Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Citroentje wat verschrikkelijk irritant dat je daar uberhaubt zo lang op hebt moeten wachten zeg! Maar weeg alles even goed af, laat het even bedaren en neem dan een beslissing, ik kan heel goed begrijpen dat je zoiets hebt van toedeloe daar zoek wel een andere baan. Maar ja indd de onzekerheid he, succes!

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Klinkt heerlijk anneliesje, goede tip trouwens ga ook even kijken!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ilona, sterkte meid, lekker kalm aan doen waar je kunt, aan jezelf denken hoor!

Meliske; wij hebben een aantal weken geleden het wipstoeltje gekocht in de aanbieding bij Leenbakker, iets met safari ofzo.

Marieke, ik heb ook de prik gehad, ik heb gekozen voor in mn bil. Nu is mn bil een beetje stijf, maar dat zal wel wegtrekken straks, denk ik.
    HB hebben ze ook meteen gecontroleerd en was prima. Beeb maakt het ook goed en over d eligging wilden ze niets zeggen en een schatting van geboortegewicht wou ze ook niet geven. Beetje jammer, maar ja volgende keer heb ik weer een ander vk met een beetje mazzel en wieweet wil die me dat wel vertellen..

Schijndelsvolk, blijft spannend bij jou he, lijkt me heel vervelend. IK hoop maar dat alles goed blijft gaan.

Nou dames fijne avond allemaal!

4. Niet meer actief

Guppie, toch maar voor Samen Bevallen gekozen? Dat heb ik gemist....
    Hoe vond je het?
    Van heffingen heb ik geen verstand, ben blond.... ;)

Veel sterkte little hope!

Lexie, bil, arm of been maakt niet uit, maar zij doen altijd been, net zo makkelijk vinden ze, ach ja. Heb nu ook een beetje spierpijn. Trekt wel weer weg. Ben wel benieuwd naar de uitslag van het bloed. Jammer dat ze de ligging niet wilde controleren.

Nu zullen jullie denken, was zij niet naar Paul de Leeuw?
    Dat klopt, dat was ik ook. En ondanks dat de hele wereld zei het kan geen kwaad voor de kleine, zat ik daar zo onrustig te wezen en de kleine dus ook. Ik vond de muziek zo achterlijk hard, ik kon de tekst pas goed verstaan als ik m'n vingers in m'n oren deed.
    Ik zat vreselijk in dubio en zag best nog wel wat zwangere dames, maar ik trok het niet :oops: :oops:
    We zijn dus na anderhalf uur gegaan en nu voel ik me weer helemaal happy. Ik moest er gewoon dom van janken daarna. Ik ken mezelf niet terug :rolleyes:

Zometeen lekker slapen!

Owja, wij krijgen een wipstoeltje van Babybjorn, een rood/zwarte 8)

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie ook zo slecht geslapen met die storm? Pff houd mijn hart vast als het einde van de maand is en de ergste storm ooit komt die voorspeld is.

zo even kijken of Babyboom al op internet staat, gisteren helemaal vergeten. we hebben mike zijn videocamera apgehaald. die stond nog bij zijn broer thuis en wil nu gewoon dit soort dingen binnen handbereik hebben!

vanmiddag even bandjes halen, op de lader gooien en dan issie startklaar voor de bevallig!

6. ProudMum

uitzending staat er nog niet op.....

7. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik heb hem opgenomen met de dvd recorder...ga later wel kijken als ik tijd heb.

Rox je kan het beter in huis hebben indd...ik heb 1 met en dvd'tje, moet er ook maar een nieuwe bij gaan halen denk ik.

en die storm, bah niks aan...gister reed ik naar mijn werk en toen spoelde het zo, ik zag bijna niks...

Maar ik kom later weer terug, ik moet zo Lisa naar de PSZ brengen en dan mijn SVH weg brengen,lisa ophalen, kraampakket halen, met lisa naar logopedie.....dus druk druk maar tussentijds kan ik hier nog wel ff kijken...

voor de zieken, beterschap...

8. ProudMum

succes vandaag anita! Drukke dag zo te zien!

9. Niet meer actief

Kristy: bah een griep! Beterschap!
    Fijn dat je schoonvader weer thuis is.

AnneLiesje: heb je zo'n pijn 's morgens joh? Heb wel een beetje buikpijn, maar niet zo veel.
    Enne, je ouders na 2 dagen nog niet gebeld voor de geboorte... Schaam je!

Anitadejong: ook al ziek... Beterschap!

Pacific: goed nieuws!

Joyce: hoe is het nu?

Marieke: wij willen de kleine van het begin af aan op zn eigen kamertje leggen.
    Hoe was Paul? Oh ik lees dat je gegaan bent. Kan het me voorstellen meid! En als je je er niet lekker bij voelt, moet je zeker niet blijven!

Meliske: hier geen wipstoel. Wil de maxicosi gewoon gaan gebruiken eigenlijk.

Guppie: kun je niet even naar een boekhouder gaan of zo met die belastingaangifte?

Citroentje: erg raar van je werkgever... Ik zou het ook eens uitzoeken hoor, geen idee of ze dat zo kunnen doen...

Controle bij de vk was allemaal goed gisteren. Bloeddruk 120/75. Prik gehad in mn bil. Beebje ligt nog steeds met zn hoofdje naar beneden. 3 kilo aangekomen, dat moest ik ff in de gaten houden...

Voor de lijst: 29 november volgende afspraak.
    Totaal nu 11 kg aangekomen.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: marieke, hihi die hormoontje ook he!
    Ach je bent er weer even uit geweest meid!
    Groot gelijk dat je lekker bent gegaan, als je je niet prettig voelt, zeker niet doen.

:idea: roxy, de ergste stom ooit.... :confused:
    dat heb ik even gemist... brrrr niet leuk!

:idea: anita, druk dagje! tot tussendoor ;)

:idea: linda, fijn dat alles goed was bij de VK!

gistermiddag kreeg ik het boekje binnen van van asten babysuperstore in tilburg. Daar stond een mooie wipper in...flink afgeprijsd.
    dus wij gisteravond naar die winkel, en zoeken zoeken naar dat ding.
    op een gegeven moment gevragen waar die staat...
    dus da vrouwke loopt mee, hier zegt ze, dees is het...
    was totaal een andere...ik zeg da is em nie. nou dan staat het verkeerd in het boekje...
    owwwwww wat was ik pissig!
    ben ik dan een uur voor op en neer gereden!
    die service daar is ook zooooooooooooo slecht!
    Nou ga ik er nooit meer heen!

Zo dat ben ik kwijt! :)

11. Niet meer actief

Haha Meliske, dan ben ik blij dat wij er afgelopen zondag niet naar toe zijn gereden!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja daar kan je blij om zijn.
    Een tijdje terug was ik er ook, en toen zei ik al, dit is echt de laatste keer dat ik er naartoe ben gegaan.
    Ik dacht gister...ach nog 1 keertje....
    nou echt NOOOOOOOIT meer!

Geef mij de babydump en de pranatal maar ;)

mmm denk dat ik daar vanavond maar is heen ga :)

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

hier nog steeds grieperig :cry:

guppie ik heb geen idee over hoe en wat bij de belastingdienst.
    je kan natuurlijk een boekhouder bellen met deze vraag.

citroentje ik zou de uren van nu nog aanhouden en het dan verder in je verlof regelen.mocht je ziek worden in je zw.verlof zijn ze verplicht de uren van nu uit te betalen en als je een ander contract krijgt geld die!scheelt weer euri's ;)

marieke jammer dat je niet kon blijven bij paul de leeuw maar ik denk ook dat ik daar nu knetter zou worden.

meiden fijne dag vandaag!

14. Niet meer actief

Wij zijn gisteren nog bij de Prenatal geweest. Hebben een hobbelschaap gekocht en een lekker warm vest. En de Blije Doos opgehaald, vond hem nou ook weer niet zo speciaal eigenlijk...

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Voor de zieken: beterschappies meiden!

Meliske: ik heb het wipstoeltje van chicco van mn beste vriendin gekregen...

littlehope: jeetje meid, je krijgt het zo wel voor je kiezen hee!
    En denk lekker aan jezelf, vind het al prettig dat je toch mee probeerd te lezen!
    Veel sterkte meid! We blijven aan je denken hier!

Anneliesje: Jeetje wat een dromen hee!
    En idd het blijft spannend hier...

Moppie: die heb ik ook hihi dat wipstoeltje!

Guppie: sorry meid, ik kan je niet helpen, als ik ergens GEEN verstand van heb dan is het wel van de belastingdienst

citroentje: Jeetje zeg, vind dat zo'n kl*te streek om je zo lang te laten wachten... Zou daar zelf dus ook echt niet tegen kunnen he...

Lexie: wat raar dat ze dat niet wilde vertellen... Misschien idd de volgende keer meer geluk! (zal duimen voor je!)

marieke: meid, gewoon doen waar jij jezelf goed bij voelt... En als het zo hard staat zou ik ook weggaan hoor... (kan daar ook helemaal niet meer tegen sinds ik zwanger ben)

Roxyrox: Hier wel ontzettend slecht geslapen, maar helaas niet van de storm...

Linda: Fijn dat alles goed was bij de vk meid!
    Hier is hier nu zo nu en dan aan het rommelen heb ik het idee, maar
    zodra ik met de foon in mn handen sta voor de vk te bellen zakt het weer en blijft het meteeneen half uur tot een uur weg...
    Dus eventjes in de gaten houden vandaag...

Meliske: naja zeg... belachelijk dat ze zo deed hee...

Hier dus een erg onrustige nacht gehad... niet van de storm, maar van een rommelende buik (storm van binnen ;) )
    die me om de zoveel tijd (zonder regelmaat) wakker hield...
    Vandaag dus maar eens even kijken hoe het gaat anders bellen we meteen weer...
    (toen ik straks wilde bellen stopte het elke keer GRMPF)

Maar wat een klote weer is het geweest joh... Geef mij de zomer maar!

Ik zou zeggen vast een heel fijn weekend toegewenst! Weet namelijk niet of ik jullie vandaag nog spreek!

Hele dikke kus allemaal!

16. Niet meer actief

Goed in de gaten houden meis! En anders toch gewoon ff bellen!

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, je hebt gelijk hoor! Koop je straks toch de dvd! Was hetgeen wat je meegekregen hebt wel goed?

Meliske, wat balen zeg, hadden ze geen andere wippers?

Joyce, goed in de gaten houden hoor! HIer ook 's nachts wakker, maar dan van een hele drukke baby! Die denkt he als mama ligt ga ik lekker dansen!

18. Niet meer actief

Hé AnneLiesje, hoe gaat het op je werk?

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kristy, doe het ook vandaag maar lekker rustig aan!

linda, nee de blijeoos is niet heel speciaal, maar wel de leukste vind ik, van de dozen die je grais krijgt.

joyce, hihi storm van binnen! die kleine maakt he wel heel spannend bij jou hoor. Spreek em maar is flink toe ;)

anneliesje, ze hadden wel andere maar als ik eenmaal mijn zinnen op iets heb gezet, moet en zal ik dat ook hebben :oops:
    Ik wil de topmark wipper in het limegroen.

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik zit lekker te internetten, dus goed ;)

Maak me er niet meer druk om, nog 3 weken en dan heb ik straks lekker mijn kleintje in mijn armen! Is veeel belangrijker.
    Ben mijn oude werk aan het doen, is ook wel lekker hoef ik helemaal niet bij na te denken.

Jij ook weer aan het werk? Heb net ff je foto's bij hyves zitten kijken, echt een lief beest zeg Terror!

Deel Deze Pagina