Hihi Moppie, nou bij mij is er al op 3 verschillende echo's een meisje gezien! Zou wat zijn zeg, dat je bij de bevalling ineens verrast wordt! Ach we zullen het wel merken.... Als ons kleintje gezond is ben ik de gelukkigste mama ter wereld!
bedankt moppie...of je het goed hebt weet ik niet, al weten we inmiddels wel dat de kans op een jongen groter is als op een meisje, ivm de afwijking die meer voorkomt bij een jongen als bij een meisje.
Lefbekkie, Heerlijk zeg om weer wat van jou te horen! Moppie De maand van de bevruchting is mei en mijn leeftijd is 22. Ben benieuwd! O meiden wat doen mijn rug zeer! Het trekt helemaal door naar mijn linkerbil. vooral met lopen heb ik er erg last van. ga zo maar een uurtje op bed liggen denk ik maar
sterkte met je rug roxy. joyce, fijn dat de kleine weer wat drukker is geworden... anneliesje heb jij al nieuws....of heb ik er over heen gelezen? Ben met Peter en Lisa bij de tandarts geweest, we mogen naar binnen zegt lisa, Peter eerst dan lisa...nou dat ging ook goed ze deed mooi haar mondje open en bleef mooi liggen. Zowel peter als lisa hadden niks en kunnen over een half jaar week komen. Trouwens met kerst zijn we de eertse bij mijn ouders, 2e zijn we denk ik met z'n 2tjes thuis, mariët en peter zijn bij hun papa en lisa gaat ook naar haar papa. zal wel een verveel dag worden denk ik.... oud en nieuw weet ik nog niet wat we gaan doen, ik heb dan de kinderen ook thuis, dat wil ik gewoon. we zien wel...
hihi roxy! ben nooit weggeweest hoor en je zult nog heel wat van me horen, zeker tot de d-day en vanaf 3 weken na nu! Eindelijk verlof! Vandaag precies nog 3 weken. Blijft spannend maar ervaar nu zoveel rust...kon ik dat maar van mijn kleine zeggen haha.
Zo, hier zijn de bloemetjes gehaald voor de buurman en kinderen. Voor de dames die een kladblok gebruiken, (hihihi, moet er om glimlachen) open 2 schermen, dan kun je zo je reactie typen en op het andere scherm doorlezen....
haha marieke... dat heb ik 1 keer geprobeerd en dat ging compleet mis... dus ik gebruik kladblok wel hihi anita, fijn dat alles goed was bij de tandarts!
Trouwens over de 20weken echo, ze hebben inderdaad een fout gemaakt. Ik krijg 'm 100% vergoed, maar de uitbetaling kan 8 weken duren, omdat iedereen ineens allemaal declaraties gaat indienen....
Hallo dames, Ik ben weer thuis, was wel een lekker werkdagje vandaag, alles ging goed! Met mijn buikpijn gaat het ook goed, geen last meer van gehad. Ik heb trouwens net onze nieuwe polissen van het groene land gekregen, wij gaan 12 euro per maand minder betalen (6 p/p). Verder krijgen we er een extra pakket, gratis bij.
roland heeft zijn nieuwe polis ook en betaald ook 6 euro minder dan anders... heb de rest nog niet door gelezen. Ik heb mijne nog niet binnen maar is van de zelfde dus zal ook wel zo zijn dan.... ik heb gister of eergister geloof ik een echt schrijfblok gepakt en daar de naam op gezet en trefwoorden en zo heb ik weer gereageerd hahah...deed het ook wel eens met 2 schermen maar ik werk niet altijd met de muis dus gaat het niet zo snel haha...ja je kan ook switchen met alt tab maar toch haha.... marieke fijn dat je het wel vergoed krijgt... anita fijn dat het beter gaat met je...
busy, hier nog geen vluchttas. Ik ga volgend weekend het babykamertje poetsen en kleertjes wassen, en box en kinderwagen beneden neerzetten, dan ook de vluchttas klaarmaken. mamasu, nee die pijn aan je rib herken ik niet, misschien schopt de kleine er steeds tege? joyce, fijn dat de kleine nu lekker druk is! toch een geruststelling he! roxy, rustig aan doen he! lekker plat hoor, die pijn is vast een teken dat je lichaam meer rust nodig heeft. anita, fijn dat de kids allebei niks hadden en pas weer over een half jaar terug hoeven komen! Hoe vond ze het de eerste keer? marieke, hihi zo doe ik het ook anders ben ik alles weer vergeten! Fijn dat je het geld van de 20 weken echo terug krijgt, helaas duurt het zo lang, maja dan heb je straks een extra centje! anitadejong, fijn dat de buikpijn weg is! Wat fijn dat je 12 euro minder gaat betalen en er ook nog is een gratis pakket bij krijgt! dat is hier niet hoor
lefbekkie, wat ontzettend fijn om weer iets van je te horen! logisch dat je hoofd er niet naar stond overigens! fijn dat er al zoveel dingen weg te strepen zijn, en nu dan maar afwachten tot na de bevalling. Ik hoop met heel mijn hart dat na de bevalling die 90% weg te strepen valt en jullie kindje behalve 1 nier minder niks mankeert! kan me voorstellen dat je nu extra toeleeft naar je bevalling en hoop dat je toch nog een beetje op een wolkje kunt zitten tot die tijd. wat dat betreft veranderd er weliswaar wel het een en ander, maar niet dat jullie papa en mama worden van jullie oh zo ontzettend gewenste kindje! ik hoop dat hij/zij iedereen verrast en hartstikke gezond zal zijn! dikke knuffel voor jou! Berna, ik denk dat je gelijk hebt, misschien raakt mijn blaas wel vol. Ook heb ik het idee (vanmorgen weer nml) dat het kindje dan omhoog wordt gedrukt (wellicht door die volle blaas) en overdwars probeert te liggen. en tja, dat lukt dus niet (en doet pijijijijijin!). Het zijn geen buikpijnen die in golven komen en ik kan het ook niet met een diepe buikademhaling wegkrijgen. Het trekt vanzelf weg als ik wat probeer te zuchten en mijn handen op mijn buik leg en op mijn rug ga liggen. Uk heeft zich vanacht en vanmorgen trouwens prima laten voelen. zelfs mijn man heeft alweer een paar flinke schoppen gevoeld. heerlijk om te voelen dat hij zich nog prettig voelt! stelt me weer heel erg gerust! Present, dat is moeilijk als je nu voor het eerst zwanger bent en ook nog eens weg van je thuisland zit! ik heb nog nooit gehoord van oogjes invetten trouwens. waarom doen ze dat eigenlijk? In Amerika is het weer niet normaal om thuis te bevallen he? en ik geloof dat 99% van de vrouwen een ruggeprik krijgen? (dat is wel weer een vet voordeel ). En ja, wel jammer dat er geen kraamhulp is, maar kan je niet iemand particulier inhuren? ookal is het maar voor 3 daagjes ofzo, gewoon fijn dat er iemand voor jou en je ukkie zorgt denk ik. Hoewel, toen Marjolijn thuis kwam (na 1 maand) wilde ik niemand in huis hebben. ik heb het niet gemist hoor, dat er geen kraamhulp was. maar ik had wel begeleiding in het zkh gehad natuurlijk, dus ik wist al wel wat dingetjes. vandaag gehoord dat mijn broer een meisje gaat krijgen! (zijn vrouw is 20 weken zwanger). leuk hoor, ik word tante van een nichtje! super!
ja he, vind het ook helemaal super! haha voor de berekening.... Ik ben 33 en mijn bevruchting was begin mei!
zo heb zelf pizza gemaakt. Met shoarma voor Mike en gewoon ham kaas voor mij. vind ik nog steeds het lekkerste!
Marij wat leuk zeg! Ik ga 3 euro meer betalen volgens mij voor de zorgverzekering er stond in dat het aantal uren kraamzorg per 1-1 wordt uitgebreid... moet ik nog maar eens nakijken dan... We zouden kip met rijst eten maar Mark liet het woord friet vallen haha dan weet je het wel
hebben gister al friet op. en had kant en klaar pizzadeeg van Dr Oetker. is al uitgerold en ligt op bakpapier, dus alleen nog even erop doen wat je lekker vind en hup de oven in!
Hier gisteren ook patatjes gegeten. Zou er nu wel weer zin in hebben.... Weet nog niet wat we gaan eten. Mannetje zou koken vandaag. Ik denk gebakken aardappeltjes met kalkoenreepjes in marinade en boontjes.