Fijn dat Lefbekkie wat van zich heeft laten horen! Hier ook veel last van melkachtig slijm. Heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts, omdat ik even zeker wil weten dat het geen schimmelinfectie is. Daar heb ik wel vaker last van namelijk en het ruikt/stinkt nu ook wel af en toe Ik weet echt ff niet hoe die vk heet Joyce. Maar het is in ieder geval een heel enthousiast/vrolijk vrouwtje. Niet zo heel erg groot. Weet je dan wie ik bedoel?
fijn dat er bericht is van lefbekkie! hopelijk zal het straks na de geboorte allemaal goed zijn! Berna, wat moeilijk he, een zieke man! 8) die van mij is dan ook zo'n bikkel..... Anneliesje, kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent! wel fijn dat je ukkie in orde is verder en een heel fijn idee dat ze het goed in de gaten houden! ik voel onze uk ook veel minder als eerst. Ik heb maandag weer een groeiecho en dopler onderzoek. merk dat ik nu ook van controle naar controle leef... Marije, lief je woorden! thanks! Oh, ik zit zo onwijs uit te kijken naar mijn verlof! jullie ook? ik moet nog 3 weken werken, heb de 7e december mijn laatste werkdag. Het lijkt me zo vervelend om voordat ik uberhaupt lekker verlof heb gehad opgenomen te worden in het ziekenhuis. Nu heeft mijn broer wel al uitgezocht hoe hij internet voor me kan regelen in het ziekenhuis (lief he!) dus kan ik wel contact met de buitenwereld houden thank god! Ach ja, we nemen het maar zoals het komt! blijft spannend hoor, dit laatste stuk! als ons kindje inderdaad met 36 weken wordt gehaald, is ie er over 6 weken al! gek idee he?!
Marij, ik heb dezelfde dag als jij ook mijn laatste werkdag, 7 december. Wow, wat heb ik zin in mijn verlof, het werk kan me nu even gestolen worden, ook omdat ik niet zo heel mobiel meer ben en rustig aan moet doen. Ik leef ook van controle naar controle, ben blij dat ik dinsdag weer mag. (dan om de 2 weken) Soms dan denk ik wel eens lag ik maar in het ziekenhuis, dan houden ze me in elk geval goed in de gaten (maar eigenlijk wil ik dat natuurlijk niet, zo lang in het ziekenhuis,pff). Ik voel mijn kleine ventje nog bewegen en ik heb hier ook de angelsound nog, voor als ik minder voel dan ga ik weer even luisteren (heb hem gelukkig nog niet gebruikt na de 20 weken, ons ventje is zo druk).
Ik denk dat je Maartje bedoeld, die is altijd erg vrolijk hihi Fijn dat lefbekkie iets heeft laten horen! Ik ga nu snel douchen hihi schoonouders staan over n uurtje op de stoep voor het eten... Fijne avond allemaal!
Fijn dat we weer even wat weten van Lefbekkie, klinkt inderdaad beter! Was net even naar de winkels hier gegaan maar dat was toch iets teveel van het goede, ben nu helemaal op. We een heel lief jasje/vestje gekocht voor de kleine bij Zeeman en voor mijzelf 2 capribroeken en een rok voor 14,90 bij elkaar bij Miss Etam dat is nog eens een leuke aankoop. Heb net ook dat boek gekocht war je als netouders alles over je kind in kunt bijhouden, ben even de naam kwijt en heb het in laten pakken voor Jan maar hier hebben we het er ook al over gehad. Ook ik heb al een aantal weken last van die melkige afscheiding, merk wel verschil met wat ik aanheb die dag. Als ik een beetje strakke broek aanheb is het veel erger. Mario Party is inderdaad erg leuk vind ik, ken het alleen op de cube want die hebben wij en niet op de wii. Anneliesje, ja als het goed is krijg ik morgen een verrassing op het werk, geen idee wat maar ze willen me niet zomaar met verlof laten gaan dus... San, mooi buikje!
marij, klinkt idd heel erg dicht bij...6 weken. is ook wel eigenlijk. Ik had het er vanmiddag met me moeder nog over. morgen ben ik 33 weken. Dan nog maximaal 8 weekjes voordat de kleine er is. Misschien wordt ie wel met 37 weken geboren, dan is het nog maar 4 weken fijn dat je broer al vanalles heeft uitgezocht! anitadejong, jaa dat denk ik ook wel is ooit, lag ik maar in het ziekenhuis, dan houden ze die kleine beter in de gaten...maja denk als je eenmaal een week in het ziekenhuis ligt, je het ook wel gezien heb. schijndelsvolk, veel plezier met je schoonouders! Ben blij dat de mijne op vakantie zijn! effe rust missfrodo, das nog is leuk shoppen he, zo goedkoop! owww weer leuke spullen bij de zeeman? misschien ga ik ook is kijken morgen
Oh Miss Frodo wauw, nog maar 1 dag werken! Heel veel plezier dan morgen! Bedoel je het boek "Mam en pap vertellen over jou!"? Ik heb het ook, ben er erg enthousiast over. Bedankt Anita dat je ons even op de hoogte houdt van lefbekkie. Fijn dat het goed met haar en haar beebje gaat. Anneliesje, meid wat fijn te horen dat je "pukkie" het goed maakt. Van dat vruchtwater, kan me voorstellen dat je dat graag zou willen veranderen. Maar dat kan nou eenmaal niet. Probeer je er niet te druk over te maken. (Gats, wat is dat toch altijd makkelijker gezegd dan gedaan he?!). Je bent hartstikke goed voor je kleintje en doet alles wat je kunt, een prima moeder dus! Ben net bij de VK geweest..... nu hoef ik ineens geen echo meer te maken met 32 weken. Alles ziet er prima uit. Ik ben in top-conditie zei ze...hahaha heb haar eens flink uitgelachen. Ik zei dat ik me net een aangespoelde walvis voelde en absoluut geen conditie heb (sowieso al niet, maar nu is het helemaal ver beneden het 0-punt). Ze moest ook wel lachen, maar zei dat mijn lichaam het goed deed voor de kleine. Nou dat ben ik mijn lichaam dan wel weer ZEER dankbaar! Met 38 weken moet ik nog wel weer een echo maken. Ik vroeg of ze niet iets kon bedenken waarom ik nog wel een extra echo kon krijgen, maar nee, echt niet. Gelukkig maar natuurlijk, maar ben toch een beetje teleurgesteld, had me zo verheugd op een echo volgende week... Mijn suiker, ijzer en bloeddruk waren helemaal prima. Nou fijn weer! Ik moet nu ook om de 2 weken komen trouwens. Zo, nu ga ik eerst eten koken en dan geboortekaartjes vouwen en plakken, JOEPIE! Liefs Marije
Marije wat fijn dat alles zo goed is! Hier verloopt ook alles zo goed dat ik geen extra echo krijg....
marije, fijn dat alles goed was bij de VK! Wel jammer dat je geen echo meer krijgt volgende week! Maja dat is iig een teken dat het allemaal goed is he
Moppie: ik heb precies hetzelfde helaas. Heb je net een schone slip aan, hoppa, voel je het weer gaan LInda1980; idd als het gaat ruiken moet je aan de bel trekken dan kan het idd infectie zijn. Slim van je om even te laten checken. Marij: ik kan ook niet wachten op mn verlof! Moet nog tot 7 dec. dus nog 3 weken na deze. Ik weet niet meer wie er inzat over de Rhesusprik; maar die valt reuze mee hoor, zo voorbij. Ik heb net HP7 ook maar vast gereserveerd bij bol.com, kan natuurlk als echte fan niet achterblijven. Zullen we wel afspreken dat we niet gaan spoileren? Nou fijne avond dames!
joehoe, kom me even melden! Heb niks gekocht alleen geruild! Was het laatste pakje in maatje 62, had dus echt mazzel! lekker vanmiddag met mijn moeder weggeweest, heb een van mijn oma's armbandjes gehad. Ben ik erg blij mee. Net hebben mike en ik plannen voor de kerst gemaakt. 1e kerstdag zijn we lekker saampjes. omze laatste kerst met zijn tweetjes. savonds wil hij met mij uit eten. Zal nameljk de laatste keer voor de bevalling zijn! 2e kerstdag gaan we als alles doorgaat naar mijn moeder toe, aangezien zij 1e kerstdag naar haar schoonouders gaat heeft ze gevraagd of we dan 2e kerstdag kwamen. Nu nog iets leuks voor oud en nieuw bedenken! We willen niet zo ver weg, aangezien het 3 weken voor de bevalling is. Zal dus waarschijnlijk ook naar mijn moeder zijn als ze niet in Belgie bij haar vriend is. Hebben jullie al plannen?
pff ik plan niks met kerst en oud en nieuw hoor ik ben 3 januari uitgerekend dus denk een stapel DVD's halen en de frituurpan aan hahaha
Ik zal ook nix van HP7 verklapperen hoorrrr.... AnneLiesje, jij kunt er nix aan doen hoor meid! Gelukkig weer wat goede controles en fijn dat we iets meer weten van Lefbekkie! Vandaag heb ik wat zwitsal spulletjes ingeslagen, heerlijk! Ik lijk wel zo'n lijmverslaafde, zit steeds aan de flessen te ruiken Kreeg vandaag ook minder goed nieuws, onze buurvrouw van 52 is overleden. We wisten dat het slecht ging, maar dit viel ff rauw op m'n dak zeg! Bah Ik ga ff snel een was doen, doei doei!
Roxy: dus jij hoeft geen rekening te houden met je schoonouders met de kerst enzo? Hier moet het altijd zo 'eerlijk' gebeuren: ofwel brengen we de kerst door bij de ene familie en dan oud en nieuw bij de andere, of andersom. Schipperen tussen Belgiƫ en Nederland dus. Alleen zullen we dit jaar zowel met kerst als met oud en nieuw in Belgie zitten, want het is veel te riskant dat de bevalling al zou beginnen als we 300 km van huis zitten. Doordat ik nu niet meer zo goed die kant op kan, komen mijn schoonouders best wel vaak logeren nu. Soms zou ik echt wel willen dat zowel mijn ouders als schoonouders gewoon dichtbij woonden zodat we voor een paar uurtjes op bezoek konden ipv telkens moeten logeren, dan ga je zo op elkaars lip zitten he. Ik vraag me al af hoe dat zal zijn als ons kindje er is. Als ik dan BV wil geven dan wil ik echt niet dat mijn schoonouders in de buurt zijn, maar op de slaapkamer hebben wij geen verwarming, ik kan me toch niet steeds terugtrekken op een koude kamer...Moet ik dan mijn schoonouders verzoeken om even weg te gaan? Zijn hier trouwens meiden die van plan zijn om een sluitlaken te dragen de eerste dagen na de bevalling? Dat zou helpen om je buik weer sneller in vorm te krijgen. Lijkt me wel een voordeel, maar weet niet of het echt zou helpen.