iemand die veel verstand heeft van computers enzo? mijn zusje belde me net... die is bezig met een eigen site te maken. Ze heeft er een code op gezet, zodat er niet gecopieeerd kan worden van haar site. Als je dan op de re-muisknop duwt komt er iets te staan van...niet kopieren. Maar nou heeft ze er ook foto's op gezet en bij sommige foto's, als je er met je muis op gaat staan, komt er links bovenin de foto een balkje te staan met de mogelijkheid om de foto te op te slaan, af te drukken, per email verzenden en nog iets? Dit is dus niet bij alle foto's en zo kunnen mensen toch nog de foto's eraf halen. Ikke heb al helemaal geen verstand ervan, dus misschien hier iemand die weet hoe je dat weg krijgt?
precies Nou was staat aan ik ga ff wat opruimen hier beneden en dan lekker prisonbreak kijken laters meiden!
berna, groot gelijk meid! roxy, haha das een goed idee van Mike! Ik ben hier mijn vriend aan het leren hoe de wasmachine en droger werkt dan kan hij straks ook af en toe een wasje draaien. Hij snapt het al aardig alleen nu nog wat bij elkaar mag.... als ik zeg nu de witte was... dan zoekt ie echt alles wat alleen wit is dus bijvoorbeeld een hele lichte blauwe sok, of een beige theedoek doet ie dan niet mannen!
Haha mijn mannetje gooit gewoon alles bij elkaar! En dan zeg ik dat dat niet kan, maar dan is ie eigenwijs... En dan is het naderhand nog goed gegaan ook, arghhh heel frustrerend! Geen idee trouwens Meliske van die site...
Ladies ik ga, Eerst ff ruilen en dan naar mijn moeders werk om mijn moeder op te halen, daarna mijn kleine broertje uit school halen en dan het plekje bij opa en oma verzorgen. tot vanmiddag en niet teveel kletsen
meliske weet je hoe wij dat hebben gedaan wij hebben 2 wasmanden in de badkamer staan. 1 voor de witte was en 1 voor de donkere was. als wij kleren in de was doen dan gooien we dat gelijk in de goede wasmand. mijn mannetje weet als de wasmand vol is dat hij hem aan moet zetten en dan hoeft hij hem niet meer te sorteren. misschien ook iets voor jullie?
berna, balen dat je mannetje ziek is, maar goed blijf dan maar uit zijn buurt als hij niet te genieten is....nog 50 dagen...wow schiet echt op nu... linda, 7 muizen al gevangen in huis joh, jakkie...nou hoop dat je er snel van af bent... roxy, lekker dat je moeder een vakantie boekt en jou ff vergeet haha...ik denk wel dat hij de proefdruk op kan halen, wat moet iemand anders ermee?? en heb je het pakje alleen geruild of toch nog wat anders mee genomen....wat vond mike ervan?? en boodschappen geld...haha dan krijgen jullie geen eten meer straks zeker...hihi presentbalen dat jullie daar geen kraamhulp hebben zeg, maar wel fijn dat je moeder over komt vliegen, is het trouwens je eerste?? marije, leuk dat je de geboorte kaartjes al binnen hebt zodat je dat zelf af kan maken. Ik ga van de week of volgende week de enveloppen ophalen, en het aantal ff bestellen. kunnen ze dat op voorraad hebben als ik beval. het scheelt bij ons hoeven ze niet appart kaartjes te bestellen zoals normale geboortekaartjes anneliesje succes vandaag met de echo...kon je nou vroeg of niet?? nou laat snel wat weten meid. meliske nou heb ik ook zlef een site gemaakt en dat wel eens eerder gemaakt ik weet wat je bedoelt maar zou het ff niet weten...volgens mij had ik dat toen ook nog dat als je er op ging staan je alsnog de foto op kan slaan enzo. maar ja als je die beveiliging er wel op zou hebben kan je altijd nog met print screen een foto opslaan, ff bewerken is psp en dan heb je hem ook...sommige sites hebben ook dat als je hem opslaat en je wil hem openen dan zie je niks.... handig dat je je vriend leert hoe de wasmachine en droger werkt, ben ik ook mee bezig, alleen zeg ik het elke keer nog steeds hoe en wat... enne de was sorteer ik zelf wel want hij gooit alles bij elkaar deed ie altijd zei ie en er verkleurde nooit wat als ik dat zou doen gebeurt het wel. nou ik heb nog geen sms terug gehad van lefbekkie, hoop dat alles goed gaat met haar en natuurlijk dat ze iets meer weten. volgens mij was ik er nu wel zo'n beetje....
doe jij ook de lichte kleren bij de witte was dan, ik namelijk wel. want ik was nooit te heet. maar is indd wel handig... dan zou ik er 3 moeten hebben want doe de zwarte was ook nog eens apart hier.
trouwens, kom ik gisteravond thuis is roland zijn voetbal tas uit de gang en ligt de was in de douche.... maandag had ik het ff weer aan gehaald, er wel bij gezegd dat ik het nu weer zei. Maar maandag had hij zelf het kraampakket boven neer gezet. dus het gaat de goede kant op
roxy, tot vanmidag! moppie, ja dat zou ook een idee kunnen zijn. Ik probeer em eerst maar dit te leren, als dat niet lukt, zal ik zeker dat van jou proberen. Ik heb namelijk altijd 4 soorten was. wit - 95 graden Bont - 40 graden zwart - 40 graden rose/paars - 40 graden dan zou ik 4 wasmanden moeten hebben anita, jammer dat je nog niks teru heb van lefbekkie, maak me toch echt wel zorgen hoor! Bedankt voor de uitleg over de site..printscreen...heb ik dat ook
Daar ben ik even. Hele uitgebreide echo gehad, ruim een half uur. Groei is goed, wel een kleintje, maar nog binnen de lijnen. Ik heb alleen te weinig vruchtwater Moet over 2 weken weer terug voor een uitgebreide meting. Tot die tijd goed het aantal bewegingen in de gaten houden op een dag en als ik denk dat het minder is moet ik gelijk terug komen. Ik voel me nu zo schuldig tegen over onze kleine, net of ik niet goed genoeg voor hem zorg. Je kon zien dat ie heel stil lag, net of ie het niet meer naar zijn zin had. Ik heb wel gevraagd of ik er iets aan kan doen om de aanmaak van vruchtwater te stimuleren, maar daar is helemaal niets aan te doen...
anneliesje, gelukkig is het met de kleine allemaal prima en is ie niet te klein. geef jezelf NIET de schuld van het vruchtwater, jij kan er niks aan doen meid! En toevallig heb ik van de week een medisch programma gezien, waarin een gyneocoloog vertelde dat een baby zelf zonder (!) vruchtwater kan leven. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je niet TEveel te focussen op de schopjes, mijn ervaring is, hoe meer je erop let, hoe minder ze schoppen.
anneliesje, ik sluit me bij meliske aan, geef je zelf niet de schuld. jij kan er niks aan doen. en we duimen natuurlijk voor je voor de volgende echo. meliske, print screen zit vast wle op je toetsenbord...
goeiemorgen, net bij de vk geweest.ik hoef niet te prikken voor zwangerschapssuiker. de kleine groeit mooi maar nog geen vooruitzicht op een 9 ponder \/ .zo fijn!kan nog veranderen natuurlijk maar voor nu ben ik even blij. present ik heb ook een te laag ijzergehalte.moet 2x per dag 1 tablet ferrofumaraat 200mg gebuiken.gebruik roosvice laxo als ik een dag niet ben geweest om verstopping te voorkomen. berna sterkte met je zieke mannetje. zo zielig zijn ze......... meliske je mannetje probeert het tenminste.die van mij was in het begin gewent alle kleuren bij elkaar te doen.heb m maar heel gauw van de was afgehaald nadat witte kleding grauw werd.nu doet ie het redelijk las ik het vraag anders mag hij geen was aanraken anneliesje sterkte meid.je hebt het beste met de kleine voor vergeet dat niet hoor!je hoeft je nergens schuldig om te voelen.kop op
AnneLiesje: sluit me ook aan bij Meliske. Geef jezelf er niet de schuld van meid, jij kan niets aan de hoeveelheid vruchtwater doen! Hou het goed in de gaten en doe rustig aan! Kristy: fijn dat alles goed was!
net de adresstickers op de enveloppen van de geboortekaartjes gedaan als het goed is neemt me vriend vanavond postzegels mee, dan is dat gebeurd! weer wat klaar
meliske, welk programma heb je daar voor gebruikt....? mijn oom deed dat ook altijd maar daar heb ik geen contact mee... lijkt mij ook wel handig.