Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jaaaa beebje is gedraaid! Ze ligt wel een beetje vreemd, maar dat had ik al aan de vormen van mijn buik gezien. Het hoofdje ligt onder en al aardig ingedaald. De groei ligt wat voor, ze wordt geschat op 1685 gram (das dan weer wel gemiddeld).
    Kreeg de opmerking dat ze met 37 weken best al kan komen, al ga ik me daar echt niet op instellen!

2. Niet meer actief

Gelukkig is ze gedraaid Guppie!

En vanwaar denken ze dat ze best weleens al zou kunnen komen met 37 weken?

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

gelukkig is ze baby gedraaid guppie...
    enne 37 weken? dat schiet op maar indd niet op instellen.

ik moet volgende week woensdag pas weer heen en dan is het weer 4 weken geleden, zal mij benieuwen hoe lang het dan weer gaat duren, zal wel 3 weken zijn dan.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Omdat ze ruim 2 weken voorligt op de groei (dat is meestal niet zo veel bij meisjes) en omdat ze al behoorlijk ingedaald is. Kan nog net zo goed met 42 weken geboren worden, maar de kans op eerder is groter.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    guppie, fijn dat ze gedraaid is!

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Fijn dat ze gedraaid is.
    Heb je wat gevoeld vh indalen?

7. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Guppie: leuk dat je meisje gedraaid is. Toen ik vorige week een echo had (met 31 weken en 1 dag) was ons meisje iets meer dan 1700 g. Dus dat is goed vergelijkbaar. De lengte weet ik wel niet.

Gisteren was ik alweer 32weken!

Vanmorgen heb ik gehoord dat mijn vriendin ook zwanger is van haar eerste. En mijn andere vriendin is zwanger van haar tweede. Gelukkig ben ik degene die al het verst is (zij zijn allebei rond de 20 weken), dat is wel eens leuk.

Ik ben nog steeds verkouden, bah.

Wij zetten het badje ook niet op de slaapkamer. We hebben een ruime badkamer en we kunnen het verwarmen daar, dus het wordt de badkamer.

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    super guppie! Ik hoop volgende week op hetzelfde nieuws
    ik moet om de 3 weken vanaf 34 weken om de 2 en dan bij 36 weken elke week

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ook Berna, nog 1 keertje 3 weken wachten ;)

10. Niet meer actief

Hmmm ik hoor net dat er op mn werk héél veel gaat veranderen. En laat dat nu allemaal vanaf januari gaan gebeuren... Dat wordt dus afwachten hoe het er voor mij uitziet vanaf april/mei... Ik hoef me er niet druk over te maken zegt mn baas en dat ga ik ook niet doen, maar stiekem wel ff moeilijk dat je er niet bent wanneer ze het nieuwe werk en zo gaan verdelen...

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, dat is idd heel vervelend. Ik zit in het zelfde schuitje.
    Wij gaan rond maart over naar nieuwbouw. Teams worden helemaal omgegooid...baal er ook zooooo van dat ik er dan niet ben. denk dat ik tegen die tijd regelmatig even ga kijken.

12. Niet meer actief

Ja is best moeilijk hè Meliske? Ik ben nu de coördinator hier van het secretariaat, maar het leek me al zo moeilijk als je er dan 4 maanden niet geweest bent en nu helemaal als ze alles om gaan gooien!

13. Niet meer actief

hallo allemaal,

Weer een werkdag erop zitten! pfff... ben zo moe van al het lopen.
    de kriebels beginnen hier inderdaad wel een beetje te komen, ik probeer wel relaxed te blijven maar aangezien ik ook steeds meer buikpijntjes/krampjes (geen harde buiken, maar echte ongi- pijn) etc. krijg, vrees ik toch voor een vroeggeboorte.
    maar ja, over 1 week weer naar de gyn, kijken wat ze zeggen.
    Ik heb het gevoel of de tweede baarmoeder nu toch ook mee doet met al die krampen. (tijdens mijn menstruatie had ik altijd al zoveel pijn, omdat die twee dus beide samentrekken).

Zodra ik thuis ben doe ik vrijwel niks, zo hoop ik het tot mijn verlof nog uit te zingen. (nog 3,5 week)

nou ik ga nog even de rest lezen

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, idd echt moeilijk ja, ach ja, ze zullen ons vast niet vergeten zijn als we terug komen ;)

anitadejong, spannend hoor, hopelijk blijft de kleine nog ene paar weekjes in je buik!

15. Niet meer actief

Hoe zou het met lefbekkie zijn?

16. Niet meer actief

Geen idee... Heb dr ook nog niet gezien op MSN...

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hoi meiden,

wat een geklets hier zeg, heb wel steeds alles meegelezen maar heb gewoon geen puf om steeds op iedereen te reageren dus dat doe ik ook niet. Kom net weer van de fysio af, krijg steeds meer last van m'n bekken gelukkig hoef ik nog maar 2 dagen te werken (di en wo) en dan heb ik al verlof, ze verwacht dat wanneer ik verlof heb de pijn snel minder zal zijn als ik me eraan houd om niks te doen.

Ik las dat een aantal meiden last hadden van ongi-krampen....we hebben vorige week met samen bevallen erover gehad dat je indalen kunt voelen als menstruatiekrampen! dus wie weet. hopelijk wel met koppie beneden.

Weer 2 nieuwe mama's, gefeliciteerd en welkom.

Ik had hier verteld over de problemen op m'n werk over m'n contract na m'n verlof: Ik heb besloten om nog maar niks door te geven op m'n werk over hoe ik wil werken na mijn verlof, ik zou toch niks veranderen voordat ik terug zou komen van verlof maar wilde gewoon duidelijkheid over of het zou kunnen. Nu wachten ze maar tot half jan, dan weet ik zeker dat de kleine er is EN hebben we een nieuwe directeur, zou misschien weleens kunnen helpen, in jan gaat er trouwens toch een hoop veranderen ivm fusie en samenwerking dus dan weet ik ook hoe dat precies zit.

Hebben jullie ook dat je de kleine anders voelt.....het zijn geen schopjes meer maar het lijkt meer op duwen ofzo en vooral tegen m'n ribben rechts weet zoms niet hoe ik moet gaan zitten of schiet ineens omhoog vanwege een duw.

Morgen weer naar de vk, ik ga om de 2 weken, las dat er iemand (anita?) nog om de 4 weken gaat?

nou fijne avond nog.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook regelmatig porren tegen mijn ribben en dan kan je niet meer normaal zitten inderdaad.. wat een kracht hebben die kleintjes al he haha

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    berna: inderdaad wat een kracht, volgens mij duwt ie dan gewoon z'n kont omhoog want dan zit er ook een harde bal net onder m'n ribben.

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Guppie, fijn dat je meisje al goed ligt, en al ingedaald!

Linda, vervelend van je werk, heb je dan ook het gevoel dat ze zonder jou dingen gaan regelen?

Meliske, lekker straks met de kleine bij de bewoners gaan kijken in de nieuwbouw! Vinden ze vast leuk.

Citroentje, je hebt gelijk hoor, lekker de komst van de kleine afwachten dan kun je altijd nog zien hoeveel je wil werken.

Juni, leuk nog 2 vriendinnen zwanger.

Ik dacht vanmiddag ook ineens aan Lefbekie, hoop dat de mri vorige week gelukt is.

Zo net een half uur gelopen, dat is echt het maximale, maar vind het zo zielig voor de hondjes, komen helemaal niet zo lang meer buiten.

BIjna tijd om naar de vk te gaan, ben zo benieuwd wat ze allemaal te zeggen heeft, ook omdat ik de kleine bijna niet voel op het moment, zaterdag helemaal niet zelfs!

Deel Deze Pagina