Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    busybusy vervelend he dat bellen zonder bericht of nummer achter te laten.
    dat jij nog op je buik kan liggen.denk dat de kleine het er niet mee eens is geweest :D
    honger heb ik niet echt.meer trek in iets en als ik het dan heb hoef ik niet meer :(

anitadejong als het niet gaat echt weer naar huis gaan hoor.

net de intake gehad.mag alles met mijn kraamhulp bespreken wat en hoe ik alles wil.ideaal.deze kraamzorg besteed ook extra aandacht aan mijn zoontje wat ik het belangrijkste vind.ze zijn dit namelijk niet verplicht.uren kan ik ook na de bevalling indelen.voor de thuisbevalling rekenen ze geen uren dus na de geboorte 44 uur.ik heb er wel een goed gevoel bij :D

zo,ga nu plat op de bank.mijn zoontje is gelukkig zo vreselijk makkelijk dat ie mama kan begrijpen.

tot later

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Roxy vervelend dat je moet werken. Nog eventjes en je hebt verlof...

Ik werk al vanaf juli niet meer, maar wou dat ik vandaag had mogen werken. Ben het zooooooo zat thuis op het moment. Heb genoeg dingen thuis te doen hoor, maar heb echt geen zin!

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    oh ja.er is weer een nieuwe manier van bedje opmaken.
    ze maken nu een soort envelopje van het lakentje zodat de kleine niet eronder kan kruipen en de deken helemaal over het bedje zodat het net lijkt of het bedje helemaal opgemaakt is.

kreeg ook de tip om dekentjes en lakentjes gewoon op te bergen zodat de kraam dit zelf kan doen.

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Lekker Kristy dat alles geregeld is!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Busy, als ik er eenmaal ben valt het wel mee hoor. het is alleen dat ik een uur onderweg ben. vind het altijd zo zonde van mijn tijd!

Kristy, heb het bedje wel opgemaakt. vind het veel gezelliger staan namelijk. en als ik het niet goed heb gedaan mag de kraamhulp het opnieuw doen!

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Veel griepjes begrijp ik, altijd naar dus iedereen met griep sterkte.

Guppie, ik denk dat ik ook zou proberen te switchen van kraamzorg in jou geval. Je krijgt er op deze manier niet echt een goed gevoel bij.

Bedje anders opmaken? Envelopje? Snap er niets van, hoe gaat dat nieuwe systeem?

Op mijn buik liggen kan ik al maanden niet meer. Nou slaap ik nooit op mijn buik eigenlijk maar met lezen in bed is het wel jammer dat dat niet meer lukt.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kristy, fijn dat je er een goed gevoel bij heb.
    Die manier van bedje opmaken, komt vaker voor, maar zo wil ik het niet, vind het wel schattig als ze maar een klein stukje van het bed gebruiken.
    Wat veranderd er toch altijd een hoop he :(

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja ik weet nog van mijn oudste dat het niks uit maakte het kindje sliep toen gewoon boven in bed, en op de rug. nu moet het toch weer op de zij slapen, en om en om....
    en dan moet het bedje zo en nu weer anders....nou ik heb mijn bedje op gemaakt en de kraamhulp ziet maar wat ze doet.

9. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Beterschap voor alle zieken.

Ik ben helemaal blij. Was net tussendoor even naar de verloskundige en mijn bloeddruk ( onderdruk) was van 90 naar 80 gegaan en geen eiwitten in de urine. Waarschijnlijk dus door de drukke weken ervoor opeens zo hoog en niet iets anders. Mag nu vanaf maandag weer beginnen te werken al moet ik niet te lange dagen maken.
    Ik had echt niet geweten hoe ik het invallen voor mij op mijn werk had moeten oplossen anders. Voor mijn zwangerschap hebben we nu iemand maar die kan niet eerder i.v.m. oude baan.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja vervelend he dat switchen iedere keer!
    mijn nichtje is 2 weken geleden bevallen en haar kleine ligt nog gewoon onderin het bedje...

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    NOu Nou beterschap allemaal! Hier gelukkig nog helemaal niks maar ik ben ook eigenlijk nooit ziek ( afkloppen)
    Net cursus BV gehad was interessant en dan nu ff uurtje rusten en dan naar het werk niet handig allemaal maar goed...

Ik heb de laatste week dat ik een erg opgeblazen gevoel heb in mijn onderbuik en continu druk op mijn blaas.. zou ie n toch misschien met hoofdje beneden zijn gaan liggen? Helaas kan ik het zelf niet goed voelen. Hij is nog wel heel bewegelijk in de buik poe

12. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Hier even snel een berichtje van mij.

Ik reageer strakkies eventjes, nu komt zo meteen de vk aan huis omdat ik weer een klein beetje slijm MET bloed verloren ben... Dus ze komen even een check doen.

(bloeddruk was trouwens van de week goed...)

Ik spreek jullie strakkies weer dames

Dikke kus en fijne dag vandaag!

13. anita1975

hey joyce, fijn dat ze bij jou thuis komt, laat je snel wat weten meid....
    die kleine moet eigenlijk nog ff wachten hoor

14. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Ik hoop dat het niets ernstigs is Schijndelsvolk, succes.

15. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Eerst iedereen bedankt voor het welkom!

Linda verder voel ik me gelukkig prima, op het moment geen last van zuurbranden oid. Wel last van mijn bekken maar das stukken minder nu ik zoveel rust heb.

Roxy wilde jij een spelcomputer? Wij hebben een xbox 360 gehad en die beviel prima! We gebruikten hem alleen heel weinig (de laatste tijd nooit meer) en hebben m dus verkocht.

Missfrodo lekker dat je vandaag vrij bent. Alleen wel irritant van dat sloopbedrijf. Handig he afspraken maken (als ze ze niet nakomen…)

Moonie, ik ben ook verslaafd aan hyves…

Guppie ik merk ook wel dat ik meer slaap nodig ben de laatste tijd, echt wel 10 (!) uur per nacht…

Lexie en Mariekepieke wat voor prikken gaan jullie halen?

Anneliesje ik heb geen last van buikpijn als ik opsta…Lijkt me wel knap vervelend

Busybusy ik heb ook meer honger, bij het avondeten het gevoel dat ik wel 3 borden kan leegeten…

Kristy, dat van dat envelopje zie ik voor me, maar het dekentje? Dus het lakentje wat als envelopje gevouwen is ligt dan ook helemaal bovenin het bedje? Lijkt me toch wel een beetje eng…

Schijndelsvolk, ik hoop dat het geen kwaad kan, succes!

Oh ja over dat eten, er zei iemand ook dat ze ’s avonds in bed lag met trek zegmaar. Nu heb ik ws zwangerschapsdiabetes, dus nu alvast oppassen met suikers enzo. Ik vind het wel moeilijk wat dan als tussendoortje te nemen en helemaal laat op de avond. Als ik echt iets zoets neem merk ik wel dat ik na een half uurtje ofzo weer honger heb dus dat schiet niet op.
    Iemand tips?

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, ik denk niet dat ik nog kan switchen, hier in Zwolle worden echt veel babies geboren.

Anneliesje, ik heb die buikpijn niet. Wel met opstaan na het zitten, maar dat komt denk ik omdat ik mijn bekken daarbij niet wil gebruiken. Ik zou het even aan de vk vragen.

Alle zieken beterschap! Lijkt me toch niet fijn...

Gelukkig hebben jullie niet zoveel geschreven! We hadden op school vanmorgen workshops en ben even foto's aan het selecteren en een stukje aan het schrijven voor de nieuwsbrief. Leuk klusje vind ik dat!

17. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

niempje welkom hihi (had je nog niet gezien *schaam*)

Hier is de vk net weg, alles is "van binnen" nog hetzelfde dus hoefde me voor nu geen zorgen te maken... Zodra ik meer harde buiken krijg of nog meer bloed/slijm ga verliezen moet ik terug bellen... Tot die tijd mezelf gewoon lekker rustig houden...

Voor de zieken: heel erg veel beterschappies!

Hier zo ff lekker op bedje liggen... hihi
    Reageer vanavond wel ff op iedereen (nu ff geen zin in sorry)

Dikke kus meiden!

18. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Schijndelsvolk, ook bedankt :D Fijn dat alles nog goed zit daarbeneden. Je bent vast wel een beetje geschrokken eerst of niet? Nu maar lekker kalm aan doen.
    Ik ga zo maar een poging doen de badkamer schoon te maken. Heeeel rustig aan en in etappes, dus tussendoor kan ik hier mooi even komen neuzen :D

19. anita1975

fijn dat het goed was joyce.

enne niempje ook nog welkom van mij

20. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Bedankt :D

Deel Deze Pagina