Niempie, ik heb het voedingskussen bij de prénatal gekocht dezelfde als deze week in de aanbieding is en hij bavalt goed.
Vivian bedankt. Ik zal er nog eens over denken. Op internet bestellen is natuurlijk wel makkelijker, helemaal nu winkelen er voor mij even niet inzit. Ik wil wel graag een draagzak gaan gebruiken. Ik heb 1 buikdrager gekregen, zo'n voorgevormde zegmaar, maar zo'n slendang lijkt mij makkelijker, kun je ook gelijk gebruiken
ik heb ook het voedingskussen van de prenatal, bevalt goed hoor! qua voeding ben ik er ook uit! ik ga geen borstvoeding geven, ik sta er niet 100% achter en dat geeft geen goed gevoel. (ondanks de cursus) Qua flesvoeding ga ik hier de friso gebruiken.
ik heb het voedingskussen gekocht bij degene die hier ook op het forum komt. is prima en de service is ook snel.echt top. wij hebben een buikdrager,wou mijn man graag.ach misschien vind ik het wel makkelijk,geen idee. ik doe eerst een zeil over mijn matras,dan een molton bedzeil(die je ook gebuikt bij peuters,gekocht bij leen bakker)dan een hoeslaken.denk dat het zo wel goed genoeg beschermd is hoor. wat voeding betreft.ik hoop borstvoeding te gaan geven maar heb ook een pak NAN1 staan van nestlé.mijn zoontje deed het daar prima op en ga het daarom nu weer gebruiken.ruikt ook lekker. wij gaan zo lekker een bakkie soep eten en daarna zien we wel weer. groetjes
wij hebben gekozen voor similac voeding. heb nu ook 1 pak in huis. zometeen douchen en dan naar een feest. manlief is werken en komt later dus mag weer effe alleen. ach ja
Anitadejong, wat goed dat je er uit bent van je borstvoeding! Mag ik vragen waarom je er niet 100% achter staat? Wat is nou echt een goede voeding dan? Er is best veel keus nl. Vandaag maar perineumolie alvast gehaald.... Joy....
ga hier voor de nutrilon. Waarom weet ik eigenlijk niet hoor. Volgens de kraamverzorgster en de verloskundige zit er echt weinig/ geen verschil in. Ik kies dus gewoon de voeding die we overal tegenkomen. Weten we ook zeker dat we makkelijk bij kunnen halen, waar we ook zijn. Heb vandaag weer zo ontzettend leuk setje kleren gehaald. Ik schaam me werkelijk dood. Heb Edwin gezegd dat het 50 % korting was...... oeps...... het was echt een schandalig duur setje van mexx. Zo'n setje waarvan ik altijd heb gezegd dat ik het nooit zou kopen voor mijn kinderen, belachelijke prijs (50 euro!). Maar het MOEST gewoon, ik kon het echt niet helpen *schaam, lach, schaam*
Slaap trouwens ook zo slecht. Ook last van mijn rug en bekken..... Wordt er echt gek van. Ik heb ook een voedingskussen van de HEMA. Op zich ligt dat al een stuk prettiger, maar ik lijk wel een woelrat in bed. Jeetje wat onrustig, weet gewoonweg niet hoe ik liggen moet. Maar zo te horen is dat dus echt een zwangerschapskwaal. Om mij heen hoor ik ook dat dat heel herkenbaar is. Nou ja, laten we het positief zien.... we zijn aan het aftellen he? Trusten!
Ik moet nog een voedingskussen kopen. Een draagzak hebben we wel, meer omdat dit een combi van voetenzak voor de maxi cosi is en een draagzak en ik ben niet sterk in mijn armen, op mijn buik is voor mij dus handiger. Voeding ben ik ook nog niet uit. Ik ga in eerste instantie gewoon bv geven, al is het maar voor 2 weken. Ik moet eerst maar eens zien of ik het kan combineren op een manier waarop ik het prettig vind. Misschien bevalt kolven ook wel heel goed.
Niempie; ik heb het voedingskussen gekregen van mn vriendin en die had em bij de HEma gekocht weet ik. Ik kan em je van harte aanraden, ik heb geen ervaring met andere voedingskussens....
Goedemorgen, wat een weer! Ben gewoon mijn bed uitgeregend.. Wij hebben ook een buikdrager ik heb hem bij mij dochtertje toen der tijd ook regelmatig gebruikt vond het iets heel makkelijks als je even snel weg moet zeg maar. Anita wat goed dat jij er al uit bent, ik nog niet heb er zelfs vannacht over gedroomd, ach ik heb nog even he! Hier veder gisteren een ontzettende dip dag gehad, zat mezelf echt gigantisch in de weg 8-[ Ik ben normaal gesproken heel erg druk, ik onderneem van alles ben altijd bezig en nu door de Bi remt mijn lichaam mij af, ik denk dat ik moeite heb dat te accepteren :-# Gisteren even flink zitten snotteren voel me vandaag weer wat beter, gelukkig!
pff 2 uur vannacht op bed en nu al weer klaarwakker... en dan dit weer brrr.... ben blij dat de hond logeren is haha. Gisteren superfeest gehad in Amsterdam Blof edwin Evers Belle Perez heel leuk allemaal! Maar ben kapot en mijn rug ook. Guppie sterkte met je moeder, moeilijk hoor om haar zo te zien.. ze gaat zich vast beter voelen als die kleine meid er is. Esther bevallen? ik ga zo ff zoeken!
hoi meiden. misschien een rare vraag he, maar als je een flesje maakt met bijv friso is dan het aantal schepjes+water gelijk aan dat van nutrilon?
roxy, het aantal schepjes is naar mijn weten met elke voeding gelijk. enne jee wat vroeg je ook al meer, ff denken...nou mijn geheugen laat me in de steek, oooh ja een inwendig onderzoek. Volgens mij doen ze dit niet hoor. Mag ik vragen waarom?