Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Thnx Roxy!

Anita groot gelijk dat je het dan gewoon laat liggen! Hij zal dan vanzelf wel begrijpen wat je bedoelt!

Hier trouwens nog steeds muizen in huis... Gok het op 3.... Hoorde gisterenavond op 3 verschillende plekken getrippel... Weet dat muizen niets doen, maar heb ze toch liever niet in huis!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Gezellig Linda, huisdieren!

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja ik laat hem nu ook staan hoor... vorige week ook al gedaan zal mij benieuwen hoe het deze week gaat...en zijn kleren net zo, liggen ze niet in de was, was ik het ook niet uit.

jakkes Linda, nog steeds muizen, bah...hoe zou dat kunnen he?

4. Niet meer actief

Ja heel gezellig :( Je hoort vanalles, maar ziet ze niet... Ben iedere keer bang als ik een deur opentrek dat er een muis langs me heen schiet...

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: Berna, Fijn dat je genoten heb op het personeelsfeest!

:idea: Mamasu, wow! Mooie buik! ben er maar trots op!

:idea: Marieke, Mooie buik!, soso die is echt flink gegroeid vergeleken met de vorige!

:idea: Guppie, Sterkte met je moeder!

:idea: Niempie, Ik heb een voedingskussen van de hema, maar het schijnt dat die van prenatal veel fijner is. Maar ik ben tevreden over die van de hema hoor.

:idea: Anitadejong, Mooie ronde, strakke buik! Goede beslissingho, als je niet volledig achter BV staat, dan zeker niet aan beginnen!

:idea: Moppie, Wij willen waarschijnlijk ook bedankjes doen, alleen ben niet zo crea om zelf iets te maken, denk dat ik gewoon wat haal bij de jamin ;)

:idea: Mamalou, welkom!

:idea: San, wij badderen op baby's kamertje, weet eigenlijk niet waarom :oops:

:idea: roxy, spannend die proefdruk! bij ons zaten er veel fouten in, dus goed nakijken!

:idea: anita, goed dat je het er met je vriend over heb gehad. Hier hebben we een tijd ook heel erg gehad dat mijn vriend zijn kleren niet in de wasmand deed, en zijn sokken op een frommel, zooooo vies, niks hielp, op ene gegeven moment heb ik alle kleren langs de wasmand laten liggen, en verfrommelde sokken ook niet gewassen, toen ie op een gegeven moment geen schone kleren meer had, of iets wat ie aanwou en niet gewassen was, begreep hij het eindelijk!

:idea: linda, iewwwwww, muizen!

6. ProudMum

Marieke, je hebt me wel op een idee gebracht met die olie. las net op internet hoe het gaat met een knip.... als ik het met olie kan voorkomen, ga ik het zeker proberen.

Heb je het bij Etos gehaald?

7. ProudMum

Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen hoor :)
    Maargoed, begrijp dat je er niet op zit te wachten

8. Niet meer actief

Bedacht me van het weekend ineens dat ik dit beter anders neer had kunnen zetten. Want Annika is natuurlijk al de eerste mamma hier... Wilde er toch even op terugkomen dus. Anita wordt waarschijnlijk de eerst volgende...

9. ProudMum

Hey Linda, 30 weken vandaag! Gefeliciteerd!

10. anita1975

ja ik heb mezelf al ff gezegd dat ik het nu ook maar laat liggen....heb nu uitleg gegeven over mijn gevoel en dingen waar ik mee zat en dan kan er wel wat mee gedaan worden.

belt net mijn ex vriend op en vraagt me hoe het is en zegt ie ineens, krijg jij een meisje? zeg ik ook nog NEE, haha. ging erom dat zijn moeder vroeg om een jasje van lisa wat bij jan lag...dus hij dacht ik krijg een meisje...nou ja haha hoe snel verspreek je je

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Mooie buiken dames!

Marieke: mooi wiegje meid! (en hier ook alles al voor de sier opgemaakt hoor hihi)

Moppie: nee wij doen geen bedankjes...

mamalou: Hier vliegen de weken ook voorbij hoor! en kan ook niet wachten tot het zover is!

San: hier zou ik het liefste de kleine gewoon op zijn eigen kamertje wassen, maar weet dus niet hoe de kraamhulp te werk gaat... is dus nog eventjes afwachten.

Guppie: stertke met je moeder meid!

Roxyrox: thanks voor de tip meid van die olie!

anita1975: klaag maar lekker hoor meid! daar zijn we ook voor he!
    en ik snap goed dat het je neus uitkomt... zou ik ook hebben hoor meid!

Linda: ieuwh nee snap ik dat je die liever niet in huis hebt...
    (ik ook een beetje panisch voor die dingen hoor... ze doen niks maar je schrikt er zo van vind ik)

Ik heb eventjes niet op iedereen gereageerd, krijg zo visite namelijk...

Hier gaat alles weer redelijk rustig... heb nog wel een vervelend gevoel in mn buik, maar vermoed dat dat mijn banden zijn... Dus dat word nog iets kalmer aan doen. (doe af en toe toch nog teveel hihi is en blijft moeilijk om alles uit handen te geven...)
    Arjan is vandaag ook thuis... heeft zich ziek gemeld... en dat verteld ie dan ook even 's morgens tegen me... (alsof ik niet merk dat ie thuis gebleven is)
    Heb daar zo'n hekel aan, dan slaap je net lekker en dan komt zo'n verhaal pfft hihi
    (zullen ook de hormonen wel zijn hihi)

Ik spreek jullie strakkies allemaal nog wel ff... ga nu bakkie koffie zeten :)

Dikke kus dames!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, haha ja jezelf verspreken heb je zo gedaan :)

joyce, hihi daar zou ik op het moment ook pissig over kunnen worden. die mannen van ons hebben het maar zwaar te verduren met ons ;)

13. ProudMum

Anita, hij houd zijn mond toch wel he?

Joyce, het was de tip van Marieke!

14. anita1975

nou ik hoop het wel haha....we kunnen op zich goed met elkaar dus ja, als ik het hem zou vragen doet hij het vast wel.

joyce, lekker he zo vroeg op de morgen.....
    maar fijn dat het rustig is in je buik...

15. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik kom ook maar weer eens kijken hier. Heb nu 6,5 supermakkelijke maanden gehad, dus nu begint de ellende. Houd vocht vast in mijn kuiten en krijg steeds meer last van mijn rug, afzien dus. Slapen gaat trouwens prima gelukkig. Morgen ben ik jarig en 30 wk zwanger, dubbel feest!

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen mijn laatste werkweek is ingegaan!
    Vandaag, morgen en donderdag en dan niet meer, tenminste pas 1 april weer!

Net UWV weer eens gebeld, die worden beetje moe van mij maar ik wil gewoon zeker weten dat mijn uitkering in orde komt. Maar staat goed in het systeem dus ik hoefde mij geen zorgen te maken, wat een moeilijk gedoe toch als je dat zelf moet regelen.

Iemand met muizen, weet even niet meer wie, mijn man is ongedierte bestrijder geweest en wat helpt is hel goed schoonmaken met bijvoorbeeld allesreiniger en dat elke dag en ook de plinten enzo goed meenemen.
    Muizen zetten een buikspoor uit en dat volgen ze steeds opnieuw, als je de geur steeds weg haalt doen ze dat niet meer.
    Verder even goed kijken waar ze eventueel vandaan kunnen komen, gaten, kieren, etc en dat indien mogelijk afdichten.
    Succes!

Vanavond hebben we de partneravond van zwangerschapsgym, ben benieuwd.

Zaterdag wordt de fotosessie van mijn buik gemaakt, zag hier ook erg mooie buikjes langskomen overigens.

Anita, inderdaad gewoon laten staan hoor dan leert hij het vanzelf. Op de een of andere manier zien de meeste mannen dat soort dingen gewoon niet.

Mamalou welkom en gezellig dat je erbij bent.

Badderen doen wij in de badkamer, anders is het hele huis nat, moet wel praktisch blijven hoor ;)

Perineumolie wacht ik even mee, schijnt trouwens wel erg goed te helpen maar als het een geplande ks wordt vind ik dat een beetje zonde.

Nou nu ga ik koffie zetten en straks werken dus tot later.

17. Niet meer actief

Alvast proficiat Marlous!

En MissFrodo bedankt voor de tip over de ongediertebestrijding! Ga vanavond maar eens meteen de plinten en zo goed schoonmaken!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missfrodo, lekker vooruitzicht hoor, nog maar 3 daagjes werken! heerlijk!

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag kletskousjes,

Heb maar 3 uur geslapen vannacht :cry: Heb zo'n buikpijn gehad en harde buiken dat ik er van moest huilen.. Als ik rechtop in bed ging zitten zakte het weer af.
    Vanavond gelukkig naar de vk, kan ik vragen wat het kan zijn, want maak me toch een beetje zorgen eigenlijk.

Reageer ff niet op iedereen persoonlijk, weet het niet meer...

Badderen doen we in het kamertje, vind ik gezelliger dan in de badkamer!

Het wiegje hangt in onze slaapkamer, heb het ook opgemaakt, staat zo gezellig!

Ik wi zo'n Lodger Shelter als draagdoek kopen, is ook gelijk een voeten zak voor de Maxi cosi, lijkt me handig

En nog 2 nieuwe mama's! Gefeliciteerd en welkom.

Zo ga weer even aan het werk.... Lukt niet echt vandaag.

20. Niet meer actief

Hè wat vervelend AnneLiesje die pijn vannacht! Ben benieuwd wat de vk vanavond zegt.

Deel Deze Pagina