Morgen dames wat vervelend anneliesje ik hoop dat de vk je gerust kan stellen.. doe je niet teveel? Hier half dagje werken. Ben nu alweer aan het dansen op de stoel hoe ik moet zitten gelukkig nog maar 2 uurtjes. Vanavond weer gym... Kan trouwens zelf ook niet wachten tot ik naar de vk kan maar dat duurt nog 10 dagen wil weten hoe die kleine nu ligt
kan me voorstellen dat je er van moest huilen Anneliesje! Op een gegeven moment weet je niet meer welke houding je aan moet nemen zodat het een beetje dragelijker word
Wat vervelend Anneliesje, hopelijk kan de vk een oplossing geven. Wij hebben ook de Shelter, vind het een geweldig ding en inderdaad ook handig in de Maxi Cosi.
Mark zei op een gegeven moment, je hebt toch geen weeen... Euh ja weet ik veel hoe dat voelt zei ik... Berna, kun je niet af en toe een rondje lopen? Ik ben ook benieuwd hoe die kleine ligt, heb geen idee.
anneliesje, wat vervelend meid! Het hoort er allemaal bij he. Misschien kun je de volgende keer een pcm pakken? heb ik gisteravond ook gedaan, en die pijn zakte redelijk.
Goeiemorgen allemaal, heb net ff snel alles doorgelezen, maar moet zeggen dat ik ook ongeveer alweer ben vergeten waar het allemaal over ging. Ik zag wel een paar nieuwe mama's. Welkom! Anneliesje: volgende keer echt een pcm pakken hoor! Ik ben ook nog nooit eerder bevallen, dus ik kan je niet zeggen hoe weeen voelen. Het is wel normaal om rond deze tijd voorweeen te hebben, maar hoe dat voelt weet ik eigenlijk ook niet. Het enige waar ik wel eens last vanheb zijn harde buiken, maar die zijn tot nu toe nog nooit pijnlijk geweest. Ik hoop dat de vk je een beetje gerust kan stellen! Het ging ook nog ergens over badjes. Zolang de kraamzorg hier is zullen we denk ik gaan badderen op de babykamer. We hebben daar laminaat liggen, dus een paar handdoeken op de grond onder het badje. Omdat ik geen zin heb om iedere keer zoveel was op te sparen door handdoeken op de grond te leggen denk ik dat als de kraamzorg weg is we gaan badderen in de keuken. Hoef je ook niet zover te slepen met emmers water om het badje te vullen en te legen en het aankleedkussen leggen we dan even op de aanrecht. Had het het liefste in de badkamer gedaan, maar als we daar het badje nog in moeten proppen is er geen plek voor ons om te staan, dus dat lukt niet. We willen op een gegeven moment wel lekker met de kleine uk om de beurt in het grote bad of onder de douche. Gezellig! Makkelijke mannen: heb er hier ook zo een in huis. Kleren die in de buurt van de wasmand liggen (lees: verspreid over de slaapkamervloer) liggen volgens hem ook in de wasmand. Ook die sokken op een prop vind ik hier geregeld terug. Ik laat alles wat niet in de wasmand ligt ook lekker liggen en als er sokken op een prop in de wasmand liggen was ik ze ook zo. Merkt ie vanzelf de volgende keer wel als hij zijn sokken aan wil trekken dat dat dus dan niet schoon wordt. Moet zeggen nu ik zo makkelijk doe gaat het steeds beter, maar echt leren zal ie het nooit denk ik! Hier al meer dan een week last van een soort ongi-gevoel. Moet ook steeds vaker plassen (alleen 's nachts natuurlijk... Grrr...) Begin me nu toch niet af te vragen of het stiekem geen blaasontsteking is. Iemand ervaring mee zo ver in de zwangerschap? Urine ruikt verder normaal en ziet er ook normaal uit. Heb er overdag ook geen last van, vandaar dat ik twijfel. Afgelopen weekend verder rustig aan gedaan. Heb uit oude tijdschriften alvast wat plaatjes geknipt voor in het album van de kleine om het op te vrolijken tussen de foto's. Heb me er aardig wat uurtjes mee vermaakt! Nadeel is wel dat alles nu is blijven liggen, dus ik moet me straks weer eens even gaan verdiepen in een achterstallig huishouden. Vanavond naar de yoga, morgen naar de vk en 's avonds naar het ziekenhuis voor zo'n info-avond als je er wil bevallen. Heb mezelf alweer voorgenomen om woensdag heel de dag lekker niets te doen. Bak wel een pizza 's avonds en verder lekker lezen, uitslapen, filmpje kijken, in bad, enz. Ben trouwens ook benieuwd hoe de kleine hier ligt. Vanaf de 20 weken echo ligt het al iedere keer met koppie naar beneden, maar ben zo bang dat het nog net ff draait waardoor het straks een stuit-kindje wordt. Of zou zijn favo positie gewoon altijd ondersteboven zijn? Waren r bij jullie al kindjes aan het indalen? Hoe voelt dat? Ben graag voorbereid op wat er allemaal nog komen gaat.... Pff tis weer een heel verhaal geworden, vingers tintelen er weer van...
Busy, geen in idee hoe indalen voelt, maar volgens een vriendin kan het best vervelend zijn, het ligt dat echt in de weg met fietsen enzo. Helemaal niet aan gedacht om een pcm te pakken... Goeie tip!
Hoi! Fijn dat er meer in de douche gaan badderen. Wij hebben nl ook laminaat liggen boven en het zou zonde zijn als het hout krom trekt. Vannacht opeens een pijnscheut net onder mijn buik (ik denk de banden) het deed onwijs pijn. Later zakte het gelukkig weg. Linda: pepernoten zijn in de aanbieding!
Haha San bedankt voor de tip Busybusy: ik heb dat ook dat ik steeds vaker moet plassen en dan vooral 's avonds/ 's nachts. Heb het soms niet eens in de gaten en als ik dan opsta doet het gewoon pijn! Ik denk dat die kleine tegen mn blaas aandrukt. Plassen doet verder geen pijn, dus vandaar dat ik niet aan een blaasontsteking denk.
Hier ook verder geen pijn bij het plassen en hoef ook niet steeds hele kleine beetjes, dus vraag me ook af of het wel blaasontsteking is. Het komt volgens mij gewoon door de druk van mijn buik op mijn bekken, maar ik weet het niet zeker. Dus als mensen me kunnen vertellen hoe blaasontsteking voelt met deze termijn zwangerschap.... Ga nu even snel koppie blaas en nierthee drinken (voor de zekerheid). Laterzzzzz
hier nu ook vaker plassen en een drukkend gevoel in mijn onderbuik voelt soms heel naar. Net of mijn buik te zwaar is zeg maar. Badderen doen wij in de badkamer babykamer te klein en met mijn rug wordt het sjouwen met water niets. Dus een standaard voor op ons eigen bad en daar doen we het kleine badje in. Twijfel om de eerste weken een tummytub te doen die zou nog wel op de babykamer kunnen maar dan wordt het allemaal wel erg krap... Net terug van fysio ga zo ff lekker liggen. ONs kindje heeft elke keer bij de vk andere positie gehad en laatste keer dus koppie omhoog terwijl met 27 weken omlaag dus ik hoop straks weer omlaag.... soms voel ik ook steken vanonder dat ik denk ik hmm zou dit indalen zijn?
nou heb net blaasontsteking gehad, maar weet de klachten niet merk er nooit wat van helaas. Ik laat het elke keer ff na kijken als ik denk dat het wel weer eens zo ver kan zijn. zelf moet ik ook vaak plassen, snachts dan....!
Hier geen steken alleen een ongi-gevoel. Denk dat het hier dus ook niet echt indalen al is. Hoop ook dat je kindje volgende keer weer omlaag ligt. Wanneer moet je weer naar de vk?
Dat duurt nog eventjes, maar ik zal duimen voor je hoor. Om de hoeveel weken moet jij naar de vk? Ook iedere 2 wkn?