hoi hoi, ben ik weer ffies. net heerlijk op de bank geslapen.zoontje zit nick.jr te kijken kon mama even slapen.kan niet zeggen dat ik ermee opgeknapt ben maar dat zal wel even duren. ze maken van het lakentje een soort envelopje zodat de kleine niet naar onderen kan en dan het dekentje er gewoon op.deze manier doen ze nu omdat er zoveel hemeltjes en klamboe's gebruikt worden.kan me er ook nog niet echt een voorstelling van maken maar het zal vast wel goed komen. de bedjes heb ik kaal in de kamers staan,anders gaan ze dat meteen wassen omdat zij niet weten wanneer je het bedje opgemaakt hebt.maar ja voor die paar weken vind ik het niet erg. joyce wat fijn dat alles goed was.je zal wel geschrokken zijn toen je het zag. guppie je kan het altijd proberen,om te switchen.als je dat zelf wilt. jij had toch die tel.intake en 25,- betalen als je niet opneemt anders misschien bellen en vragen of ze langs willen komen omdat je dat prettiger vind?kan ik heel goed begrijpen bij de eerste. ga de bank weer opzoeken dikke knuff.
Hallo Dames, Het bedje opmaken met het envlopje wordt al jaren gebruikt bij ziekenhuis bedden het heeft allerlei voordelen. Ik ben er in al die jaren aardig goed in geworden moet ik zeggen 8) Voor mij niet veel anders dan op mijn werk, zo verschuift het dekentje moeilijker en liggen ze vaster. Veder alle zieken beterschap! Ik ben vanaf vandaag 100% ziekgemeld ivm met mijn bekkeninstabiliteit kan nu op de afdelingen toch niks betekenen. Ik hoop maar dat ik me niet zo ga vervelen
Guppie, maar je kunt altijd even bellen toch? Nee heb je, ja.... blabla Niempie welkom, wil je op onze lijst? (zie mijn onderschrift) Heb trouwens een anti-D injectie gehad, ben namelijk rhesus negatief. Nou, ben dus bij de vk geweest, bloedprikken, ijzer bepalen en de prik in m'n been. Allemaal zo klaar. Ijzer was netjes 7.9, bloeddruk 130/65, gewicht +12 kg. en de kleine is eigenwijs, ze ligt in een soort van stuit, beetje schuin zeg maar. Ik dacht steeds een kontje te voelen, maar dat is dus haar hoofdje (smelt....) Maar de vk zegt dat ze nog makkelijk naar beneden kan duikelen, dus ik zal ons kleintje eens flink toespreken De intake was ook leuk, even alles doorgenomen. Wij weten al wie er bij ons komt, de moeder van een vriendin van mij is kvz. dus dat is mooi gezellig We denken er nu toch over de kleine de eerste tijd bij ons op de kamer te leggen. Nog meer meiden hier die dat doen? En vanaf 1/1/'08 krijg ik er 5 uur zorg bij als je bv gaat geven. Mooi 8) Strax even tutten en dan naar Paul de Leeuw, het zal mij benieuwen....
Hihi busybusy, ik zal zwaaien hoor Zwaai je wel terug dan? (Zal eens goed op bolle buikjes gaan letten....)
Vivian vervelend dat je BI hebt, heb er zelf ook last van. Vooral het forum is een goeie tijdverdrijver hoor Marieke ah zo'n prik heb je dus gehad. Spreek je kleintje maar streng toe hoor dat het op tijd goed gaat liggen, ben ik ook van plan Wij zijn in elk geval de eerste nacht van plan de kleine op onze kamer te leggen en daarna te kijken hoe het gaat en waar we ons prettig bij voelen. Onze slaapkamer is wel erg klein, dus een weigje erbij past niet. En voor 1 of 2 nachtjes in de kinderwagenbak lijkt me ook niet zo'n probleem. Daarna dus ws in eigen bedje. Je mag mijn gegevens ook wel op de lijst plaatsen, komt ie: Niempie, 25 jaar, 1e kindje, uitger. 15-01-2008, jongen. O ja en +13 kilo... Veel plezier bij Paul de Leeuw!
Tnx, ik zal het doen Niempie! Enne, ff reminder.... Denken jullie aan een kleurtje voor updates van de lijst? Anders lees ik eroverheen misschien.... Nu ben ik echt weg!
Niempie indd een goede tijdverdrijver! Moet wel zeggen dat ik het heel frusterend vind dat ik niet kan doen wat ik wil doen... De was doen alles kost me zo'n moeite en van die pijn wordt ik lichamelijk echt zo moe... Maar goed klaag, klaag hmpfff
Dames wat doe ik verkeerd? Ik probeer om rood te schrijven voor het lijstje of wat voor kleur dan ook maar dat lukt dus niet... Dus wat doe ik verkeerd?
hallo allemaal, was weer lekker druk op het werk, heerlijk dat je dan om half 4 weg mag zeg! bandenpijn was weer goed te voelen. Vlak voordat ik naar mijn werk ging ben ik nog 1 x goed ziek geweest, maar de rest van de dag niet meer! dus ik hoop dat het zo blijft. Voor de andere kleur typen, eerst de letter kleur kiezen en dan: je moet tussen het eerste blokje en het tweede blokje met haakjes schrijven en dan wordt je tekst de andere kleur ik hoop dat je eruit komt! vanavond mijn eerst avond van de BV cursus, ben benieuwd!
Vivian idd erg frustrerend ja! Met ongeveer 21 weken zijn wij nog op vakantie gewees, maar ik kon bijna niks, zelfs maar hele kleine stukjes lopen Daarna heb ik goeie oefeningen gekregen van de fysio en ging het stukken beter, maar ik weet precies wat je bedoelt. En dat je erg moe wordt van die pijn constant klopt ook ja! Het vreet je energie. Ga jij ook naar een fysio?
Ja volgende week donderdag is mijn eerste afspraak ik ben benieuwd, ik heb er nog niet zo'n last van als jij gelukkig! Maar ik heb zeer de behoefte om mijn verhaal kwijt te kunnen bij de fysio en hopenlijk een paar goede tips en oefeningen krijgen/doen zodat het iets dragelijker wordt.. Hoe slaap jij?
Vivian ik slaap meestal op mijn rechterzij met een dun kussentje tussen mijn knieën. Soms op mijn zij en dan mijn onderste been zegmaar recht en de bovenste een beetje krom voor mijn buik. Ben erg benieuwd naar je fysio-adviezen en ik hoop dat het snel wat helpt! Om kleur te krijgen zoek je bij "letter kleur" een kleurtje uit: [ color=yellow] [ /color ] bijvoorbeeld. Dan ga je tussen ] en [ staan en begin je je verhaal. Dus dan komt [ color = yellow ] aan het begin van je tekst en [ / color ] aan het eind. Snap je?
pfff ben weer zo moe... Vanavond ook nog naar Samen Bevallen, heb er echt de puf even niet meer voor (haha best leuk woordgrapje. Toch nog maar even liggen, zien of ik nog kan slapen.