Hihihi, jaaaa egwel! Ik denk, owjee, wat bedoelt ze nou?! Ben zo'n zeef.... Ik krijg 'm thuisgestuurd, jij ook? Maar ga wel wachten tot m'n verlof
krijg hem ook thuisgestuurd. maar weet alleen niet of ik zolang kan wachten hihi! hier nog een met een geheugen als een vergiet!
Ik weet het ook niet, maar ga het wel proberen! Ben zoooo benieuwd hoe het allemaal afloopt....Spannend!
hij was eerst 23.50 toen ik hem bestelde. maar de uitgever heeft de prijs verhoogd en bol.com moest met de prijs mee. ach die ene euro maakt ook nietzoveel uit!
Owkee, ja ik heb de hardcover en die is geloof ik wel goedkoper.... Of ik heb met m'n neus gelezen, dat kan ook
hey marieke en roxy, ik doe ook met jullie mee, harry potter heerlijk! lekker lezen alleen wacht ik even tot mijn verlof, heb ik dan wat te doen
hier ook meer kwaaltjes, bijna elke dag wel buikpijntjes en rugpijn en slapen is helemaal een ramp, vooral uit bed komen,pffff wat een uitputtingsslag met die buik, zal weer even een nieuwe foto plaatsen...
Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in m'n album gezet en we hebben vandaag in Amsterdam een schommelwiegje gekocht We gaan nu definitief de kleine de eerste tijd bij ons op de kamer houden. Knoopje is eindelijk doorgehakt! Foto van het wiegje staat in m'n album (en ja ik ben zo'n kneutertje, heb 'm alvast opgemaakt voor de show, hihi) Grappig Anita, jij dus ook, wow, wat een mooie buik zeg 8) Geen streep te zien!
ja dat zou ik ook net zeggen, of het komt door hoe je staat marieke....en een leuk wiegje. Anita ook een mooie buik hoor...
weten jullie toevallig waar je blauw met witte vruchtenhartjes los kan kopen? ben er naar op zoek, want ik wil zelf bedankjes maken, maar kan ze nergens vinden?