Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    berna, ja dat is ook zo, daarom komt er niemand in mijn huis, ook geen schoonmaakster.

linda, ja dan wordt het wel een duurder grapje ja.

2. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank jullie wel voor de antwoorden dames.
    ik ben nu veel thuis.

mijn hond is mishandeld en verwaarloosd als pup en is in beslag genomen door de dierenbescherming en daarna in het asiel geplaatst en daarna bij ons gekomen.

ze is nu bang voor vreemde mannen en kruipt dan ook weg. ze is zelfs bang voor de oom van mijn man en voor mijn opa. zijn 2 dierenvrienden, maar moet ze niets van hebben. ze kruipt dan helemaal weg en begint te grommen en te bibberen. dus ik weet niet of dat goed gaat als ze met zon vreemde man mee gaat. misschien als er meerdere honden meegaan dat het dan idd meevalt. ik zat eraan te denken nu ik niet meer zo ver weg kan om onze hond mee te laten gaan, maar weet niet of dit slim is.

als er trouwens vreemde mannen bij ons op de plaats komt dan doet ze zich wel heel groot voor en begint dan te blaffen en te grommen. dan laat ze wel zien wie er de baas is.

ga het er even met mijn mannetje over hebben, want voor de hond zou het wel goed zijn. ze is iets te zwaar en krijgt nu niet zo veel beweging meer buiten en in het bos en zo, want dat red ik niet. 7.50 is zeker niet duur.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Kristy wat vervelend zeg. Hoop maar dat het meevalt met de vader van je vriend...

Marije, das idd niet tof dat ze zo reageert! Kan toch ook wel iets minder lijkt me. En je bent daar toch niet gratis zeker... Rare reaktie hoor!

Missfrodo, kan me voorstellen dat die herrie vervelend is! Onze nieuwe buren zijn ook lekker bezig, maar doen het eigenlijk nog heel netjes. Toch stoor ik me echt aan de herrie hoor. Moet voor jou helemaal erg zijn!

Berna, hoevaak ga jij eigenlijk naar de fysio? Heb je het idee dat het echt helpt? (heb ik niet nl.)

Meliske denk je wel om jezelf? Als je te lang doorloopt met bekkeninstabiliteit kan je nog heel lang na de bevalling last hebben. En de bevalling is dan ook zeer zeer pijlijk. Goed rusten is dus wel belangrijk! als ik het zo lees heb je er flink last van en paracetamol gaat niet helpen ben ik bang...

Wanneer moet de vluchttas eigenlijk klaar staan? Ik ben helemaal nog niet zover :confused:

Linda, ik vind het een beetje vreemd dat jullie zolang moeten wachten. Nu zit je al die tijd in spanning (tenmiste dat stel ik me ervan voor). Hoop dat het een beetje uit te houden is voor jullie!

Hee mijn hond gaat ook mee met de uitlaat. Tegenwoordig 2 keer per week en dat laat ik ook zo tot de bevalling. Wel duur, maar ik gun het haar wel van harte!

Moppie, ik betaal 85 euro voor 10 keer. Ze krijgt een speciale penning met mobiele nummers van de begeleiders. Als ze wegloopt blijven ze net zo lang in het bos tot ze weer terug is en worden wij ook meteen gebeld. Ze gaat nu ong een half jaar mee en tot volle tevredenheid. Ze is altijd hartstikke moe en voldaan, zelfs als ik een paar uur later pas thuiskom nog! Verder hetzelfde als Berna.
    Ik heb best veel contact met ze. Laatst had Sarah een hotspot en toen ging de hele groep gewoon niet zwemmen, zo fijn dat ze daar rekening mee houden! Ze drogen zelfs de hond af als ze nat of vies is! De hond laten ze natuurlijk niet loslopen langs een weg met verkeer. Maar dat doe ik zelf ook niet. Als wij naar het bos gaan mag Sarah ook gewoon los!

Ik heb ook een brief van de belasting gekregen, maar Rinaldo moet 850 euro bijbetalen :confused:
    Is nog van 2005 en toen zat hij nog in het leger. Heel raar dat ze daar blijkbaar de premies niet goed hebben gedaan. Ga het zo eerst maar eens nakijken, weet alleen niet waar Rinaldo die spullen heeft...
    Ben er wel een beetje sip van, zoveel geld... echt zonde!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh en trouwens, heb een brief van de kraamzorg dat ze de intake telefonisch doen. Als ik die dag en tijd de telefoon niet opneem moet ik 25 euro betalen. Lekkere service... Heb er nu al een rotgevoel over!

5. Niet meer actief

Hé meiden,

Ik sprak Little Hope net op MSN. Ze heeft hier al een tijdje niets meer gepost, maar leest nog wel regelmatig mee. Ze kan het alleen ff niet opbrengen om te reageren. Ze heeft het niet makkelijk op het moment. Ze heeft heel veel pijn in haar buik en ze weten niet waar het vandaan komt. Ze zit inmiddels al met verlof thuis en hoopt de 40 weken vol te kunnen maken, maar als de pijn echt niet meer te houden is, zou het ook kunnen dat ze de kleine eerder gaan halen... Daarnaast ligt haar zwager heel slecht, dus het is ff geen makkelijke periode voor dr!

Ze leest dus nog wel regelmatig mee, maar heeft even geen puf om te reageren. Ze vroeg me of ik dat aan jullie wilde laten weten, dus bij deze

Denk dat iedereen het hier wel begrijpt hè?! Zullen we ook allemaal voor haar duimen...Vind het zo sneu voor dr!

6. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    guppie bedankt voor je antwoord

zo 850 euro is een hoop geld zeg.
    wat een slechte service van de kraamzorg zeg.
    ik geloof best dat je er een rotgevoel over hebt.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    guppie, 850 euro betalen :confused: bah wat een rot bedrag!
    en als je die dag van de intake de telefoon niet oppakt, 25 euro? BELACHELIJK! ze moeten maar de moeite nemen om langs te komen of een keer vaker te proberen!

8. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik ga ook duimen voor little hope maar het valt niet mee zo de laatste loodjes en dan ook nog zo veel spanning.

linda bedankt voor het melden

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Dat is zeker sneu Linda! Ik zal voor haar duimen!

Guppie: de fysio heb ik met name voor mijn rugklachten.. aan de bekkenklachten is niet veel anders te doen dan rust denk ik.. maar omdat ook mijn hele onderrug vast zit wordt ik 1 a 2 keer per week losgemasseerd en dat helpt wel

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    little hope, heel veel sterkte meid! wat een rotperiode! Je zwager, en ook zoveel pijn in je buik! Nogmaals sterkte!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gelukkig denk ik er niet alleen zo over, dat scheelt wel weer!
    Ik sta toch niet te springen om die stomme kraamzorg. Mijn moeder komt gewoon elke dag en die zal wel lekker streng doen, haha! (tegen de kraamzorg dan, niet tegen mij hoor!)

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi ja moeder is toch altijd het vertrouwdste he!
    de mijne komt ook lekker iedere dag helpen hoor!
    Ik vind het ook zo'n raar idee dat er iemand in je huis rondloopt en tussen je spullen zit ?
    maaruh, schrijf die dag dat ze bellen voor de intake maar super groot op de kalender dat je het iig niet kan vergeten ;)

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Guppie welke kraamzorg heb je? Hopelijk doet die van mij minder raar, je hebt toch meteen een rotgevoel bij zo'n buro dan.
    En balen van die belasting.

Littlehope hopelijk hou je het vol tot de 40 weken, veel sterkte!

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Littlehope heel veel sterkte!

Had ook wel gewild dat mijn moeder na de bevalling iedere dag hier kwam. Helaas woont ze 180 km verderop, dus dat gaat niet lukken.

Lijkt me inderdaad maar raar als er een vreemde ineens in je huis loopt. Hoop maar dat het een leuk persoon gaat zijn waar je een soort van klik mee hebt en anders stuur ik haar gewoon iedere dag lekker vroeg weer terug naar huis :D

15. Niet meer actief

Guppie: erg raar van jullie kraamzorg!

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Guppie: rare kraamzorg heb je hoor! Bij wie heb je kraamzorg?

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben kraamzorg van icare, die doet ook thuiszorg in de omgeving. Pas veel later zag ik dat er nog veel meer bureaus zijn, maar de vk raadde ons dit aan...

Berna, duidelijk! Ik heb er ook meer aan voor mijn rug idd. Krijg wel steeds oefeningetjes voor mijn bekken, maar echt helpen doet dat volgens mij niet.

18. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    las net ergens dat als je last hebt van je bekken je minder op je zij moet slapen. Weet alleen niet of het helpt. Heb er zelf geen last van...

19. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    En als je wel op je zij ligt je bekken goed ondersteunen met kussentjes

20. Niet meer actief

pff even een uurtje gestreken en meteen 4 blz bijlezen! Maar zittend strijken gaat echt super haha

Over die uitlaatservice, tja kan er niks aan toevoegen, bij ons gaat het net zo. Hebben wel een contract gekregen waar bv instaat dat als er iets gebeurd waarvoor ze naar de dierenarts moet dat de kosten dan voor ons zijn en ook een contract voor de sleuteloverdracht.
    En wij betalen ook 7,50 per keer geloof ik. Betaal altijd vooruit en hebben een 10 ritten kaart.

Heb ondertussen even wat gegeten en ga nu de kleertjes die gestreken zijn in de kast leggen jipieee

Deel Deze Pagina