Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha ja het is een schatje hè? :D

Ben zo benieuwd hoe ie straks met die kleine omgaat.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het lijkt me best eng een hond met een kindje.
    Ik heb zelf ook 2 hondjes, 2 maltzers maar die zijn zoooo klein.
    Maar mijn ouders hebben een witte herder...een flinke grootte... brrrr vind het zooooo eng als straks de kleine bij die hond is.
    Terwijl het een schat van een hond is, zo'n lieverd, hijs zelfs bang van een fototoestel...maar toch.

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Daar hadden Mark en ik het gisteren nog over, dat we zo blij zijn dat de kleine de hondjes nog meemaakt! Ze zijn zo zorgzaam voor kleintjes!
    Doe jij nog iets om de hond te laten wennen?

Melis, haha ja dat wordt zoeken! kun je niet op de site van Topmark kijken?

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bij de babydump hebben ze topmark ook, dus denk dat ik vanavond of morgen even ga ;)

5. Niet meer actief

Ik verwacht geen problemen met onze hond, maar het is natuurlijk wel wennen voor hem. Aandacht zal verdeeld moeten worden... Ben hem nu wel al dingen af aan het leren die hij straks niet meer mag, zoals op de achterbank in de auto of zomaar naar boven sprinten.

Laat hem er straks zo snel mogelijk bij als de kleine is geboren. Denk dat het wel heel veel scheelt dat ie die kleine natuurlijk van klein af aan op ziet groeien, denk dat ie er zo aan gewend is!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hoi dames
    Bijna weekend! yes!

Ik verwacht hier ook geen problemen met de hodn (labrador) ze is wel groot maar ik vind juist die kleine hondjes vaak veel feller .. onze hond is iig kleine kinderen gewend en vindt ze heel leuk dus dat scheelt. De box staat vast in de kamer om te wennen en toen de babykamer klaar was hebben we de hond ie ook even laten zien haha. En zodra ik bevallen en gedoucht ben enzo mag ze gewoon ff boven komen om te kijken hoor.. verder niet te spastisch mee omgaan maar altijd blijven opletten..

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    met de dieren hoef je echt niet bang te zijn hoor.
    je moet ze alleen aandacht blijven geven.

als de kleine geboren is gewoon de hond een paar keer een poepluier geven.zodra hij de poep opeet of met de luier aan de haal gaat is het goed.klinkt even smerig maar het werkt wel ;)
    en de hond goed laten ruiken aan het eerste pakje.

wat betreft katten kan het zijn dat ze een poosje wegblijven of helemaal niet meer thuis komen.die zijn iets eigenwijzer :D

had bij de geboorte van mijn zoontje 3 katten en 2 honden dus ervaring genoeg ;)

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

net babyboom gekeken. jankte om alles!

9. Niet meer actief

Dat van die poepluier heb ik ook gehoord, maar dat ga ik echt niet doen!

Hier hetzelfde als bij Berna. Box staat al, op de kinderkamer is ie ook al geweest ;) En idd nadat ik gedoucht ben en zo, mag ie gewoon even naar boven komen.

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mmm ze komen normaal ook nooit boven dus weet nog niet of ik dat wel doe... Die ene is nogal een blaffetje ben bang dat als de kraamhulp en vk er zijn met de bevalling dat ik dat niet leuk ga vinden....
    Box wil ik ook wel op tijd neer zetten.

Dat eerste pakje laten ruiken als ze het aangehad hebben toch?

Roxy, ik moets ook weer huilen!

11. Niet meer actief

Ik krijg net een site van een collega doorgestuurd. www.wieowie.nl. Ik heb daar mn eigen naam eens even ingetypt en gekeken waar ik allemaal te vinden ben op internet. Moet je maar eens doen! Ik vind het te gek voor woorden eigenlijk!

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Valt mee, alleen bij Hyves en schoolbank!

13. ProudMum

zo linda ik heb ook gekeken! schrik ervan!

14. Niet meer actief

Hallo allemaal,

volgens mij ben ik aan de betere hand, gisteravond nog wel ziek geweest, maar ik ben toch naar de cursus BV gegaan.
    Gezellig al die dikke buiken bij elkaar.
    Toch ben ik nog steeds niet 100% overtuigd voor het geven van BV. ik weet in ieder geval dat ik niet ga kolven op het werk en aangezien ik 1 april weer aan het werk ga, zou de BV maar voor 2,5-3 maand zijn. aangezien je ook moet afbouwen om op flesjes over te gaan is het dus maar voor 2 maand ofzo. Dan denk ik, is het wel de moeite waard (klinkt misschien egoistisch).

Ik ga vanmiddag even babyboom kijken, zonder marco, dus dan zullen hier de watervallen ook wel weer los gaan.

Roxy, hier ook slecht geslapen door de storm, blehh

Marieke, toch wel goed van je dat je naar huis bent gegaan bij paul de leeuw, wel zonde, maar je moet lekker aan jezelf en die kleine denken en wat goed voelt.

Hier hebben we een domoo seat i.p.v. wipstoeltje.

Ben benieuwd hoe onze maltezer op de kleine reageert, tis nogal een druktemakertje (1 jaar is die), maar ben er niet zo bang voor, gewoon goed opletten en nooit alleen laten met de kleine.

Nou ik ga zo weer eens naar mijn werk strompelen (hahaha) ik lijk wel een bejaarde, kan wel een rollator gebruiken.

Fijne dag nog

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ikke nergens gevonden, pfff gelukkig!

16. ProudMum

zijn jullie ook zo aan het waggelen als je loopt?

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    whahaha ja hier ook zo'n eendje tijdens het lopen :)

18. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    op mijn meisjesnaam is niets te vinden,gelukkig .
    op mijn getrouwde naam alleen hyves ;)

de poepluier lijkt vies maar zo'n kleintje poep anders dan wij hè.een moederhond likt haar pups ook schoon dus zo raar en vies is het niet. ;)

roxy ik word hier thuis pinguïn genoemt....
    3x raden hoe ik loop :D

zo heb net de wc weer blij gemaakt,ben zelfs al afgevallen :confused:
    zal het wel even in de gaten houden.volgende week toch naar de vk

19. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    meliske leuke nieuwe banner.
    je hebt alleen het woordje zwanegr er staan.

je hebt je gipsen voetafdrukje binnen?
    wel heel speciaal hoor.

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

meliske wat balen zeg en indd ik zou ook nooit weer gaan....

citroentje, lastig zo met die uren, ik zou het een en ander uit gaan zoeken in je verlof.

linda, fijn dat alles goed was...maar is 3 kilo te veel?

joyce, rustig aan doen maar, en ik hoop dat het in je buik ook wat rustig blijft en anders gewoon bellen...

anita, fijn dat het beter gaat en ja je moet wel achter bv staan, ik ga gelijk voor de fles....

nou ik ben ff thuis en moet zo lisa weer ophalen, pfff wat waait het hard zeg en wat een weer....
    Niks aan zo maar ik ben blij dat ik de auto van mijn broertje heb vandaag.

tot straks maar weer....

Oh en melis, een nieuwe banner, wel leuk hoor....

Deel Deze Pagina