Haha ik waggel idd ook af en toe. Zijn collega's die me nadoen als ze me zien lopen Wij hebben 3 katten, ben ook benieuwd hoe zij gaan reageren op de kleine. Ze hebben wel overal aan mogen snuffelen, alle spulletjes op de babykamer enzo. Linda; mijn Roy lacht me uit als ik weer om niets huil. Maar als er echt wat aan de hand is, issie wel lief voor me hoor. Ik heb gewoon regelmatig dat ik zonder reden huil en dat vindt hij wel erg komisch blijkbaar Yeah ik zit ook op de 30weken! 8) En wat in het wit trouwen betreft: prima toch? Ik ben ook in wit getrouwd en was ook echt geen maagd meer hoor Ieder zn eigen, denk ik dan maar, net wat je leuk vindt. Dames allemaal een fijne avond gewenst!
heb nog niet alles bijgelezen, moet nu weg. Maar meliske, wij hebben ook de limegroene wipper van topmark (zie album). Wij hebben het van de babydump. Kom vanavond laat of morgen nog wel even weer bijlezen! Liefs Marije
Hoi allemaal, Anita, ik hoop voor je dat de kleine nog lekker lang mag blijven zitten! Prematuurtje is best heftig hoor (mijn zoontje is met 34 weken geboren en was al best groot en sterk voor premature begrippen, maar het blijft heftig om je kind aan al die slangetjes en plakkertjes te zien liggen met een sonde door zijn neusje in een couveuse) Geldt trouwens voor alle beebjes hier he! Gewoon lekker minimaal 37 weken blijven zitten, dat is het beste, zeg dat maar tegen jullie buiken! Linda, jij zei geloof ik dat je de MaxiCosi bij wijze van wipper wilde gaan gebruiken. Wordt niet aangeraden eigenlijk. Dat heeft vooral te maken met het feit dat baby'tjes in een MaxiCosi erg krom liggen en dat is niet goed voor het ruggetje. Probeer de MaxiCosi dus liefst alleen voor vervoer te gebruiken en neem thuis iets anders! (toch een wipstoeltje dus) Verder weet ik ook even niet meer wat iedereen had geschreven... Ik kan het bijna niet bijhouden hier hoor! Hier gaat alles goed in ieder geval. Voel me relatief goed en mijn verlof begint al over iets meer dan 2 weken! Joepie! Kan niet wachten. Vergeet ik nog bijna te zeggen dat ik weer een nieuwe buikfoto in mijn album heb geplaatst...
Goedemorgen allemaal, mamasu mooie foto's je hebt een mooie strakke buik zie ik! Hier niet zo goed geslapen, maar ja niks aan te doen...
Vanaf hier ook een goedemorgen! Brrr wat blijf ik toch onrustig slapen...dromen dromen dromen! Niet eens erg over die kleine hoor! Wat een herftsweer trouwens!
Goedemorgen sterre indd wat een weer, ik ben blij dat ik vanaag de kleine niet naar school hoef tebrengen bbrrr. Ik droom ook heel veel hoor soms wel over de kleine dan weer niet. Soms ook nachtmerries dat vind ik het ergste zo echt...
Ik droom over van alles maar voornamelijk druk druk druk, ben dan ook helemaal klaar in bed, hup eruit. Zit nu maar even herhaling van Evita te kijken. Manlief en kind liggen nog. Ben ook blij dat ik er nu niet voor shool uit hoef te gaan. Die kleine in mijn buik is trouwens ook goed wakker...pffff...ik begin hem nu minder vaak te voelen....maar als ik hem voel...dan is ie er ook.
Ja ken het lijkt net of ze willen gaan staan in je buik Maar dat vind ik ook het vervelende als ik wakker ben, ben ik ook goed wakker.. Zo dan zo het hele huis willen doen..
pff wat een regen zeg niet normaal! Om half 4 gaan we richting rai personeelsfeest van Mark ik hoop maar dat ik het trek tot half 11... en dan nog terug met de bus. Maar ja zal best gezellig zijn. Verder maar niet zoveel doen vandaag. De kleine is hier nog erg rustig af en toe een trapje en daar houdt het mee op.. heb nu het idee dat ie over dwars ligt ik voel zijn voeten in mijn zij
Goeiemorgen allemaal! Hier ook een onrustig nachtje achter de rug. Veel eruit geweest om te moeten plassen en een nachtmerrie gehad. Ging ook niet over het kindje, gek genoeg droom ik daar heel weinig over. Gisteren een kaartje in de bus gehad van de kraamzorg. Ik word over 2 weken gebeld en het gesprek zou zo'n 20 minuten gaan duren. Vraag me af wat ze dan allemaal gaan zeggen/vragen, want vind 20 minuten wel erg lang. Ook gisteren de proefdruk van ons geboortekaartje binnen gehad. Hij is helemaal naar onze wens, dus nu is het alleen nog wachten op de beeb.
Goeiemorgen allemaal, nou Vivian, je hebt een medestander qua slecht slapen..... Bah overal pijntjes! In de loop van de nacht krijg ik tegenwoordig onwijze pijn in mijn heupen en dat gaat eigenlijk niet meer over. Ook last van mijn rug gehad. Ik drapeer wel kussentjes om me heen maar het enige wat helpt is opstaan... En daar heb ik nou 's nachts juist geen zin in! Hebben jullie ook zo'n pijn 's nachts? En is er nog iets anders aan te doen behalve die kussentjes? (ik slaap ook al als een echte prinses op de erwt op 2 matrassen.... maar nee hoor helpt niets!)
Hallo dames, Wat vervelend dat veel zo slecht slapen, hier gaat het gelukkig allemaal nog redelijk pijnloos. Behalve kussentjes heb ik geen idee wat je eraan kunt doen. Mamasu mooie buik! Berna veel plezier op het feest enne wel rustig aan he. Straks foto's ophalen en een kadootje kopen voor vrienden die vanavond open huis hebben, geen idee wat ik ze moet geven. Hopelijk klaart het een beetje op buiten. Jan gaat straks met hulp proberen de auto te maken, je grijpt echt mis als zo'n ding het niet doet.
Mamasu ja ik slaap nu met een voedingskussen helpt wel iets. Liever heb ik dat mijn mannetje ergens anders gaat slapen Slaap ik nog beter, heb ik meer ruimte enz. Anders wordt ik ook nog is wakker van zijn gesnurk en gedraai omdat ik al zo slecht slaap. Veder voel ik me ook al niet zo lekker vandaag heb het idee dat ik helemaal opgeblazen ben.. Ik vraag mij dan ook af wanneer greenpeace voor de deur komt omdat er een walvis aangespoeld is .... Missfrodo zeker een gemis als je auto het niet doet he dan weet je pas hoe vaak je hem gebruikt en wat een gemak het is. Ik hoop voor je dat ie gemaakt kan worden!
goeiemorgen meiden, wat een vreselijk weer.hoop dat het nog even droog blijft want we moeten nog boodschappen halen. ik ben gelukkig alweer aan de betere hand maar nu is mijn man echt goed ziek.we hebben vanacht appart geslapen omdat hij zo vreselijk moest zweten. we scheuren straks dus echt door de winkel en vliegen gauw weer naar huis en dan is het echt een uitziekweekend.als ie morgen niet opgeknapt is moet ie maandag maar lekker thuis blijven(vind ik wel gezellig)ben alleen bang dat ie toch gaat.niet werken geen geld en hij wil vanaf 12dec.een maand thuis blijven. missfrodo ik zou momenteel echt niet zonder auto kunnen mamasu mooie buik hoor ik slaap ook heel licht hoor het tweede gedeelte van de nacht vanaf een uur of 1 ben ik aan het spoken 's nachts. nu de kleine gedraaid is voel ik m veel beter echt schopjes bovenin en zo af en toe een voetje in mn zij.moet zeggen dat dit wel veel fijner draagt meiden fijne dag vandaag
heey meiden, Hier ook de slaap problemen! Weet niet meer waar ik mn buik kwijt moet! Verder moe moe en nog is moe! Ach ja het is nog maar ff.. zo denk ik! Heb woensdag de kraamzorg gehad en het was erg gezellig! en veel info weer Dinsdag weer naar de vk.. Ben nu wel wat geruster voor de bevalling! Liefs, Geraldine
Goeiemiddag! Hier nog zo'n dromer.... Iedere nacht komt mijn oma (zij is 2004 overleden) even langs in mijn dromen. Apart hoor.... Gelukkig geen nachtmerries! En vandaag 30 weken, yes!
Berna, ik ben ook in ivoor getrouwd en ook geen maagd meer hoor... Toch vind ik het dan ergens vreemd als je met zo'n buik in een witte jurk gaat. Doe dan creme ofzo, iets donkerder witachtig... Anita, die kleine idd lekker nog even laten zitten! Het lijkt me een domper als je met 36 weken bevalt, dan heb je nog net een prematuurtje... Maar 36 weken is beter dan 34 weken natuurlijk! Gisteren heb ik een heel heftige dag gehad. Mijn ouders stonden opeens voor de deur, is mn moeder overspannen. Ik schrok er echt van, maar ergens wist ik wel dat er iets niet goed was. Heeeeel lang met mijn moeder gepraat en ik moest steeds maar meehuilen (stomme hormonen ) Toen met haar meegegaan naar huis, was mn zusje overstuur omdat ze niet zo'n goede cijfers heeft voor haar tentamens (en het is al niet zo'n stabiele meid op het moment). Zo vervelend allemaal. Toch haalt het de familie banden wel ontzettend aan, om er zo te zijn voor elkaar. Uiteindelijk kon iedereen weer lachen. Heb nu lekker vaak met mijn moeder afgesproken leuke dingen te gaan doen, ben blij dat ik eens iets terug kan doen! Gister in bed voelde ik opeens een bobbeltje uitsteken, een handje of voetje. Zo mooi! Ik moest meteen weer janken, echt onbeschrijvelijk hoe dat voelde.