Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Hoi meiden! Ik heb hier in het begin ook even meegekletst, maar ik gunde mezelf niet echt de tijd om jullie verhalen bij te lezen. Nu werk ik niet meer (ivm harde buiken) en heb dus weer alle tijd :D
    Hoop dat jullie het goed vinden dat ik weer kom meekletsen hier.

Liefs, Niempie

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dankjewel Anita!

Linda; ik werkte al halve dagen. ene keer in de ochtend, andere keer in de middag. dus nu lekker alleen ochtenden!

3. Niet meer actief

wij hebben ook een paar van die speldingen staan weet echt niet welke haha wat k wel s mee doe is die dingen die je voor de tv moet doen bowlen is wel geinig.
    En we kijken er dvd's mee, hoeven we geen aparte dvd speler te kopen...

4. ProudMum

Gezellig niempie

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

werkse melis....

enne welke zou ik kiezen, mijn kids willen een psp volgens mij maar kan ook zo een ds zijn. weet zo niet meer...
    wij hebben een Xbox en peter maakt er gebruik van. Vroeger had ik een nintende64...ook zo verslavend...

6. Niet meer actief

Niempie: welcome back :) Lekker weer mee komen kletsen hoor!

Hoe gaat het met je ondanks de harde buiken?

7. Niet meer actief

Hé meiden,

Net even met Lefbekkie gesproken op MSN (ik ben van de MSN hahaha). Ze doet jullie allemaal de groeten. Ze komt na vrijdag hier weer even buurten, met hopelijk heel goed nieuws. Vrijdag krijen ze namelijk de uitslagen en belangrijke gesprekken.

8. Niet meer actief

niempie, klets weer gezellig mee!

linda1980, hier duim ik zeker voor goed nieuws voor lefbekkie!

9. anita1975

fijn dat er ook msn bestaat. doe haar de groeten terug en wens hun sterkte vrijdag.

10. ProudMum

van mij kant natuurlijk ook!

Dilemma dilemma, weet niet welke ik kiezen moet!

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Doen jullie een beetje rustig Moet 12 pagina's lezen, van nog geen dag geleden ;)

San, wat goed dat je nog zo sportief bent, maar steppen is wel zwaar nu denk ik.

Kristy, jeetje sterkte zeg met je schoonvader, hopelijk is ie snel weer thuis!
    Stuur mij ook eens zo iemand die de strijk doet ;)

Marije78, wat raar van die pufjuf, had ze ook wel eerder kunnen zeggen.

Joyce, zo hard opgeruimd dat je je fototoestel kwijt bent! Vervelend zeg die hoofdpijn .

Melis, dat is duur, 40 euro, kun je niet zelf iets maken voor diegene? Ik ben gelukkig niet de enige die al aan het hamsteren is! Heb al extra shampoo, deo en al dat soort dingen in huis. Hoeft Mark dat niet allemaal te halen straks!

Anita1975, vind het wel een beetje lullig hoor dat ze na het lezen van je briefje niet eens reageren! Laat ze anders maar eens voelen dat je zwanger bent en wat je allemaal doet voor iedereen in huis! Als je eens een paar dagen niks doet, zullen ze dan niets door hebben?

Busy, ik heb een brief gekregen dat ik zelf contact op moet nemen met de kraamzorg, kan je dus helaas niet helpen! Stom he dat mensen zonder nummer bellen, je hebt toch niets te verbergen denk ik dan?
    Hier ook een Elstar en mandarijnen fan, jammie

Mss79, jeetje zeg dat ze zo hard bezig zijn geweest dat je zo'n buikpijn hebt dat is toch niet normaal?

Linda, lekker dat Roy zo lang vrij is straks, kunnen jullie samen nog even genieten!

Moppie, wat goed dat jullie zo'n hond nog een 2e kans hebben gegeven!

Guppie, dat is balen, zoveel bij betalen, goed nakijken hoor!

Little hope, lees net je berichtje van Linda, wat balen zeg dat het allemaal zo gaat! Heel veel sterkte meid!

Roxy, fijn dat alles weer goed was bij de vk! En halve dagen is echt aan te raden!

Niempie, welkom terug!

Zo ben 45 minuten bezig geweest om alles te lezen ;)

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier is de nesteldrang begonnen zeg... Ben aan het opruimen en schoonmaken geslagen, gaat alleen niet zo snel met mijn rug en bekken, maar heb gelukkig nog een paar weken!
    Ik mag alleen van Mark de badkamervloer en het bad niet meer doen, dat is teveel bukken.

Playstation is mooi! Heb zelf nog niet gespeeld maar Mark is vanavond toch sporten.
    Heb ook nog een mobiel gekocht voor boven de box, van Woezel en Pip zo lief! Maar nu wil ik ook de box neerzetten, is alleen nog zo vroeg.

Ik zorg er ook voor dat alle voorraadkasten straks gevuld zijn, hoeft Mark niet zoveel boodschappen te doen.

13. ProudMum

hier staat de box al. Puur omdat ik Mike niet meer wilde vragen hem uit elkaar te halen nadag ie had lopen vloeken om het in elkaar te zetten. <instructies waren een beetje onduidelijk..>

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dat is wel een goeie Roxy! Kun je zelf ook vast wennen toch?

Duimen jullie voor me, Mark heeft om 5uur een orienterend gesprek bij een reclamebureau voor nieuw werk! Vind het erg spannend!
    (dichterbij, meer verdienen en minder werken, zou echt super zijn!)

15. ProudMum

oei dat zou fijn zijn Anneliesje!

best wennen hoor zo'n groot lomp ding in je woonkamer!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik ga gauw de honden uitlaten voor het donker wordt!

Fijne avond allemaal!

17. anita1975

Anneliesje, ik denk niet dat dat gaat helpen hoor, heb al zo vaak gezegd als ik niks doe gebeurt er niks. Maar ze zullen het vast wel merken denk ik, ik ben vandaag druk geweest, beetje te denk ik maar zo kan ik hun even laten zien hoe ik me voel. Want merk het nu weer aan mijn rug.

De badkamervloer, ja die wil ik ook nog gedaan hebben maar Roland helpt me maar, ik ga niet de vloer op op mijn knieen. Anders vraag ik mijn zusje wel, komt die me wel helpen.

oh en de box ja die wil ik ook wel neer zetten, gek eigenlijk bij de andere kids deed ik het pas na de bevalling. Nu wacht ik toch nog maar ff tot na dat de kerstboom eruit is hoor.

Vanavond ben ik op visite, zusje van mijn ex vriend, vanmorgen had ik visite schoonzusje van mijn ex vriend. ben blij dat ik nog zo goed kan met ze allemaal.

enne ik denk dat we maar patat eten vandaag, heb al genoeg gedaan en geen zin om te koken meer.

ga nu ff was opvouwen....

18. anita1975

oohw ik duim ook hoor....
    zou wel mooi zijn he

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik wordt net gebeld, hoef morgen niet te werken want er is iemand ziek en das natuurlijk niet zo goed voor mij en de kleine om daar dan te zijn. Alleen volgende week dus nog 3 daagjes werken ;)

Ben wel boos op het sloopbedrijf, beloven mij vanmorgen dat zij het afval wat in de achtertuin ligt en uit de bovenverdieping komt in de container te gooien omdat ik dat niet kan. Zijn ze ineens vetrokken en de container zie ik ook net wegrijden, zit ik nog met die bende.
    Beloof het dan niet. grr

20. ProudMum

irri he MissFrodo?

Deel Deze Pagina