Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Haha Roxy idd. Maar de echo die ik gisteren had was echt wel een kadootje hoor :)

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik las net ergens dat iemand die echo kreeg omdat haar kindjes steeds zwaarder werden, 1e 7 pond 2e 8 pond 3e 9 pond....
    mijn 1e was 3200 gram 2e 3840 gram en 3e 4580 gram, moet ik nu ook gaan denken dat ik een dik kind krijg....

pffff

3. anita1975

ja indd roxy ik wil ook haha....
    zal het volgende week eens vragen aan de vk, of ze kan voelen hoe zwaar het kindje ongeveer is en of het allemaal op schema ligt.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

aan een groei echt kunnen ze toch zo'n beetje zien hoeveel pond het is als het geboren word? of heb ik het mis?

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anita, ik krijg een groei echo omdat ze vermoedt dat het niet goed groeit. Had hem liever niet gehad!

Citroentje, fijn dat alles goed was, zo leven we toch allemaal beetje bij beetje naar de bevalling toe.

Berna, hier gelukkig geen bemoeizuchtige schoonmoeder, maar mijn eigen moeder.... ze is echt super lief enzo, maar weet altijd alles beter. Hoop dat ik daar na de bevalling tegen kan.

Kraamhulp, tja ik zorg ook dat alles schoon en netjes is dan gaat ze dr gang maar in huis. Ik denk maar zo, die mensen zijn wel wat gewend die zien heel wat kasten in een week!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee gelukkig heeft mijn schoonmoeder geen sleutel haha

Ik wil ook een echo maar krijg het ook niet tenzij hij nog in stuit ligt volgende week maar ja das niet te hopen natuurlijk.

7. anita1975

dat snap ik anneliesje maar ik hoor meer over die echo....trouwens ik keek je buik nog ffies maar vind hem niet klein hoor...
    sommigen vinden mij wel dik, maar zelf vind ik het nog mee vallen...
    ach we zien het wel...

8. anita1975

ja en een kraamhulp komt echt niet elke keer in een huis wat spik en span in toch?
    niet iedereen is zo, die altijd netjes is...

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoe zou het toch met lefbekkie zijn...
    we hebben al ruim een week niks meer gehoord..
    Ik hoop zo dat de uitslag goed was!

10. ProudMum

hier og een die daar aan denkt!

11. anita1975

ja nou indd.... vrijdag moest ze toch heen?

12. ProudMum

afgelopen vrijdag toch?

13. anita1975

ja dat bedoelde ik ook, heb ff gekeken en ze is gister nog wel online geweest!

14. ProudMum

LEFBEKKIEEEEEEE WAAR BLIJF JE!

15. ProudMum

Hmm nog steeds geen pagina 800

16. ProudMum

Marieke, heb je de gebruiksaanwijzing al gelezen van de olie? :confused:

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Pfff. Dat is een berg lezen zeg! Leuk!

Is nog wat lastig om mee te praten aangezien ik jullie nog niet zo goed ken, en dus niet precies weet wat er speelt. Komt vanzelf wel goed.

Hier in ieder geval nog geen plopnavel. Wel sinds 1 1/2 week zwangerschapsstrepen. Klein gelukkig, maar wie weet hoeveel ze nog gaan groeien. :-S

Laat ik het maar proberen kort samen te vatten:
    Roxy, kleren kopen is idd erg leuk, en inhouden is niet erg makkelijk. :-D (ken het probleem) Hier werkt het goed als ik mijn mannetje mee neem naar de winkel, dan kan ik gewoon mijn gang gaan. Hij vindt alle spulletjes minstens net zo leuk als dat ik ze vind, en hij is zelfs nog wel te overtuigen van het nut van sommige artikelen.

Voor de rest van de meiden heel veel sterkte. (weet niet zo goed meer wie nu diabetes heeft, wie de ctg etc. schaam.. )

Hier gaan we vanavond naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis ivm poliklinisch bevallen. Ben erg nieuwsgierig. Zijn er nog meer meiden die poliklinisch bevallen? Op mijn zwangerschapsklasje gewoon allemaal. (op 1tje na) Ik dacht nog wel dat ik een uitzondering was..

18. ProudMum

Ik ga voor de thuisbeballing Liza! Mocht alles goed verlopen in de laatste weekjes dan he!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo, ik ga eerst maar eens op iedereen reageren;

Linda, lijkt me ook moeilijk met werk. Heb ik nu al als ik iets lees, dan denk ik "hee waarom wist ik dat niet...."

Anitadejong, ik heb ook ongi pijn, maar volgens de VK hoef je je daar helemaal niet druk om te maken. Misschien valt het wel mee joh!

Anneliesje, onze hond komt ook veel minder buiten, of iig veel korter. Ga ik straks samen met de beeb wel dubbel en dwars goedmaken, lekker met de wandelwagen erbij naar buiten!

Marije, beterschap!

Ik weet trouwens nog niet waar we gaan badderen, babykamer en badkamer zijn allebei groot genoeg dus we kunnen kiezen!

Marij, bij jou is het nog spannend! Ik hoop voor je dat alles goed zit, en dat je niet opgenomen hoeft te worden!

Kristy, vervelend dat je je zo voelt bij het huishouden. Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat een ander het nu eenmaal niet op dezelfde manier doet, maar soms mopper ik ook wel een beetje hoor...

Anneliesje, denk om je zelf he! En om je baby natuurlijk...

present, de hik voelt heel ritmisch, de baby kan niet zo ritmisch schoppen dus het moet wel de hik zijn als je het voelt!

Berna, is je schoonmoeder zo'n typje dan? Zou ik ook niet blij van worden. Ik houd mijn schoonfamilie wat verder weg, maar neem aan dat ze dat wel begrijpen.

Anita, bij mijn moeder was het ook zo dat haar kindjes steeds zwaarder en langer werden.

zo hehe... ;)

Gisteren weer bij mijn moeder geweest, heb zo het gevoel dat ik niets kan doen. We zitten dan maar wat over koetjes en kalfjes te babbelen... Kreeg van mijn vader de opmerking dat we te lang bleven, daar ben ik eigenlijk nog steeds verdrietig over. Aan de ene kant is het goed om wat afstand te houden, want het raakt me behoorlijk en kan het niet goed relativeren. Aan de andere kant wil ik er ook gewoon zijn...
    Vandaag maar even niet en dan zien we wel weer.

20. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden,
    Ik ben vandaag naar de vk geweest..
    Bloeddruk gaat langzaam omhoog.. :(
    Maar veel last van harde buiken en ongi krampen ook boven in mn buik.. Dat moest ik ff goed in de gaten houden.. Verder groeide het goed..
    en het beweegt ook goed :D
    Over 2 weken weer 27 nov
    Hoe is het hier verder?
    Liefs, Geraldine

Deel Deze Pagina