Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

zo mijn eerste babywas zit in de droger. de kleertjes etc wat niet nieuw was.
    Hierna ga ik dus de nieuwe kleertjes uitwassen....
    vandaag toch verder niks te doen dus kan ik mooi opvouwen en boven weer in de kast leggen.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

omdat ik hier op het forum nog wel eens lees dat meiden bij de vk een inwendig onderzoek kregen om te kijken hoeveel cm ontsluiting ze al hebben en ivm strippen enzo.

hihi mocht het zo zijn dat ik het krijg wil ik niet voor verassingen komen te staan en een beetje voorbereid --->lees "gekapt" op de onderzoekstafel liggen hihi

3. anita1975

ja op die manier, nou toen ik in het ziekenhuis lag, werd er niet eens gekeken of er al ontsluiting was, ook niet toen ik al weeen had.
    Maar ik denk dat als het pas echt begonnen is, maar iedere vk is anders. je zou het even kunnen vragen.

4. ProudMum

ja klopt, zal het volgende afspraak even navragen

5. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Kinderkamer is nog niet klaar, jeroen is ziek. Hij had een ontsteking bij een kies (is vrijdag al bij de tandarts geweest) en kreeg daarna koorts. Gelukkig gaat het nu beter met 'm.
    Gisteren heb ik de wekelijkse boodschappen gehaald (1 voor 1 uit het karretje in de auto laden...). Twee buurmannen hebben de boodschappen (3 kratten vol) voor me naar binnen gesjouwd. Daarna gevoerd op school en 's middags eerst naar babydump (ze hadden het verkeerde waskussen geleverd) en daarna een verjaardag. Vandaag gelukkig niks (alleen huishouden en sint maarten).
    Ik ga zo op die site kijken, maar zoals iem al zei er zijn meer hondjes die fikkie heten en maak ik me er niet zo druk om.
    Wij hebben de baby bjorn drager, lijkt me ideaal met kleine rondjes met de honden uit.

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Roxyrox, over die voeding: volgens mij zit er bij elk pak flesvoeding (dus ongeacht merk) een maatlepeltje dus je kunt niet verkeerd zitten! Is in ieder geval bij Nutrilon zo. Die hadden wij voor mijn zoontje en beviel goed. Alleen de prijs was iets minder prettig.... We hadden Omneo en die kostte geloof ik wel 13 of 14 euro per pak. 1 pak per week ging er doorheen dus tel maar uit!
    Das dan weer het voordeel van borstvoeding he.... Stuk voordeliger! Ik wil wel voor bv gaan in eerste instantie. Hopen dat het lukt!

Oh hebben jullie dat trouwens ook: steeds meer pijntjes en kwaaltjes ineens de laatste weken? Ik voel me zó'n ouwe zeur afentoe maar heb echt steeds meer last van mijn bekken, rug etc... Heel irritant!

7. anita1975

hier ook veel last, niks aan en ik voel me ook een zeur...zeg ik ook wel eens...

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Zo ik was nog lekker terug in bed gegaan heerlijk met die regen haha
    Mis hondje wel nu hoor duurt niet lang voor ik haar ga halen

9. Niet meer actief

Hier tot 12 uur in bed gelegen :oops:

Had Maarten z'n moeder aan de lijn, spreekt ie per ongeluk de naam uit van de kleine die we in gedachten hebben :confused:
    Hij, en ik ook, schrok zich rot.... Hebben er maar overheen gepraat, hopelijk heeft ze het niet door!
    Hij kon zichzelf wel voor z'n kop slaan. Oh oh :rolleyes:
    Killing!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo Marieke dat is lullig, maar ook iets waar ik erg bang voor ben hoor. Mark vraagt zovaak hoe is het met kleine.... en dan denk ik als je dat maar niet per ongeluk zegt waar andere bij zijn haha

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    marieke, ow ow das balen! hopelijk heeft ze het niet door!

12. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Hey meiden allemaal bedankt voor de "reviews" over de voedingskussens! Ik ga die van internet bestellen, bij degene die ook hier op het forum zit. Ik laat zeker ff weten hoe ie bevalt :D

Pff meer kwaaltjes idd! Je hoort ook vaak dat het de laatste 3 maand zwaar schijnt te zijn, nou ze hebben helemaal gelijk :)
    Echt makkelijker wordt het niet met slapen, zitten enz. Hebben jullie trouwens ook dat de meeste zwangerschapsbroeken beginnen te knellen als je zit? En dan vooral in de onderbuik... Ik heb nu nog 2 a 3 broeken die niet knellen maar die zijn zo dun! Maar ik ga voor die paar weken ook geen nieuwe broeken meer kopen :(

Fijne zondag nog!

13. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Oh ja Marieke dat is vrienden van ons ook overkomen, en die ouders hadden het niet eens door! Er is dus nog hoop :D

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben ook terug naar bed gegaan vanmiddag.

Balen Marieke, misschien heeft ze het niet eens gemerkt. Rinaldo zegt de naam wel heel soms, maar ik zeg ook steeds dat we dat niet moeten doen!

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik meld mij ook maar weer eens voordat mensen zich ongerust gaan maken ;)

Druk bezig met het uitzoeken van laminaat en de verbouwing enzo.
    Gisteren, zaterdag dus, is de stucadoor speciaal nog gekomen om de badkamer te stucen en hij heeft gezorgd dat toch de hele verdieping gestuct gaat worden. Hij is behoorlijk boos geworden omdat hij vind dat het zo niet kan.
    Super dus, hoop dat de rest van de bouwlui ook zo zijn dan schiet het tenminste op.

Hier het voedingskussen van de Hema, nog niet gebruikt, maar groot verschil is wel dat deze korter is dan die duurdere. Om te voeden voldoet ie denk ik prima, met slapen heb ik hem nog niet gebruikt.

Wat het bevalbed betreft, ik begreep dat je dat plastic zeiltje op je matras moest leggen, dus onder je molton en hoeslaken. En dan zijn er natuurlijk nog die leuke celstof dingen uit je pakket.

Arme kindjes die straks Sint Maarten lopen met dat noodweer....

Dames hopelijk verspreekt niemand zich meer in het vervolg en heeft niemand het gemerkt toen het wel gebeurde.

Oh en hier zitten de meeste broeken ook niet meer goed, inderdaad knelt de band vooral bij zitten.
    Sportbroeken gaan wel goed maar je die wil ik ook niet altijd aan.

Nog 3 dagen werken :D

16. ProudMum

hiet spreken we bewust de naam van onze kleine niet uit! het is namelijk zo erin geslopen...

17. Niet meer actief

Ja, en ik zei laatst al tegen Maarten dat we het niet te vaak moesten zeggen, want we zouden ons een keer gaan verspreken....
    En ja hoor.... :rolleyes:
    Nu noem ik haar maar Miepie, net zoals mijn vader doet, of wentelteefje. Nou ja, koosnaampjes genoeg ;)

18. ProudMum

Hey Marieke, nog een weekje wachten he? :)

19. Niet meer actief

En dan? :oops:

20. ProudMum

Harry Potter?

Deel Deze Pagina