Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Die vragen van die kleintjes zijn altijd zo grappig hè. En ze zijn ook zo lekker eerlijk :)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vissticks heb ik al heel lang niet meer gegeten!

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, inderdaad vind het zo leuk om hele gesprekken met ze te hebben, ze zijn 5,5 en bijna 4. En vinden de baby al helemaal geweldig, als was de jongste wel bang dat ie zijn lego ging afpakken dan moest ik maar zeggen dat dat niet mocht.

Roxy, dat is wel echt een zwangerschapsdingetje van mij, at ze eerst ook nooit!

4. ProudMum

krijg er nu spontaan zin in! morgen maar eten denk ik met een frietje erbij!

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    lijst: volgende keer vk dinsdag 27 november

6. ProudMum

jeetje busy, rustig aan hoor

7. Niet meer actief

gelukkig was met de kleine alles goed busybusy!

wij eten spruitjes, die lust ik sinds dit jaar, goed he!

8. ProudMum

lekker Anita!

Mijn moeder maakte er altijd stamppot van! Heerlijk met gebakken spekjes erdoor en een bal gehakt

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

lekker een uitsmijter of spruitjes...
    ik weet niet wat ik ga eten....misschien zo ook maar ff een eitje bakken

10. ProudMum

morgen weet ik nog niet wat we gaan eten. zal wel makkelijk zijn ook want ik ga morgen met mijn moeder mee naar het crematorium. 1,5 week geleden was de urn klaar met het as van mijn opa en oma er in en die heeft daar een plekje gekregen. Dat moet nu met dat slechte weer wel bijgehouden worden! Afgelopen zondag bij mijn schoonmoeder geweest bij haar graf. word nu wel zwaarder voor mij als je bedenkt dat zij nooit ons mannetje zal leren kennen.

11. Niet meer actief

Jeetje Busy jij ook al aan de CTG... Rustig aan hoor!

Vanavond weer yoga-avond.

12. Niet meer actief

Nog geen smsje terug gehad trouwens van Lefbekkie?

13. anita1975

sterkte morgen roxy...en indd kan me voorstellen dat het zwaar is nu.

nee heb nog geen sms terug...:(

14. anita1975

jee busy, ook al naar het ziekenhuis, rustig aan hoor...

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Busy, apart he die hartslag, het viel mij gisteren op dat die bij onze kleine wel hoog was met uitschieters tot 180. Maar was prima in orde. Gelukkig bij jou ook!

Marij, kan me voorstellen dat dat confronterend is om zo'n programma te zien, zoiets vergeet je nooit van je leven niet als je het zelf meemaakt.
    Ik ben niet heel bang voor morgen, kleine babies worden ook groot! Als hij/zij nog maar even blijft zitten vind ik het al goed. Ik was zelf ook nog geen 2500gram en 46cm bij mijn geboorte, maar daarna ging ik als een speer zegt mijn moeder altijd!

Ik eet spinazie, met vissticks en een eitje erbij!

Het is inderdaad vies weer zeg, waren net helemaal nat toen we uit school kwamen. Even lekker gespeelt, papa heeft ze net weer opgehaald.
    Wel grappig hoe die kleine mannetjes met de baby bezig zijn. Kan ie ook zien vragen ze, en slaapt ie heel de dag en hoe weet je dat ie wakker is. Zo ging het maar door!

16. Niet meer actief

Die vragen van die kleintjes zijn altijd zo grappig hè. En ze zijn ook zo lekker eerlijk :)

17. ProudMum

vissticks heb ik al heel lang niet meer gegeten!

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, inderdaad vind het zo leuk om hele gesprekken met ze te hebben, ze zijn 5,5 en bijna 4. En vinden de baby al helemaal geweldig, als was de jongste wel bang dat ie zijn lego ging afpakken dan moest ik maar zeggen dat dat niet mocht.

Roxy, dat is wel echt een zwangerschapsdingetje van mij, at ze eerst ook nooit!

19. ProudMum

krijg er nu spontaan zin in! morgen maar eten denk ik met een frietje erbij!

20. Niet meer actief

Wij hier toevallig vorige week weer een keer vissticks gegeten, had ze ook al lang niet meer gehad!

Grappig van die lego.

Ons buurmeisje wilde vandeweek even naar de babykamer komen kijken. Ze had al tegen haar moeder gezegd: staat er ook een commode?! Want dat is het blijkbaar toch wel helemaal ;)

Deel Deze Pagina