Meliske, wij hebben nog niet eens geboortekaartjes! Wel een fijn gevoel dat alles geregeld is. Kristy, altijd fijn zo'n goed bezoekje aan de vk! Berna, beterschapvoor je mannetje. De was, dat is een goeie dat doet Mark ook nooit. Zal hem eens les gaan geven!
anita, mijn vriend heeft dat gedaan op zijn werk. Geloof at ie een speciaal bestandje hebben in Exel.
Als je bij word bij de help functie etiketten intikt krijg je een stap voor stap uitleg hoe dat moet. Kan bijna niet fout gaan! Zo ga lekker pannenkoeken eten bij mijn schoonzusje, die smste net! Tot later.
wij doen ook etiketten met de adressen erop. ik heb hier een dymo labelwriter staan. werd ik net gebeld door de vk. moet ik toch wel voor suiker prikken. daar gaat straks een hele ochtend. nuchter naar het ziekenhuis,prikken,zoet drinken en dan na een uur weer . nou ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. ga maandag wel dan zit mijn zoontje toch op school. 28 november om 9uur heb ik mijn volgende afspraak met de vk
ze was het vergeten te overleggen. ik groei wel heel erg en daar willen ze toch op letten. ach heb het bij de vorige ook gehad. beter 1x te veel dan te weinig zullen we maar zeggen. ga gewoon een nieuw leesboek halen.
idd fijn dat ze bellen. weet niet echt of het wel nut heeft.als ik volgende week ga hebben ze de uitslag bij mijn volgende afspraak.dan hoef ik nog maar 5 weekjes ongeveer.zal het echt nut hebben ga gewoon maar voor de zekerheid
Nog geen nieuws van Lefbekkie? Begin toch ongerust te worden nu, hoop zo dat het goed met haar en de kleine gaat. Dacht vannacht even dat het fout ging hier, krampen pppfffftttt dacht aan voorweeen ofzo maar uiteindelijk kreeg ik een mega diarreeaanval en toen was het weg. Maf hoor normaal voelt dat toch anders. Intussen wordt hier nog steeds druk verbouwd en hopelijk is het straks allemaal klaar voordat de kleine zich aandient. Heb alles net wel bijgelezen maar weet echt niet meer wie wat en zo, sorry. Morgen laatste werkdag en daarna denk ik meer tijd om het hier bij te houden. Zo maar even een broodje eten en dan even een rondje langs de winkels doen.
missfrodo ik hoop ook voor jou dat ze op tijd klaar zijn. wel lekker nog maar 1 dagje werken. helaas nog geen nieuws van lefbekkie
Anneliesje sterkte meid niet schuldig voelen hoor! Roxy lachen van je moeder die van mij heeft dus echt een vakantiegepland op mijn uitgerekende datum he! Was allemaal al besproken voor ik zwanger werd ze vroeg nog of ze het moest annuleren ze komt de 5de terug ik ben de 3de uitgerekend .. we gaan er vanuit dat ie gewoon iets langer blijft zitten haha pff Kristy ben je dus ook weer een dgje zoet.. maar inderdaad beter een keer teveel dan te weinig Ik ga zo een lekker bad nemen denk ik
Kwam ook even kijken of er al nieuws was van lefbekkie, maar ben nog niks tegengekomen. Ik hoop maar dat alles goed is....
Marije, klinkt leuk dat setje! Berna, arme Mark. Mannen zijn zielig he, als ze ziek zijn Haha en dan wil hij nog ontbijt op bed ook! Zou ik ook niet doen... Meliske, je kan altijd foto's opslaan als je wilt, ook al heb de beste beveiliging. Ik zou er of niet moeilijk om doen, of bepaalde foto's niet op internet zetten. Ik kan wasmanden neerzetten wat ik wil, moet de was van Rinaldo toch echt overal vandaan plukken. Ach ik zucht dan maar wat... Ik wil niet eens dat hij gaat wassen. Heb al gevraagd als ik in het ziekenhuis kom, of mijn moeder dan de was wil doen, anders kan ik mijn kleren gedag zeggen... He Anneliesje, dat is even slikken zeg... Gelukkig houden ze je goed in de gaten! Mijn "pufjuf" vertelde wel dat je het vruchtwater kan helpen, door elke dag 2 liter water te drinken. Weet niet of het zo is, maar baadt het niet... Een collega van mij heeft 3 weken plat gelegen zonder vruchtwater en dat kindje doet het goed hoor, niet zorgen maken dus! Kristy, ik moet ook nog een keer suiker prikken. Zonde van de tijd eigenlijk he, maar stel dat je het hebt.. Ik ga toch maar weer ffies plat denk ik. Als ik thuis kom stort ik altijd helemaal in, zo vervelend!
guppie, maar weer even gaan liggen inderdaad, even rusten Anneliesje, rustig aan doen maar. voor de rest weet ik het allemaal niet meer, sorry.. Ik ben van mijn vrije dag aan het genieten, ik heb tot 11 uur op bed gelegen, even gedouched, guus uitgelaten en nu speel ik wat spelletjes op de wii. O ja, ook kwetsbaar begin gekeken (heel fout!) ik heb lopen janken als een gek, maar guusje kwam me troosten. Nou ik ga weer verder met wii-en
Hey meiden, Zo hee, jullie hebben weer een hoop gekletst zeg! (ga ook niet alles terug lezen sorry) Anneliesje: Geef jezelf niet de schuld! Je kan hier weinig aan doen meid! Kristy: Fijn dat alles in orde is meid Wel balen dat je die tabletten moet slikken hee en toch moet gaan prikken hee! Missfrodo: Oh lekker hee morgen laatste werkdag! Guppie: doe rustig aan he meid! Shit hee dat we nog niks van lefbekkie hebben gehoord! Maak me er toch wel druk om hoor! Hier vandaag ook weer naar de vk geweest. Alles is in orde, de kleine groeit goed! Hij is zelfs al bijna helemaal ingedaald (vandaar ook een ERG gevoelig onderkantje ) Alleen is ie ERG rustig sinds gisteren. (heb m maar een keer of 4 gevoeld gisteren heel de dag en vandaag nog maar 2 keer terwijl ie normaal niet 1 uur stil zit) Heb dat net ook aangegeven en ze vertelde me dat ik vandaag moest tellen hoe vaak ik m voelde, is dit minder dan 10 keer moet ik bellen en morgen terug komen. Dan stuurt ze me door naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje van de kleine. Vanavond weer naar de gym... ben benieuwd wat ze vandaag gaan doen... Voor de lijst: volgende afspraak op 28-11-2007 12,5 kg aangekomen Ik duik nu ook ff lekker mn bedje in! Dikke kus meiden!