Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi AnneLiesje,

Fijn dat de test nog positief was! Altijd weer spannend hè...

MvM heeft mij nog steeds niet teruggebeld... Misschien dat ik zelf nog maar een keer moet bellen...

x Linda

2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Iemand hier in de omgeving van Aalsmeer Kudelstaart? Hier is het warm! maar ja dat is het al gauw met 28 grote kinderen in een te kleine ruimte. de kinderen zijn in vakantiestemming en ik moet alles in orde gaan maken omdat maandag na de vakantie de inspectie komt! HELP waarom moeten die bij mij komen...grrrr

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, fijn he die bevestiging van MvM dat het toch echt waar is, en nu PLASSEN maar :whistle:

linda, ik zou idd nog een keer terug bellen ja, volgens mij krijg je normaal gesproken best vlug reactie.

lefbekkie, iew! suc6 met alles in orde maken dan!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meiden ik ben er weg van.
    Ben werken en vanavond pas weer na 22.00 uur thuis. Dan lekker douchen en me bedje in.
    "Zie" jullie morgen weer ;)

5. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    weet iemand wat v oor vragen er gesteld worden bij mvm? waaruit wordt besloten of je mee mag doen of niet?

Anneliesje, wat heerlijk dat de test ook daar positief was! altijd weer een fijn een bevestiging he!

6. Niet meer actief

00Marij wat mij is bijgebleven is of je een bloedtransfusie hebt gehad. Het waren allemaal aparte vragen. Maar aangezien ik tamelijk vergeetachtig ben :oops: kan ik ze niet zo goed herinneren.

Hoe gaat het hier verder?

Ik ben me toch een partijtje moe, pfffff....

Anneliesje leuk is dat die test van MvM, toch weer een bevestiging en nu piesen maar ;)

7. Niet meer actief

Ik wilde net hier vragen of jullie ook zo moe zijn ;)

Ik ben aan het werk, maar kan echt niet meer... Pfff... Zit steeds te gapen hier... ben helemaal alleen nu, dus niemand die het merkt gelukkig. Maar ja, aan de andere kant kan ik nu ook niet naar huis... Moet nog tot half 6...

En krijg deze dagen ook een ontzettende zere kont als ik lang zit, daar heb ik ook nog nooit last van gehad!

8. Niet meer actief

Hee Linda, hoe herkenbaar...
    Ik zit dan nu wel thuis, maar zit me toch te suffen. Het is dat ik uit eten ga anders was ik m'n bed in gekropen :oops:

Sterkte daar tot half 6, pffff....

9. Niet meer actief

Mijn mannetje belt me net om te zeggen dat ie een nieuw bed heeft gekocht voor ons! Heb het pas ergens zien staan en zei nog dat ik dat zo'n mooi bed vond! En nu heeft ie het gewoon gekocht dus! Wat lief hè?! Kom ik binnenkort mn bed helemaal niet meer uit!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marij, ik weet ook niet meer wat voor vragen. Ben de laatste tijd ook behoorlijk vergeetachtig...

Berna, balen zeg dat je je zo voelt! Ik heb ook hooikoorts, wordt gek van mijn zere ogen!

Ik voel me nu zo moooeeeee... Echt niet leuk meer! Ik ga straks met mijn moeder bij mijn broertje in Amsterdam eten, dat is niet bepaald om de hoek voor mij. Met de auto naar weesp, daar in de trein, dan in de tram, dan nog eten... Ik ben al doodmoe door er alleen aan te denken. Ik wil niet elke avond voor pampus liggen, dus ik ga gewoon. Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik niet hele stukken wil lopen en hoop dat ze begrijpen dat ik rustig aan wil doen. Gelukkig weten ze dat ik zwanger ben, zou niet weten wat ik anders voor smoes moest ophangen...

Morgen lekker een dagje thuis en zondag naar Texel! Ik zie daar al weken naar uit! ik hoop dat het niet teveel regent en dat we nog een tijdje op het strand kunnen chillen. De hond gaat ook mee, voor het eerst naar zee! Ik heb er zooooooveel zin in!

En lefbekkie, bijna zomervakantie hé! Hoelang moet jij nog? Ik nog 5 weken, waarvan 1 week op kamp. Kan eigenlijk niet meer wachten, hihi!

11. Niet meer actief

Hihi, we lijken wel een stelletje bejaarden hier, moe, vergeetachtig....
    ;)

Linda, wat een lief mannetje heb jij zeg :D

Morgen lekker een lang weekend naar Noord-Holland, duimen voor iets beter weer dan ze voorspellen.
    En dan kan jij Guppie lekker op het strand chillen met je hond!

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    nou ben gelukkig niet de enige die zooooooo moe is! Echt ongelofelijk.
    En als je al een peutertje hebt rondlopen/kruipen thuis, dan kun je toch net effe minder toegeven aan die moeheid...
    Ik heb toen mijn zoontje op bed lag daarstraks ook even gelegen hoor, maar zou nu direct mijn bed ook weer in willen.
    Ik merk nu ook echt dat ik last van misselijkheid krijg, vooral als mijn maag een beetje leeg is. Zo'n onpasselijk gevoel. Heel soms krijg ik juist een gigantisch hongergevoel ineens. Nadat ik gegeten heb, krijg ik weer zo'n enorm vol gevoel vaak. Schiet allemaal niet op he!
    Maar goed, als het allemaal positieve tekens zijn dat ik echt zwanger ben, dan vind ik het allemaal best hoor...

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mamasu ik heb precies hetzelfde, mijn maag moet gevuld blijven, maar als ik een gewone maaltijd neem is het weer teveel.

Linda Dat zal lekker slapen, lief zeg!

Marij Er waren 10(?) vragen of je weleens bloedtransfusie gehad had, HIV virus, hepatites, operatie aan ruggewervel, operatie aan nek of rug hernia ennuh de rest weet ik niet meer. Als 1 van de vragen met ja beantwoord was dan mocht het eigenlijk niet. Maar zij zei ook ik doe niet zo moeilijk, ik ben namelijk vorig jaar geopereerd aan een hernia en ik mag ook mee doen. Als de bloedtransfusie langer geleden is mocht het ook! (Heel verhaal maar hoop dat het zo duidelijk is!)

Mariekiepieke, heel veel plezier van het weekend!

Is het bij jullie ook nog zo warm/ benauwd...pffff heb geen zin om naar buiten te gaan!
    En moe wie ik :) Heb net 1.5 uur op bed gelegen!

14. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

als Lotte op bed lig dan ga ik ook ffies. ook al lig je maar even kom je toch tot rust.

veel liefs Annika

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Meliske super dat je een mooi hartje had.. nu genieten.

16. Kaahtje

Kaahtje Nieuw lid

17 mei 2007
    4
    0
    0
    Hoi allemaal,

Even een vraagje, ik heb (pas) voor 11 juni een afspraak bij de vk en er is met geen woord gerept over een eventuele echo. Maar hier lees ik bij zowat iedereen dat ze zelfs al voor de 7e week een echo hebben gehad. En dat er meer echo's in het verschiet liggen. Hoe kan dat? Medische historie? Maar dan zit je toch bij de gyneacoloog?
    Wie kan me helpen?

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik heb een vroege echo gehad doordat ik een miskraam gehad heb, deze doet de verloskundige bij ons in het ziekenhuis. Dus niet mijn eigen verloskundige.

Volgens mij geldt dat voor veel meiden hier!

18. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Same here... Eerste zwangerschap had ik pas rond 12 weken de eerste afspraak en echo (dus nog later dan jij zo te zien). Door een hoge bloeddruk kreeg ik toen een medische indicatie en werd ik naar de gyn doorverwezen. Uiteindelijk een spoedkeizersnee met 34 weken. Dat betekent dat je hoe dan ook bij een volgende zwangerschap in het ziekenhuis bevalt bij de gynaecoloog (zeker vanwege de vroeggeboorte).
    Tweede zwangerschap bleek met de echo met 9 weken een missed abortion die uiteindelijk met een curettage is verwijderd.
    Vandaar dat ze het nu vroeger willen zien. En er zijn er inderdaad een aantal hier op het forum die al een voorgeschiedenis hebben met miskramen en dergelijke!

19. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Same here, krijg volgende week vrijdag een echo omdat ik 2 miskramen heb gehad. Krijg m'n echo in het ziekenhuis, bij de gynaecoloog.

20. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    he kaatjeh!
    Ook hier een medische achtergrond. mijn dochter had een groeiachterstand (woog maar 1250 gram bij haar geboorte) en ik pre-eclampsie gehad (zwangerschapsvergiftiging= hele hoge bloeddruk). bovendien zijn we met de medische molen zwanger geraakt, dan heb je zowiezo het voordeel dat je twee extra echo's mag :D Zit er toch nog een voordeeltje aan, aan die medische molen ;)

Ik ben ook MOEEEEEEEEEEEE! pfff, gisteren om half vijf stortte ik in! Ik was doodop! maar ja, dochtertje liep nog rond, dus kon pas om 7 uur o pde bank gaan liggen. duurde anderhalf uur voor ik energie genoeg had om de afwas in de machine te zetten :confused:

HEb wel het idee dat ik veel meer merk dat ik zwanger ben dan bij de eerste. echt onwijs zere borsten, en ze zijn echt enorm aan het worden! (en die tepels worden ook zo groot.... iehks! :confused: :confused: :cry: ) en ook misselijk als ik niet eet of als ik te veel eet (lees, een normale warme maaltijd is al teveel).

verder ben ik aan het aftellen tot 4 juni. Ik hoop met heel mijn ziel en zaligheid op een kloppend hartje. Als het dan raak is wil je het ook niet meer kwijt he! voordat het raak was dacht ik nog redelijk nuchter, zo van, tja, als het misgaat dan is het gewoon niet goed geweest en dan is het maar beter zo...... maar nu..... denk ik er toch anders over :( Nu wil ik deze frummel zo graag krijgen!

nou ja, afwachten tot de 4e. en tot die tijd genieten van alles wat er met mijn lijf gebeurd en het " in verwachting" zijn..... dat is helemaal leuk! (op zich vind ik zwanger zijn niet echt geweldig :oops: maar het in verwachting zijn van de komst van een kindje wel....... snappen jullie dat?)

kus!

Deel Deze Pagina