Anita: 3 kilo is niet echt teveel, maar het is wel een kilo in de week. Ze zei alleen maar hou het ff in de gaten...
Trouwens gister ook wat op mijn werk, komt er de vader van mijn baas aan en vraagt mij of ik beheerder van de sporthal ook ken, Ja zeg ik, zijn vrouw heeft een tijdje terig te horen gekregen dat ze ziek was, Kanker, en niets meer aan te doen. Ze wou niks meer etc, nou zit die man dus ook al die tijd al thuis, dus ik dacht hij komt me ff zeggen dat zijn vrouw is overleden, wat blijk heeft die man zelfmoord gepleegd, hij kon het allemaal niet meer aan, kon niet slapen etc... ik schrok er best ff van, maar ja voor die man was het ook allemaal niet makkelijk en hij heeft het niet kunnen verwerken. ...nu is zijn vrouw alleen, en doodziek. ik zei gister tegen roland toen we aan het schoonmaken waren, jakkie je denkt er toch elke keer weer ff aan...en denkt dan weer nee dat kan niet....het is niet zo...
Jeetje Anita das wel heel heftig, ppfffttt hakt er ook zwaar in denk ik zo. Wipper? Wij hebben een Fisher Price ding gekocht via Marktplaats met trilfunctie. Over de verbouwing ga ik het even niet hebben, anders heb ik het gevoel dat ik alleen maar klaag. Behoorlijke storm inderdaad en zeker hier aan de kust, ik wil eigenlijk vanmiddag even het centrum in maar dan moet het wel een beetje beter weer zijn. Meliske, wat een prutservice van die zaak zeg. Citroentje, vervelend met die uren, zou inderdaad na de bevalling pas wat gaan veranderen daar vragen ze om vind ik door het zo te regelen. Joyce, bij twijfel meteen bellen hoor. Ik waggel volgens mij nog niet, tenminste heb in het begin al tegen mijn man gezegd dat hij dat moet melden omdat ik gelezen had dat je daarvan zo'n last van je rug kon krijgen. Tegen de tijd dat ik ga waggelen heb ik waarschijnlijk een niet waggelen mantra. Zal zo ook even op die site kijken om te zien waar ik allemaal te vinden ben.
Naam ingevoerd op die site en nadat ik zeer was geschrokken bleek dat er heel veel mensen mijn naam hebben en dat het echt 9 van de 10 keer niet om mij ging
ook ik heb vannacht zeer slecht geslapen niet door het weer maar door de maagzuur en kon niet in slaap komen. af en toe waggel ik er lekekr ook op los, maar ja het hoort erbij. ik heb ook een bruine labrador en ben benieuwd hoe ze reageerd op ons kleintje. ik denk dat het allemaal wel mee valt. ze gaat nu af en toe even bij de box kijken. poepluiers laten eten nee gedver dat doen we hier ook niet. maar ik heb van meerdere mensen gehoord dat het wel werkt. maar is niet voor ons weggelegd. qua storm valt het hier gelukkig mee, gisteren en vannacht geen last van gehad. alleen net waaide het effe erg hard. nu is het weer over. meliske mooie banner en kei mooi dat voetafdrukje rox nog effe volhouden
hmm die poepluier ga ik toch echt niet geven hoor.. ze ruikt de kleine zo wel en ja dat de moeder dat bij pups doet dat klopt ja hond-kind is een andere verhouding dan hond-hond, maar dat moet iedereen verder zelf weten.. net als BV trouwens lijkt me ook erg lastig dat kolven op het werk enzo zeker omdat we geen goede ruimte ervoor hebben maar al krijgt het kind het 10 dagen dannog is het een hele goede start toch?
Ik was ook niet van plan om te gaan kolven op mn werk... Heb er nog niet goed genoeg over nagedacht, maar dat kolven op het werk zie ik niet zo zitten.
Vivian, stomvervelend he als je zulke dingen eigenlijk niet meer kan Meliske, wij hebben een wipstoeltje gekregen (een gebruikte) met allemaal nijntjes erop geloof ik. Weet zo niet welk merk, maar hij is donkerblauw. Pff stom he o dan staat het verkeerd in het boekje. Heb je wat aan Ilona tjee wat een verhaal zeg! Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat je kleine mannetje zo lang mogelijk kan blijven zitten. Anneliesje, rare dromen heb jij En idd alles in etappes, maar het geeft wel voldoening weer wat nuttigs te doen. Guppie, je hoort vaker zulke vreemde verhalen over de belastingdienst. Helaas kan ik je niet helpen, heb dit soort dingen zelf nog nooit bij de hand gehad (gelukkig) Citroentje vervelend dat het allemaal zo moeilijk gaat op je werk. Op mijn werk kan ik ouderschapsverlof opnemen, verspreid over één jaar Kan jij dat niet? Tja en je baan opzeggen zou ik ook niet zomaar doen. Lastig. Marieke jammer van Paul de Leeuw Maar tja dat huilen Ligt ook wel een beetje aan de hormonen denk ik? Linda was dat het hobbelpaard uit het foldertje? Die was zo schattig! Joyce kreeg je maar een handleiding bij je zwangerschap Met een duidelijk hoofdstuk over wat je wanneer voelt en wanneer het handig is om te bellen. Maarja geen zwangerschap is gelijk he Roxy ik ga straks de herhaling kijken om 14.05 op nl 2, zal ook wel weer tranen met tuiten zijn Anita, ik wil ook graag bv gaan geven maar idd ook niet kolven op mijn werk. En ik denk maar zo: alles wat ze binnenkrijgen van de bv is mooi meegenomen En misschien kun je het tegen die tijd combineren, een deel kv en een deel bv. Heb ik wel eens over gelezen tenminste, ik weet natuurlijk niet of het handig is. Tjee ook heftig, van die man die zelfmoord heeft gepleegd Kristy balen dat je steeds moet spugen Vanavond op kraamvisite, een meisje, is nu 5 weekjes oud. Ik heb er zin in! Volgende week langs een collega, haar kindje is dan 3 weken oud. Ook een meisje trouwens. Wij weten sinds de 20 weken echo dat we een jongen krijgen, maar iedereen denkt dat we het geslacht niet weten Zo is het wat makkelijker om niets te laten merken.
Marieke, idd toch voor samen bevallen gegaan. Ik vind het wel aardig, leuke groep. De oefeningen vind ik wat minder, dat is eigenlijk niet aan mij besteed, maar ik doe tenmiste nog wat en dat was de bedoeling Jammer van het concert. Ik ga ook nergens meer heen, omdat ik niet goed kan zitten en genieten... Meliske, jammer van het wipstoeltje en van de moeite natuurlijk... Ik verwacht ook geen problemen met de hond. Ik vind het juist leuk, de hond is ook nog jong, kunnen ze samen opgroeien! Ik denk dat ik de hond gewoon snel laat snuffelen aan de beeb. Ze doet echt wel zachtjes, doet ze ook bij andere kinderen. Ik leer nu ook al dat ze geen spullen van de grond mag oprapen, laat steeds dingen vallen en dat negeert ze, dus zal met speelgoed ook goedkomen! Ik heb haar nu weleens op mijn buik liggen en dan schopt de beeb zo hard tegen haar kop dat ze wel MOET weten dat er een beetje inzit Linda, ik ga die site ook eens proberen! OMG, ik sta zelfs op hyves, terwijl ik daar niet lid van ben. Ik heb wel erg veel resultaten Roxy ik waggel vooral als ik veel bekkenpijn heb. Ik kan de laatste dagen weer aardig goed lopen gelukkig! Jammer dat niemand dat weet van de belastingdienst, ik weet het ook niet. Hou er niet zo van om boekhouders e.d. te vragen. Ik wil het altijd gewoon zelf doen. Ik denk dat ik de belastingdienst zelf even ga bellen... Moet ook nog babyboom kijken, maar heb niet zoveel zin om weer te gaan janken.
Misschien gewoon iemand met dezelfde naam Guppie? Dat lijkt me wel grappig dat de beeb tegen de hond aanschopt! Enne, lekker huilen in je eentje. Als ik alleen ben geef ik daar nooit zoveel om!
Roy kan er echt niet tegen als ik huil! Roy kan ook niet begrijpen dat ik soms weleens kan huilen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is haha. Wel makkelijk als we eens een keer ruzie hebben hoor (hebben we bijna nooit), als ik huil is ie meteen niet meer boos!
Ik jank de laatste tijd heel snel, ben gewoon snel ontroerd. Heb nu babyboom lopen, maar vind er niet zoveel aan... Kan me niet echt identificeren met de koppels die er voor komen.