Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

geraldine, fijn dat het goed was, alleen ja die bloeddruk ff in de gaten houden....en over 2 weken weer....jij bent nu ook 32 weken zie ik, ik volgende week ook als ik heen moet....ik ga ook zeuren voor 2 weken haha....

guppie, vervelend zo hoor met je moeder, en indd het doet je wel wat als je vader dan weer zo iets zegt. je wilt er voor haar zijn...hoop echt dat het snel beter gaat met haar

ik ga in principe ook voor een thuisbevalling maar hou rekening mee met het ziekenhuis, ook om mijn bloeddruk die bij alle 3 te hoog was op laatst...en bij de laatste heb ik er zelfs 11 dagen gelegen....pffff wat erg.

2. anita1975

nou nog geen 800... duurt lang he

3. anita1975

hmm....lefbekkie staat wel in de belboom....
    ik zit te denken om een sms te sturen.

4. anita1975

ik heb een sms gestuurd naar lefbekkie, hoop dat we snel iets horen...

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ok, ben benieuwd hoe het met haar gaat!

guppie, vervelend meid, dat je vader zo reageerde :(

geraldine, fijn dat alels goed was!

6. anita1975

hey meliske, hoe is het met jou meid, moet je nog veel werken?
    je bent wat rustiger vind ik hier....
    overmorgen al 33 weken...schiet echt op nou he...

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Lief dat je het vraagt!
    met vandaag erbij nog 5 dagen werken.
    volgende week woensdag is mijn laatste dag, eindelijk!
    Ik vind idd de tijd op het moment echt super langzaam gaan en merk dat ik ook weer wat angstiger word.
    Ben bang dat het nu op het laatste nog even fout gaat :oops:
    Maarja...nog even doorzetten en ik heb eindelijk mijn kleine!
    Dank je dat je erna vroeg!

8. anita1975

het gaat allemaal ook langzaam, en kan me voorstellen dat je het zo voelt....
    volgende week woensdag al....heerlijk zeg, dan kun je gaan genieten van je verlof en je lekker voor bereiden op de komst van jullie kleine meid....
    wie weet vliegt dan de tijd voorbij

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja ik hoop het ook.
    Volgende week woensdag hebben we ook weer een echootje bij de gyn, gewoon zomaar voor de fun ;)
    Als die dan ook weer goed is, zal het hier ook weer wat beter gaan, dan heb je toch weer even een bevestiging he.

10. Niet meer actief

Hé meiden, ben ik ook weer. Ben even naar ons hoofdkantoor geweest, maar ben nu weer terug, kan ik weer mee kletsen!

11. anita1975

ja is ook zo dat je die echo krijgt, leuk zeg....
    en indd ff weer kijken of alles goed is. Komt allemaal goed. en voor je het weet is je verlof om.

linda welkom terug......

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, welkom terug ;) Hebje nog gezwaaid naar mijn collega's

Liza, ik wil ook graag thuis bevallen.

Melis, ik denk dat die angst heel logisch is! Lekker genieten van je verlof straks! FIjn dat je volgende week nog een echo krijgt!

Guppie, mijn vader heeft jaren geleden ook overspannen thuis gezeten, zat ie zomaar in een keer te huilen op de bank. Ik vind het nu nog moeilijk als ik daar aan terug denk. Heel veel sterkte meid, en gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

Zo straks de neefjes van school halen, die komen een middagje hier spelen. De lego en autootjes staan klaar!

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Voor de lijst 4 december 8.10uur verloskundige

Ook nog een keer om de 3 weken! Daarna 2 als het goed is.

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Meliske, gaan ze bij jou de kleine eerder halen ivm de geboortedag van Danisha*?

15. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoop dat lefbekkie snel reageert! hoop zo dat alles goed is met haar!

anneliesje, fijn dat de ctg goed was, en goed dat je morgen een groeiecho mag! hopelijk is te zien dat je kleintje nog keurig in de curve groeit!

heb gisteren trouwens ook kwetsbaar begin gekeken.... man man, wat een herrinneringen er ineens boven kwamen (marjolijn lag natuurlijk ook in de couveuse haar eerste maand). tranen met tuiten hier! vooral bij dat kleintje wat geboren werd met 29 weken en 5 dagen en de vader er zo achteraan hobbelde naar de controlekamer en met de transportcouveuse meeging. moest zo onwijs aan mijn man denken, hoe dat voor hem was geweest! moeilijke tijd, en zie ertegenop om dat nog weer een keer zo mee te maken. Hoop zo dat dit kleintje in mijn buik zwaarder is en sneller herstelt! Uiteindelijk is bij mijn dochter gelukkig alles goed gekomen, en ben al reuze blij als alles met ons ukkie straks ook goed komt, maar ik vond het allemaal behoorlijk traumatisch toen. en ben er momenteel weer veel mee bezig merk ik... nou ja, ook wel logisch denk ik.

Jouw gevoel herken ik trouwens wel meliske, het gevoel dat je bang bent dat het op het allerlaatste moment alsnog van je afgepakt wordt! Maar dat wordt het niet, daar probeer ik me aan vast te houden! hopelijk kan je straks opgelucht ademhalen meid!

guppie, sterkte meid! moeilijk om je moeder zo te zien he! je wilt het oplossen voor haar, maar dat kan niet... Je bent volgens mij echt een hele lieve dochter! dat alleen is echt al genoeg!

16. ProudMum

Marij, dat kleintje liep toch 3 weken qua ontwikkeling achter?

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy, als het goed is halen ze deze zoiezo vor 10 januari. Zodat we nog een paar dagen hebben tot danischa's geboortedag.

marij, ik heb dat prgramma niet gezien. Moest werken, maar op het moment probeer ik die programma's ook een beetje te mijden, uit zelfbescherming.
    Het is logisch dat jij er op dit moment ook veel mee bezig bent. zulke dingen vergeet je gewoo niet. en dat hoeft ook niet.

anneliesje, veel plezier samen met je neefje!

18. ProudMum

oh dat is echt fijn!
    Er komt dan wel een rare tijd aan voor jullie he?

19. anita1975

meliske, fijn dat ze het dan gaan halen mocht ze er nog niet zijn....word indd een moelijke tijd dan.

en dat programma, ja ik heb het alleen gekeken, maar wat een kleintjes zeg, het doet je wel wat....

20. ProudMum

Wat een dramatisch weer zeg! zo grijs en grauw! bah bah

Deel Deze Pagina