Ik ga zo ff kijken, nog 10 minuutjes. Ik vind het meeste wel interessant, maar sommige koppels zijn idd een beetje apart... Maar toch het gaat wel over een onderwerp waar ik altijd al in geïnteresseerd was en nu helemaal
Het is wel een beetje hetzelfde allemaal, al zijn die verhalen over mislukte behandelingen wel hartverscheurend, dit keer kan het me niet zo raken. Vond dat verhaal over verwisseld sperma wel erg sneu, het zal je maar gebeuren...
haha die vrouw die in het wit trouwt! Ben ik nou zo burgelijk dat ik het vreemd vind als je zwanger in het wit gaat trouwen?
Dat heb ik gemist Guppie... En tja, weet niet wat ik zou doen... Als je erover nadenkt, is het wel een beetje raar ja om in het 'maagdelijk' wit te trouwen Maar ik zou denk ik toch ook wel in het wit of in een wit-tint trouwen, maar gewoon omdat ik dat bij een huwelijk vind horen...
whaha guppie ik had hetzelfde ik hoorde MArco op de achtergrond dus denk ja logisch die trouwt in het rood whaha kwam ze naar beneden met witte jurk! NOu ja ik trouwde in een ivoorkleurige jurk en was toch echt geen maagd meer maar toch haha En die vrouw dan die kans van 50% had dat het kindje ongezond zou zijn en het dan ook zou afbreken ! shocking 50% dus 1 op 2 of je je kindje houdt... en dan zelf ook die ziekte hebben, er alleen voor staan en dan 2 kids willen ja pff ik vind het allemaal nogal wat hoor
Linda: Zo heb ook even op die site gekeken gelukkig bij mij niet veel schokkends alleen hyves Marieke: Ik kan heel goed begrijpen dat je veel last had van het geluid, ik kan daar nu ook niet goed tegen en ook niet tegen drukte. Meliske: Wat jammer van die wipstoel wel een goed excuus om weer naar de winkels te gaan toch Kristy: Vervelend die griep zeg maar niks aan te doen, hou het wel in de gaten. Anita: Ik twijfel ook of ik bv wil geven of niet hoor. Vooral omdat het met de eerste niet zo lekker liep ik weet dat, dat geen excuus hoeft te zijn maar toch ook ik ben nog niet overtuigd. Misschien wordt het beide of zo... Ja ik weet het gewoon nog niet. Niempie: Ja indd heel vervelend maar ja hoort bij bi he. Veel plezier op kraamvisite! Ik vind wit mooi als je gaat trouwen niet wit, wit, maar creme of zo.. Droom gelijk weer weg! Vandaag de blije doos opgehaald vond de inhoud wel heel leuk, zeke rin vergelijking met andere dozen! Veder vandaag al wat schoenkadotjes ingeslagen bij action, zeeman enz. Dus dat is ook alvast gedaan.
Joehoe, 30 weken vandaag! de gynaecoloog zei dat we proberen de 32-34 weken te halen met mij, dan zou ik over 4 weken de kleine al hebben, wow... ik hoop eigenlijk dat mijn baarmoeder het nog 2 weken langer kan volhouden, 36 weken vind ik beter
Linda, hoe gaat het met het kamertje? Meliske, wat lullig zeg van die winkel! Bah! Mooie nieuwe banner 8) AnneLiesje, wilde idd de dvd voor Maarten halen, vond het zo sneu voor hem, maar hij zegt dat ik niet moet zeuren, hihi! Wat ik heb meegekregen was wel goed ja Ik word best veel gevonden op die site, maar ben dan ook behoorlijk actief op het internet. Ach ja.... Niempie, dat janken komt echt door de hormonen ja, ken me zelf niet meer terug soms Wow Anitadej. wat een apart idee zo snel al! Hopelijk kan de kleine zo lang mogelijk blijven zitten! Zo, de lijst is weer gedaan! Had vanmorgen een vriendin op bezoek, heb een krat vol eerste kleertjes geleend en zo'n speciale nappy wrapper gekregen, hihihi, ideaal En heerlijk weekend, joehoe!
Hier blijft het maar stormen en hagelen, ben dus maar niet weg gegaan. Verbouwing loopt uit omdat de PWN maandag de watermeter van boven heeft weggehaald, ze hebben dus geen water en das niet handig voor stucadoors. Maar de stucadoor heeft zich goed boos gemaakt en heeft geregeld dat het water nu is aangesloten en komt daarom morgen de badkamer doen. Kon het niet laten en heb deze jurkjes besteld met bijpassende schoentjes: Ik vind trouwens dat je best in het wit mag trouwen hoor, ben ik niet zo moeilijk in. Linda, tja leuk badpak, hoeveel wil je uitgeven? Wehkamp had wel een aardige em Future Mamam heeft vaak mooie maar die zijn wel duur. Ik kan mij ook niet echt identificeren met de koppels van babyboom. Ben normaal trouwens redelijk emotioneel incontinent maar das niet erger geworden door mijn zwangerschap. Eigenlijk ben ik heel saai zwanger, ik heb alleen een dikke buik gekregen en verder niets, nouja niet dat ik klaag hoor
Anita: 30 weken Aftellen is begonnen! Helemaal als je bedenkt dat ze bij jou praten over 32 - 34 weken! Jeetje, jij wordt de eerste hier denk ik! Marieke: kamertje is zo goed als af! Roy is vandaag nog wat aan het schilderen. Zal van t weekend eens een foto maken. Hoe gaat het met jullie kamertje? MissFrodo: hoelang denk je dat ze nog bezig zijn met de verbouwing? Vaak als de stucadoor is geweest, kijkt het al heel anders! Schattig die jurkjes!
missfrodo lieve jurkjes. wat goed dat die stucador zich kwaad heeft gemaakt en morgen wilt komen 8) heb vanmiddag been klein stukje van babyboom gezien. ik vond de trouwjurk wel mooi. toen ik de vorige keer zwanger was had ik ook een witte positie trouwjurk gekocht helaas kon ik m met ons trouwen niet aan omdat ik een miskraam had gekregen.toen is het een zachtroze trouwjurk met creme geworden.denk dat voor velen wit echt niet meer staat voor maagdelijkheid.ach iedereen zo zijn/haar ding. anita wat snel dat jij de kleine al vast mag houden is het toch zo voorbij gevlogen. zal ook voor je duimen dat de kleine nog even lekker blijft zitten
Anita van harte met je 30 weken! hopen dat je kleintje nog een flink aantal weekjes kan blijven zitten!
Jee Anita dat gaat wel heel snel ineens, hopelijk houd je bm het vol en kan de kleine nog lekker blijven zitten. Linda, de planning was dat het 2 weken tot max 2,5 weken zou duren en dan moets de cv er nog ingezet. Denk dus nog 2 weken voordat wij aan de gang kunnen. Kan bijna niet meer wachten, ik wil inrichten.
Ben net met mijn neefje van 5 mee geweest naar zwemles, mijn schoonzusje moest plotseling weg. Wat was dat leuk zeg, ik mocht nnast het bad er bij zitten, heb echt genoten! Ben nu nog aan het wachten op Mark... Heb geen zin meer om te koken nu. AnitadeJong, dat klinkt nog 4 weken! Hopen dat het zo lang mogelijk blijft zitten! Euh de rest ben ik vergeten sorry!
hey anita laat die kleine nog maar ff zitten hoor... schiet al op zeg als je over 4 weken die kleine in je armen hebt.... zou ook wel willen maar moet nog maar niet. esther, jakkes schiet niet op he...kan me voorstellen dat die stucadoor zich kwaad gemaakt heeft. leuke jurkjes.... enne babyboom heb ik net gekeken, vind het nog steeds leuk en trouwen in het wit als je zwanger bent, ach ja vind ik wel kunnen. Heb het zelf ook gedaan, de palnnig om te trouwen stond er al en toen bleek ik later zwanger te zijn en mijn jurk was al besteld. Maar goed ik zou dus niet nog een keer gaan trouwen in het wit...niet dat ik ga trouwen, maar toch
thanx ladies, ik hoop ook dat onze kleine nog even lekker blijft zitten, maar de ruimte wordt wel erg krap merk ik. wij hebben de boodschappen vor de komende 2 weken alweer binnen. net een lekker patatje gegeten met een bereklauw met wijko satesaus, yummie