Ben benieuwd, bij mij komt er ook een jongetje uit! We zullen zien. Ik ga zo ook de vk nog even bellen, heb gisteren aantal bewegingen bij gehouden. 8x en tot nu toe vandaag nog maar 2x. We hebben sowieso nog wel wat vragen over hoe verder als vruchtwater nog minder wordt. Lastig he dat zuur, bij mij helpt warme melk ook goed! Present, leuk om te lezen hoe alles in the USA gaat. Anita1975, je bent weer druk geweest. Succes straks bij de tandarts Anitadejong, bah zeg. Misschien te laat gegeten? Kristy, jij ook beterschap voor je mannetje
ik gebruik niet de geslachtskalender van de zwangerschapspagina maar een eigen geslachtskalender, sommige antwoorden zijn anders als die hier op de zwangerschapspagina staan. en sommige antwoorden zijn hetzelfde mag ik het bij jou eens proberen anneliesje
had je al een pbtje gestuurd kwam jongetje uit! Of het goed is weet ik pas over een paar weken! Anita, ik kan vanaf 12.00 bellen dan is er telefonisch spreekuur.
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Welkom present trouwens, leuk dat je er ook nog bijgekomen bent. Ik moet zeggen dat we ook weer langzaam op de roze wolk terug aan het klimmen zijn hoor, al blijft het spannend, maar ja bij wie niet, wij weten alleen van te voren al dat er iets mis kan zijn.... Kerst en oud en nieuw wordt dit jaar wel heel vreemd. Omdat het een week is voordat we uitgerekend zijn durf ik niet zo goed meer naar familie en zo...(wonen gemiddeld een uur rijden bij ons vandaan) zeker omdat ik nu in het VU moet bevallen... Maar om nou al die dagen thuis te zitten staren....Vooral oud en nieuw...zitten we dan samen met de hond. (ook wel gezellig hoor samen, maar we zijn echt gezeldschapsmensen, lekker veel mensen om ons heen!) Maar goed het is dit jaar niet anders. Wel bijzonder dat we in 2007 ouders kunnen worden maar ook in 2008. Kortom een bizarre jaarwisseling. Wie had die leuke test, ben ook wel benieuwd..... We weten het inmiddels voor 75% zeker door alle onderzoeken maar officieel nog steeds niet.... ik was 24 toen ik zwanger werd van deze adhder en dat was in april. Groeien jullie ook ineens zo hard...? Hier wel in ieder geval, soms echt van die steken! tot later!
Daar heb ik ook een antwoord op... Curanol is de zalf is in de meeste apotheken te verkrijgen ook via de website.... www.curanal.nl Curanal zijn de tabletjes en naar mijn weten gaan die alleen op recept, worden alleen weer niet vergoedt (5 euro) door zf, en die kon ik ook gewoon in apotheek halen. Groetjes
Lefbekkie: fijn dat je toch weer een beetje kunt genieten van je zwangerschap! Moppie: maand van bevruchting is april en leeftijd was 29. Zuur..bij mij werken rennies erg goed, in het begin hielp vanillevla wel maar dat werd ook steeds minder. ben wel in korte tijd nu flink gegroeid en voel de kleine ook erg hoog, kan ook maar heel weinig eten en zit al bommetje vol.
lefbekkie, wat fijn dat jullie nu weer een beetje kunnen genieten! Knap hoor, na toch best wel een schok die je moet hebben gekregen! Kan je familie met oud en nieuw niet lekker naar jou komen? Dan ben je toch thuis, maar wel onder de mensen
ff snel maar de chinese geslachtskalender klopt bij mij niet weet niet welke kalender jij hebt moppie 26 maand april
Jeetje stelletje kletskousen zijn jullie bij elkaar. Kan een dagje niet online komen en moet weet ik veel hoeveel pagina's bijlezen... Heb dit wel gedaan, maar denk dat ik veel al vergeten ben... Lefbekkie: fijn om weer wat van je te horen! Goed dat de hersentjes niet verder verwijden, en met 1 nier is nog goed te leven hoor! Moppie: Hier mag je ook wel even kijken hoe het zit met het geslacht hoor. Maand van bevruchting was maart (wel helemaal eind, dus kans is mss ook wel april) en mijn leeftijd was 29. De geslachtskalender op deze site zegt meisje, maar ik denk dat dat niet gaat kloppen.... (vermoeden hoor) Citroentje: voel de kleine hier ook erg hoog. Op zwangerschapskaart staat dat bm nu 2/3 nx zit, dus dat klopt wel. Als ik op een stoel zit of op de bank heb ik af en toe het idee dat hij/zij mijn ribben uit elkaar duwt met zijn/haar kontje. Af en toe erg pijnlijk, dus ik moet zeggen dat ik bijna alleen nog maar hang op de bank. Anneliesje: hier moet ik de kleine van de verloskundige 5x op een dag voelen. Voelde hem/haar de laatste tijd ook een paar dagen nauwelijks (soms nog geen 5x). In combinatie met die hele hoge hartslag hebben ze me toen voor een ctg laten gaan in het ziekenhuis. Daar bleek alles gewoon in orde. Gisteren was de kleine ineens een dagje weer erg druk en vandaag nog steeds geen enkele beweging gevoeld. Zuuraanvallen hier ook regelmatig last van. Ik eet meestal een paar hapjes vanillevla of een boterham met niks erop. Dit helpt soms en soms ook weer niet. Rennies helpen tot nu toe ook niet zo goed, maar ik neem er af en toe wel. Alle beetjes helpen denk ik dan maar. Ik heb ook extra kussens voor onder mijn hoofdkussen, zodat ik soms gewoon bijna zittend slaap. Ligt wel niet lekker, maar helpt wel een beetje. Meer afscheiding begin ik nu ook te krijgen. Afscheiding is bijna heel de zwangerschap weg geweest, maar het begint nu weer te komen. Inderdaad ook melkachtig wit. Hier dus maar aan de inlegkruisjes gegaan. Niet zo'n zin om me 3x per dag te moeten verkleden en zoveel kleren heb ik ook niet die nu nog passen.... Present: Jeetje helemaal in Amerika. Ik zou echt heimwee hebben naar Nederland denk ik. Vitamine K doen ze hier inderdaad oraal, die zalf wordt niet gedaan. San: zag een mooie buikfoto in je album! Meliske: Het zouden inderdaad oefenweeen geweest kunnen zijn. Hou het maar een beetje in de gaten! Anita1975: succes bij de tandarts! Owwww, het spijt me echt. Doe zo mijn best op iedereen te reageren, maar het onthouden van zoveel informatie is echt een probleem op het moment. Iedereen die ik nu dus nog vergeten ben. SORRY!
Hier met Kerst heel andere plannen als normaal. Mijn moeder is de dag voor Kerst jarig, dus vieren we daar altijd kerst met superveel cadeautjes, maar ze wonen 2 uur verderop, dus had haar al gezegd dat ik het niet zag zitten om 1 week voor de uitgerekende datum zo ver weg te gaan van huis. Dat begreep ze wel, dus nu komen mijn ouders eerste kerstdag even koffie drinken hier (eten enzo wilde ze niet, want ze denkt dat dat te zwaar wordt voor me). Daarna gaan ze naar mijn oma. Wij zullen die avond dus lekker met zijn tweetjes zijn. Je hebt bij de AH altijd van die kant en klare kerstmaaltijden, dus denk dat het zoiets wordt. Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders (die wonen hier in het dorp) en nieuwjaar hebben we nog niks voor afgesproken. Misschien ook naar mijn schoonouders, maar ben 2 jan. uitgerekend, dus is er ook een kleine kans dat we dan al met zijn drietjes zijn. Als dat zo is wil ik het liefste dat dan ook met zijn drietjes doorbrengen. Ik krijg trouwens een steeds grotere druk aan de onderkant. Vannacht kon ik bijna niet lopen door de druk die op mijn stuitje stond. Kleinetje was volgens de vk wel al een beetje aan het indalen. Verder gister geen grote boodschap kunnen doen, dus begin me af te vragen of het misschien niet gewoon daarvan is. Hahaha sinds de zwangerschap denk je bij ieder pijntje en dingetje wat anders gaat als normaal: wat zou dit zijn en is dit wel goed! (hoe bedoel je onzeker......)