ik ga weer verder in de badkamer sleep overal mn klapstoeltje naar toe en dan is het best goed te doen haha
haha ik zie je al zitten en gaan met je stoeltje maa rindd wel handig.. ik had laatst lisa in bad en ben er ook maar op de poef bij gaan zitten, hoef ik niet heel de tijd te staan.
pff ik zal straks wel even bijlezen hoor! gisteren alles onder gespuugd, vandaag weer niks aan de hand! snap er niks meer van. net op controle geweest, hoofdje ligt beneden, voetjes onder mijn ribben! bloeddruk 120/75 en mag alleen nog maar ochtenden gaan werken omdat ik het smiddags lichamelijk niet meer trek. verder pas over 3 weken weer terug! owja, ik mag van mike kiezen tussen een Nintendo DS of een PSP. weet eigenlijk niet welke ik moet nemen.... wat zouden jullie kiezen?
Hallo dames, linda1980, vervelend nieuws voor roy, ik hoop dat het goed is en dat er snel iets aan gedaan kan worden. kristy, wat vervelend nieuws van je schoonvader, sterkte ermee! ik laat marco pas beschuit halen als ik ben bevallen Anita, vervelend dat er niet echt iets uitkomt met je vriend en je dochter, lastig zo, maar kop op he, het komt vast wel goed! Oh ja, en marco die eet altijd een broodje opgebakken zuurkool, vind ie heerlijk. guppie81, balen van de belasting terugbetaling zeg, veel geld zeg! en wat een service van de kraamzorg, eigenlijk schandalig! hier wordt ook aan little hope gedacht! Nou heb weer lekker gewerkt vandaag, ging eindelijk eens een dagje weer ouderwets goed! ga vanavond hutspot eten, jammie...
volgens mij zijn er ook meer spelletjes en zijn ze iets goedkoper dan die voor de psp. we hebben ook al een ps 2 en een ps 3 dus vandaar de ds voor mij.
we hebben 1,5 week geleden trouwens ook nog de wii gekocht (hoezo spelcomputer verslaafd) die is ook tegek! (alleen met de xbox hebben we niets, eigenlijk)
Zo k stop er mee voor vandaag lig nu lekker op de bank met laptopje en bakje chinese mix hmmmm. Had nog een babywasje aangezet dus morgen weer strijken met mn stoeltje hahaha
marco had een zwarte, maar daar zag je je vingerafdrukken zo goed op, ik heb zelf een witte en daar zie je het niet op. (roze ook niet eigenlijk, maar ik betrapte me er zelf op dat ik de ds van marco de hele tijd liep te poetsen)
Meliske: werk-ze! Roxy: halve daagjes werken dus. Als dat beter voor je is, moet je dat zeker doen! Wij hebben trouwens ook de WII, erg leuk!
Ik weet niet zo goed wat de psp allemaal kan. Op de nintendo ds kun je gamen, chatten en via de wifi verbinding (als draadloos internet hebt althans) kun je met andere mensen gamen, chatten. je kunt er ook een internetbrowser bij kopen, dan kun je er zelfs op internetten.