Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hier toch ook weer beroerd geworden, getsie, moet vanavond nog weg ook! grrrrr

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja het was al gelukt :) Het vervelende s'nachts vind ik dat ik wakker wordt van de pijn in mijn liezen en bekken. Vooral wanneer ik een beweging in mijn slaap maak wordt ik wakker van de pijn echt niet leuk. Vandaag even naar Ikea geweest ( alleen ) nooit moeten doen maar ja eigenwijs he! De Ikea leek nu ineens wel een marathon van 45 kilometer die ik uit moest lopen...

3. vivianbraak

Jeetje die griep is toch geen virus wat je via de computer kan krijgen he.. :) grapje! Anita er zit niks anders op dan uitzieken denk ik, door lopen verergerd het vaak alleen maar. Enne Guppie slaap lekker indd leuk woordgrapje :)

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hebben jullie al een wipstoeltje gekocht?
    en welk merk heb je?

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owww balen! gewoon lekker ziek melden hoor!
    denk aan jezelf!

6. vivianbraak

Ja wij hebben al een wipsteoltje is een kadotje van mijn schoonouders, het is er 1 van prénatal. Een hele leuke al zeg ik het zelf :D

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

marieke veel plzier bij paul de leeuw

anita beterschap meid.
    uitzieken is toch het beste

meliske ons wipstoeltje komt bij prenatal vandaag.een grijze met het draakje erop,bij mijn schoonvader hebben we al dezelfde staan

denk dat het ventje eindelijk gedraaid is vandaag.voel m nou telkens bij mijn ribben in de buurt :D

8. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ons wipstoeltje is ook van prenatal...

meisjes, even een kort berichtje van mij...
    linda houd jullie inderdaad op de hoogte, had ik gevraagd, maar vond na al jullie lieve berichtjes het wel zo beleefd om zelf even te reageren.

bedankt dat jullie allemaal zo meeleven.

ik doe mijn best om t uit te dragen, maar als ik de 34 weken zou halen was de arts al blij... t beste zou 37 weken zijn, maar ze denken dat ik dat vanwege de pijn nooit haal.
    ze weten niet waar mijn pijnen vandaan komen, en lig elke week aan de ctg enz enz omdat ze denken dat t weeen zijn, en achteraf zijn t dan geen weeen.
    ik moet ook onder controle in t ziekenhuis blijven, en als dit langer zo aanhoud, word ik ook opgenomen... maar zolang ik het thuis op mn bed uit hou, ga ik natuurlijk niet naar het ziekenhuis.

dit is er zon beetje aan de hand zoals linda al zei, en dan ook nog eens dat mijn zwager van 31 terminaal is, dat valt allemaal niet mee

hooguit 2 tot 4 maanden dus... optimaal genieten ook van de tijd dat we nog naar m toe kunnen (ondanks dat ik amper ken lopen) maar voor mn man en hem heb ik dit wel over, vind dat gewoon zeer belangrijk.

meiden... zodra ik me beter voel (of als de kleine er is) reageer ik hier ook weer meer, maar sorry, de opbrengst daarvoor is me even teveel.

meiden, ik wens jullie heel veel geluk in de zwangerschap en blijf ook wel lezen hier...
    jullie mogen me ook best op msn toevoegen.

groetjes Ilona

nogmaals thnx voor alle lieve berichtjes

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ilona neem alle rust.ik duim voor jullie dat de beeb nog een paar weekjes blijft zitten.
    heel erg veel sterkte voor je zwager
    dikke knuff

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ilona veel sterkte en ik hoop dat je kleine wonder nog even blijft zitten!

11. vivianbraak

Ilona veel succes en ook ik hoop voor je dat je kleintje nog even blijft zitten elke dag is meegenomen..

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wat een zieken hier zeg! Allemaal beterschap en denk goed aan jullie zelf!

Ilona, heel veel sterte de komende tijd, hopelijk heb je nog mooie momenten met je zwager!

Melis, ik heb een wipstoeltje van mijn schoonzusje gekregen, niet helemaal mijn smaak, maar hij kan wel helemaal plat en de bekleding kan zo in de was machine is ook wel erg handig.

Kristy, hier nog zo'n draaikont! Voel het zo'n 5cm onder mijn ribben vandaag ben benieuwd of het een hoofdje of billetjes zijn.

Niempie, ik ben ook al de hele week bezig met de badkamer schoonmaken, iedere middag een half uurtje en dan is het weer op! Ach we hebben de tijd!

Guppie, hopelijk ben je een beetje uitgerust voor je samen bevallen.

Joyce, je houdt het wel spannend iedere keer! Gelukkig dat alles nog goed is.

Marieke, onze kleine komt de eerste tijd bij ons op de kamer, we hebben zo'n hang wieg die aan het plafond hamgt.

Ik heb toch raar gedroomd gisteren allemaal hele korte dromen, maar wel met de baby erin. De ene keer was is borstvoeding aan het geven en had ie ineen keer allemaal tandjes. De volgende droom kwamen we er pas na 2 dagen achter dat we onze ouders niet eens gebeld hadden voor de geboorte. En zo ging het heel de nacht....

13. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    melis ik heb een wipstoeltje van chicco blauw met bruin

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he little hope, fijn iets van je te horen. Al hadden we natuurlijk liever dat het positiever zou zijn voor je. Meid, heel veel sterkte, en logisch dat je even geen puf hebt om hier te reageren. Ik hoop dat jullie ukkie het nog even volhoudt in je buik. Heel veel sterkte met je zwager meid, houd je taai!

Hier nog niet veel schoonmaakpuf. Mijn moeder heeft me al aangeboden om het straks lekker samen te doen als ik met verlof ben...

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marije, mijn moeder bood dat ook al aan, wel prettig hoor, want ik merk dat sommige dingen toch al behoorlijk zwaar zijn!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Veel sterkte little hope, ik hoop met je mee dat je voorlopig nog lekker thuis kan blijven!

Heb totaal geen zin, maar we gaan toch maar braaf...

Nog even een vraagje, mbt die belachelijk hoge belastingaanslag van Rinaldo; ik heb het opnieuw berekend en kom precies op 0 uit, maar is het normaal dat ze heffingsrente vragen? Is dat omdat het om een aanslag van 2005 gaat of is dat gewoon normaal? Ik vind het zo vreemd, iemand kan er toch niks aan doen als de belastingdienst een fout maakt. Heb de belastingaangifte altijd goed gedaan...

17. vivianbraak

Guppie ik heb geen idee, klote belastingdienst altijd mijn maag draait er altijd helemaal van om. Ik ben allergisch voor ze, ze hebben altijd wat zelfs na jaren komen ze met iets op de proppen!

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    aaaaaarrrrrrrggggg wil even klagen:
    Ik heb mijn werkgever al met 9 weken zwangerschap van de zwangerschap verteld en nog steeds kan het niet geregeld worden wat ik wil na de bevalling en mijn verlof. Mijn 1e voorstel was 8 uur werken, dit is afgewezen omdat het contract te klein is (nou oke dan denk ik mee) vraag ik wat de minimum contract grote moet zijn krijg ik te horen 40 tot 50 % dat is dus 14 tot 18 uur dus mijn volgende voorstel is 16 uur (al het dubbele van wat ik in 1e instantie wilde) nou mijn leidinggevende vond het een redelijk voorstel maar ze moet alles met hoger hand overleggen (mijn werkgever zit in niet zo'n goed vaarwater) Nog geen 5 min later komt ze of ik even wil komen..............minimum contract moet zijn 20 uur verdeeld over 4 dagen! Op deze voorwaarde heb ik dus 23 weken moeten wachten! en nu 3 dagen voordat mijn verlof ingaat weet ik nog niet waar ik aan toe ben. 20 uur vind ik echt teveel maar ik wil in deze tijden van onzekerheid voor het bedrijf wel wat zekerheid houden. We hebben al nagedacht over ouderschapsverlof maar dat kan ook maar voor een 1/2 jaar (of een andere verdeling maar dat moet in overleg met de werkgever en dat zie ik dus niet meer zitten) Ik zit nu te denken om mijn werkgever maar te laten wachten tot jan als de kleine er is en er meer duidelijkheid is over het bedrijf maar eigenlijk wil ik alles gewoon geregeld hebben voor mijn verlof zodat ik er niet meer mee bezig hoef te zijn............

Verder heb ik al een tijdje niks gepost maar wel alles meegelezen, in ieder geval veel sterkte voor ilona en lefbekkie.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ilona, sterkte meis! ik hoop dat jij het nog even volhoud en je beebje nog even kan/wil blijven zitten

anneliesje, wat vervelend die gekke dromen!

marije, lekker dat je moeder wil poetsen, de mijne komt het over een tijdje ook doen ;)

guppie, geen idee...dara heb ik echt geen verstand van...

citroentje, wat kl*te dat ze het op je werk zo lastig maken!

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Citroentje, dat is balen meid, is het niet zo dat ze jouw voorstel moeten aannemen van die 16 uur? Ik zou het eens uitzoeken! Die bazen ook altijd grrrrrrr.

Zo lekker babyboom kijken, water koker voor de thee staat aan, chocolade reepje erbij! Komt helemaal goed!

Deel Deze Pagina