Wow 7 muizen brrrr! haha Hier vandaag lekker thuis maar Mark is ook ziek dus tja dan weten jullie het wel he haha. Ik blijf maar veel beneden denk ik zo want het lijkt wel of ie bijna dood gaat
Geen idee maar ik heb ooit gehoord dat muizen door een gat zo klein als een pen naar binnen kunnen. Berna: mannen zijn zó zielig als ze ziek zijn!
marije, dank je wel! roxy, hihi die moeders! denk dat mike het proefdrukje wel gewoon op kan halen hoor, zonder dat forumulier. linda, 7 muizen getsie! hopelijk zitten er nu niet zoveel meer! berna, hahahaha mannen! wat zijn ze toch watjes he! Ikke ontvlucht thuis ook als me vriend ziek is, ik wordt dan zoooooooooooooo sjaggie van dat gemiep en gezanik anneliesje, suc6 vandaag bij de echo! Laat je iets weten? jaaaaaaaaaaaaaaa hier ook nog maar 50 dagen! Ik kan niet wachten! Zoooo nu lekker 3 daagjes vrij! ik pak voortaan iedere avond een pcm voor het slapen gaan, of het zit tussen mijn oren, of het is echt... maar ik slaap zo goed dan! weinig last van mijn bekken! Het scheelt ook dat ik op mijn rug lig, dan voel je je bekken ook minder.
nee ik ga echt alleen ruilen weet nu waar het hangt, dus ik pak de goede en loop er direct mee naar de kassa! EREWOORD
whaha roxy succes hihi Gelukkig ik ben niet de enige die er sjachie van word.. ik vertik het ook om hem ontbijt op bed te brengen ik voel me al weken klote door mijn rug en bekken en ook nog geen een keer ontbijt op bed of iets dus dikke doei haha
hihi mike zei al; als je verlof hebt neem ik je pinpas in! (we hebben samen 1 rekening) En krijg je boodschappengeld hihihi.