guppie, 25 euro als je niet opneemt, ik was het er niet mee eens zeg en ja telefonisch heb ik ook gehad van mijn jongste dochter... enne belasting 850 is indd veel. ik kreeg er laatst 1 van bijna 1300 en had bijna niks gewerkt dat jaar (prive dan) maar heb bezwaar gemaakt en moet nu 83 betalen....klinkt al beter. hoop dat het snel beter gaat met little hope, hoe ver is zij? zal zo ff op de lijst kijken...staat beneden op de laptop. nou mijn moeder woont hier 12 km verderop en ik wil niet dat ze elke dag komt...pff moet er niet aan denken zeg, erger me nu soms al aan haar gedrag. Maar goed nu doet ze het ook niet hoor...vorige week zei ze ohw ik heb mijn kleinzoon niet eens gezien vandaag...(van mijn zusje) nou dacht ik straks kom je vast ook niet elke dag bij mij. Ze komt nu al nooit laat staan dan....het is dat ik daar wel eens kom maar anders zien we elkaar niet eens denk ik.... ja ik zit weer ff....heb net 2 trappen gestofzogen en 3 slaapkamers....pffff stofzuig normaal niet meer maar moest echt wel gebeuren hoor nu. Roland mag het kleed beneden doen vanavond. ik had alles al aan geveegd vanmorgen.... heb trouwens sjaaltjes en mutsen en handschoenen maar weer uitgewassen van Lisa en Peter....word soms best wel koud. ga volgende week maar beginnen met het babyspul denk ik...(wil dan geen andere was hebben)
en nu zit ik en nu is het rustig hier... zit ff aan een bakkie thee.... niemand op msn te bekennen, hihi. zit te denken wat ik moet eten vanavond...
ja vind het ook ineens erg rustig hier. Wij eten vanavond gewoon simpele tosti's. Heb geen zin om te koken vandaag. Spruitjes wachten maar lekker tot morgen!
oohw lekker tosti....die eet ik morgen wel op mijn werk... ik vind wel de tosti's lekkerder uit een apparaat waar ie wat roosterd zeg maar niet in zo'n ding die je dicht moet klappen. en ik heb mijn apparaat mee genomen uit de kroeg dus ook lekkere tosti's....
Ik weet het nog niet eigenlijk... Tosti's is ook wel lekker eigenlijk! Ging eerst altijd bij de Sligro een doos met tosti's halen waar pittig gehakt tussen zit, die zijn zo lekker! Maar krijg zo'n hele doos nu niet meer in de diepvries... Maar krijg er wel weer ineens heel veel zin in!
Dames, mijn rug is het aan het begeven. Ik verplaats me weer even naar de bank om ff lekker te kunnen hangen. Laterzzzzz
Jaaaa 30 weken, eindelijk...klinkt al heel anders... enne ja die doos tosti's maar dan gewone haald eik altijd bij de Makro, ga binnenkort maar eens heen. Wat ook zo lekker is zijn die saucijzebroodjes voor in de magnetron.... mmmm
mmm schei uit! krijg er zooooo zin in! maar ik ben nu een eitje aan het bakken ik moet over een uurtje gaan werken, dus eet ik nu even iets anders heb ik straks zoooo honger!
busy rustig aan hoor... enne klinkt ook lekker esther... ik ga binnenkort maar ff dozen halen bij de makro...
Haha das ook lekker een gebakken eitje, ik wacht even tot mijn brownies zijn afgekoeld. Gaat t toch weer over eten...
haha een eitje is ook wel lekker, met een stukje ham eronder ofzo...mmm alleen ik heb geen eieren in huis. trouwens alle beleg is bijna op hier.
hm zit hier aan de ontbijk koek :S maaaaaaaar vanavond pannekoeken hmmmmm Las pas iets van iemand over de badkamer opruimen, ben ook begonnen haha alle oude makeup en sieraden die k niet meer draag ben k aan t weggooien. Hondje is weer thuis en ligt al in coma naast me hihi
krijg net via hyves een berichtje van mn collega. Ze hoorde weer van een andere collega dat ik naar het ziekenhuis was geweest omdat t niet goed gaat :S Hoe snel veranderd een verhaal soms wel niet zeg pfffff
badkamer heb ik laatst al gedaan, allemaal oud spul weg gedaan... enne ik zag ook dat op sommige flesjes en potjes een potje stond met bv 12 of 18 eronder....blijkt dat je die 12 of 18 maanden na openen niet meer moet gebruiken zeker...nou dan kan ik nog meer weg gooien heb nog etos babyspul van lisa....en lisa is al 3