Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12309

12309 Niet meer actief

Ik plaats even snel een buikfoto!

2. Niet meer actief

Hmmm Joyce das ook minder! Wel goed dat ze het allemaal zo goed in de gaten houden. Vind de verloskundigepraktijk in Schijndel wel goed! Alleen de assistente vind ik wat minder... Vind één verloskundig het leukste, weet haar naam ff niet, maar hoop dat ik haar krijg met de bevalling!

3. Niet meer actief

Zo een flink, maar mooi buikje San!

4. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    hebben jullie ook zo veel last van slijm.
    ik heb veel last van melkachtig slijm. moet meerdere keren per dag schoon ondergoed aan. als ik zit dan voel ik het er af en toe beetje uitlopen. ook als ik moet plassen en niet gelijk ga dan is het weer nat.
    herkent iemand dit.

sorry voor het onsmakelijke onderwerp

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    mooie buik san

6. Niet meer actief

mooiebuik hoor san!

dat van dat slijm herken ik hier ook wel, ik neem schoon ondergoed overal mee naar toe.

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    is het bij jou ook melkwitachtig anita

8. Niet meer actief

yep! inderdaad melkachtig, wel geurloos

9. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    bedankt voor je antwoord dan zal het er allemaal wel bij horen.

:D

10. Niet meer actief

Hier vliegen de hele dag al helicopters over Kampen heen, van de NPS, de "echte" sint komt hier namelijk aan zaterdag, gaaf joh!
    Iedereen wel kijken, zal ik me met mijn zwanger buik naast sinterklaas worstelen! (nee geintje)
    Maar de hele binnenstad wordt afgezet (en wij wonen in de binnenstad).
    Ze verwachten iets van 70.000 mensen, pffff.

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ja idd linda, ze zijn erg fijn hier vind ik... Ik vind Maartje het leukste en hoopook dat ik die met de bevalling heb... Hoop dus echt niet op Paula... dat vind ik de minste van de 3.
    En met de assistente ligt het er ook aan wie je hebt vind ik...

(je hebt die oudere, dat is Paula, dan heb je die vervangster dat is Femke die is in plaats van Kathelijne die is met zwangerschapsverlof en dan heb je Maartje nog die met die donkere halflange haren)

San: Mooie buik meid!

Moppie: ja dat heb ik hier ook plus dan nog regelmatig stukjes van de slijmprop die ik verlies...

12. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Oh cool hee anita! (ik zit zaterdag ook weer lekker voor de buis in mijn pyjama :D )

13. Niet meer actief

Marco gaat wel kijken, maar ik ga voor de tv zitten! al die drukte, zie ik niet zo zitten.
    Vanavond begint het sinterklaasjournaal, daar zitten misschien ook al wel stukjes van Kampen in.

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Zou er alleen niet aan moeten denken hee... dat dat hier zo zou zijn... heel de binnenstad afgezet en dan ZOVEEL mensen... (ik zou gek worden! Je zou zo aan de gang gaan op dat moment hee...moeten we maar niet over na denken hee!)

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Blijft leuk he die intocht van de Sint!

Joyce, hier hetzelfde vandaag de kleine nog maar 2x gevoeld... Moet ook bellen bij minder dan 10x en dan weer CTG.
    Succes meid!

Moppie, hier ook veel afscheiding! Lijkt wel alsof er af en toe een kraantje wordt opengezet!

San, mooie buik hoor!

Anitadejong, lekker he zo'n spelcomputer! Wat voor spel doe je?

MissFrodo, kreeg jij nou nog een verrassing op je werk?

Zo de pannenkoeken zijn op! De neefjes zouden de baby wel even wakker maken... dat leek me toch niet zo'n goed idee! Die kunnen schreeuwen!

Ga nu weer lekker verder met mijn legpuzzel, maak me veel te druk en dat is een lekkere afleiding!

16. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden, ik kom later wel ff op jullie reageren, ben met wat dingen op de pc bezig, maar ik wou ff laten weten dat ik een sms terug had gekregen van lefbekkie zo net.

hoi anita, bedankt voor je sms.ziet er veel beter uit al.ik zal zodra de computer het weer doet posten! grtjs lefbekkie en beeb.

dat stond erin en wou het jullie ff laten weten

17. Niet meer actief

nou dan bellen we een ambulance, heb ik al bedacht, we hebben namelijk een brief gekregen dat je niet eens met de auto weg mag (belachelijk he)
    maar daarom hou ik me inderdaad ook lekker rustig, blijf lekker binnen, met chocolademelk en koekjes op de bank.

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anta1975, wat fijn om te horen! Klinkt in ieder geval positief!

19. Niet meer actief

Oh anita, fijn dat je wat gehoord heb van lefbekkie, klinkt positief, gelukkig

anneliesje, ik doe mario party 8, geinig joh

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik was gisterenavond met Mark aan het playstationen maar was zo ingespannen bezig dat ik er een harde buik van kreeg... Toen maar snel gestopt!

Deel Deze Pagina