Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, ik zie net bij de november mama's dat Esther al is bevallen!
    (sorry voor de anderen, moest het even kwijt)

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo even snel tussen de verjaardagen en de boodschappen door!

Busy,bij mij komt de kraamzorg 45minuten! Ben ook erg benieuwd, gelukkig heeft Mark er ook vrij voor genomen!

Berna, veel plezier, wat gaan jullie doen! Rustig aan he?

Hier eindelijk weer eens lekker geslapen!

Fijn weekend allemaal!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoihoi, net naar het tuincentrum geweest! heerlijk zeg die kerstshow! krijg er nu nogm eer zin in

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

heb ook wel zin in kerst, dan schiet het helemaal op he....maar goed vind het leuk om er in winkels al naar te kijken maar nog niet in huis hoor.

guppie sterkte met je moeder...niks aan dan dat ze zich zo voelt.
    en dat uitsteken van een bobbeltje....ik heb ook zo iets...dan voel ik iets hards en dan als ik er op druk kan het nog pijn doen ook. zal ook een voetje zijn denk ik.

hier trouwens ook elke keer dromen, en de gekste dromen. mijn ex vriend komt er steeds in voor. raar hoor.

vanavond moet ik weer werken, maar daar voor moet ik met mariet mee want die mijn Majorette lopen met de drumband voor de lampionnenoptocht.
    wanneer doen ze dat bij jullie? ene dorp hier vandaag, andere maandag.

fijne dag allemaal.

5. ProudMum

nog niks gekocht hoor! alleen een babyblauw kerstmutsje met baby's first christmas erop. kon het niet laten liggen, was bang dat ze die juist volgend jaar niet meer zouden hebben

6. anita1975

haha lief zeg...
    nou ik verveel me een beetje nu, denk dat ik maar ff de was in de droger ga doen...
    en van de week maar ff babykleertjes wassen.

7. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Anita, hoe komt het dat jouw kleine misschien al zo vroeg komt? Hopen dat het nog wat langer dan dat kan blijven zitten, is altijd beter.

Ik doe ook niet moeilijk over een witte trouwjurk als je zwanger bent, al vind ik persoonlijk creme wel mooier dan echt wit.

Guppie81 heftig dagje voor je zeg. Vervelend dat je moeder overspannen is, maar het lijkt me wel fijn als je wat voor haar kan doen.

Marieke bijzonder dat je oma steeds nog langs komt in je dromen!

Ik heb vandaag een boekje van de kraamzorg gekregen, daarin staat o.a hoe je je bed op moet maken.
    Ik weet het lijstje niet precies meer uit mijn hoofd, maar een deel nog wel:
    - matras
    - molton
    - hoeslaken
    - plastic
    - hoeslaken
    - kraammatras....

Volgens mij was dat zo'n beetje het hele lijstje. Wat ik me afvroeg of jullie ook echt zo je bed op gaan maken? Lijkt me een beetje overdreven om dubbele hoeslakens erop te doen...

De kraamvisite was erg gezellig, meisje was schattig... Alleen was het wel wat laat en heb ik (ook) slecht geslapen. Lekker brak dus nu...

8. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Oh ja en degene die een voedingskussen hebben, waar hebben jullie hem gekocht en bevalt ie goed?
    Ik heb nl net op de site www.weharo.nl gekeken en daar zijn ze niet duur. Maar ik vroeg me af of dat kussen wel een beetje stevig is. Of kan ik beter bij de Hema of Prenatal zo'n kussen kopen?

9. anita1975

ik ga mijn bed echt niet zo opmaken hoor...
    doe gewoon een zeiltje (of zoiets) onder mijn hoeslaken..... mochten de vliezen breken is niet heel mijn bed nat....

10. ProudMum

die site is van een van de meiden die hier op de pagina actief is. hoor alleen maar tevreden reacties erover!

11. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Anita, ik denk ook wel dat het daarvoor genoeg is, maar tijdens de bevalling dan? Heb je dan genoeg aan zo'n kraammatrasje (celstof?)

Roxy, is dus wel het overwegen waard...
    Bedankt!

12. ProudMum

qua flesvoeding ben ik eruit trouwens. ik ga voor friso

13. anita1975

dat is ook een goede voeding... die heb ik ook gebruikt bij mijn 3 kinderen. Denk dat ik het nu maar weer ga doen.
    Zat te twijfelen aan de kruidvatmerk maar denk toch dat ik voor de Friso ga.

14. anita1975

ohw de bevalling, ja ik ben 2 keer thuis bevallen, en toen had ik een bed van de thuiszorg, dus een plastic matras zeg maar, daarover heen deed ik dat zeil en dan mijn laken dacht ik en tijdens de bevalling die grote celstof matras....(met blauwe achterkant)

15. ProudMum

ik twijfelde ook aan kruidvat voeding anita, ookal werk ik er zelf! heb gewoon een beter gevoel bij Friso

16. anita1975

ja en ik ken die van de kruidvat weer niet, zal eens vragen welke mijn zusje gebruikt....al hoewel die ook wel die similac (ofzoiets) heeft gehad bij haar andere kids
    nou denk toch dat het Friso word, scheelt met de kruidvat ook maar 2 euro

17. ProudMum

vraag me af hoeveel ik in huis moet halen. Als hij er slecht op reageert kan ik het moeilijk terug brengen. dat doen bijna niet

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi,

Wat hebben jullie veel geschreven zeg! Ik heb niet de energie om te reageren op iedereen want ik ben snipverkouden, moe, en heb erge keelpijn. Gisterenavond had ik wat koorts en heel erg rugpijn.

Ik las berichten over slecht slapen: ik slaap ook erg slecht vanaf een bepaald tijdstip. Dan wordt ik ook steeds wakker van pijn in mijn heupen en lage rug. Ik slaap met zo'n voedingskussen maar echt veel helpt het niet.

Ik heb mijn voedingskussen bij de Hema gekocht.

Vanmorgen had ik mijn laatste les zwangerschapsgym, en de mannen mochten mee. Daarna zijn we nog gaan eten in de stad, we hebben nog een lief klein jurkje gekocht, en we zijn een matrasje voor de wieg gaan bestellen.

Qua wipstoeltje hebben we de babybjorn zwart met rood (zoals Marieke).

Wie van jullie gaat zo'n babydraagzak gebruiken?

19. ProudMum

heb hier 2 draagzakken liggen, het is dat ik ze gekregen heb want ik weet het nog niet hoor!

20. anita1975

nou ik ga gewoon 1 halen hoor, en het is ook zo bij gekocht toch?

een draagzak, nee niet voor mij, ivm mijn rug....

ik heb een chicco wipstoel, zag hem ook bij babydump staan.

Deel Deze Pagina