertrouwen en anders een andere oplossing zoeken

20. Niet meer actief

Nou ja Meliske, als je hond 5x meegaat in de week is het toch best veel in de maand hoor!

Deel Deze Pagina