Ik ga trouwens er weer vandoor voor vandaag. Beetje bankhangen en vanavond babyboom en dat andere babyprogramma kijken (met Derek O.), waar ik nu de naam even van kwijt ben. Fijne avond iedereen nog!
roxy, oww leker zelf pizza maken...zou alleen niet weten hoe dat moet... berna, lekker friet! daar zou ik ook geen nee tegen zeggen. hier gewoon saaie, gekookte aardappelen, met boontjes en een cordon blue
haai allemaal! Ruzie is bijgelegd hoor. Heerlijk gepraat over dingen die we normaal niet zo snel zouden bespreken, is toch weer ergens goed voor geweest Marieke, declareert jouw VK niet rechtstreeks bij Avero? Ik heb nog nergens een rekening van gehad namelijk... Marij, misschien heb jij wel oefenweeen! Ik heb dat ook af en toe en denk dat het ook oefenweeen zijn. Die heeft iedereen, maar veel mensen voelen er weinig van. Heeft wel een beetje te maken met ontspanning/inspanning. Marije, ik voel me net zo als jij t.o.v. mijn klas. Ik zei vanmiddag nog tegen mijn moeder; ik heb het helemaal fout gedaan. Ik wist dat het maar voor een paar maanden was, maar ik heb me best aan ze gehecht en de leerlingen ook een beetje teveel aan mij. Heb jij je invaller al gezien? Beetje leuke leerkracht? Die van mij is zoooooo anders dan ik ben, heel vreemd! Volgens mij heeft iedereen hier dezelfde kerstplannen. Lekker toch, als je een keer een jaar niet hoeft te rennen en vliegen voor andere mensen! Wij zitten normaal altijd in het vliegtuig naar een warm land met kerst en vieren nieuwjaar op een heel ander continent. Helaas dit jaar niet, maar volgend jaar zeker wel weer! Lefbekkie, wat moet het spannend zijn geweest en nog steeds zijn voor jullie! Ik vind het heel dapper dat je er zo over kan vertellen. Geniet nog even meid. Present waar woon je precies in de VS (of heb ik dat gemist )? Berna, is Mark al een beetje beter? Lekker friet, heb ik ook zin in! Vanavond weer samen bevallen, maar door alle drukte heb ik totaaaaaaal geen zin. Heb echt behoefte aan even samen zijn. Doordat mijn moeder weggevallen is in het bedrijf moet Rinaldo ook meer werken en is later thuis. Hij doet het graag, maar voor mij is t niet ideaal. Mijn moeder gaat wel aardig op het moment, zolang ze thuis en bij familie is. Ze praat wel heel open en kan gevoelens goed verwoorden, hoop dat het niet erger wordt!
Hallo, Ik kom me hier ook maar eens even melden. Ik ben Sonja en 10 januari 2008 uitgerekend van ons eerste kindje, erg spannend allemaal. Het gaat eigenlijk heel erg goed, heb alleen last van BI, mij hoor je dus nooit meer zeggen dat zwangerevrouwen zich aanstellen Hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen, Nou als jullie meer willen weten hoor ik het wel! Liefs Sonja
Fijn dat je moeder in iedergeval praat Guppie. Mark is weer aan de betere hand ja. Hij gaat morgen weer werken hoeft toch maar een halve dag. Ik werk morgen thuis, we hadden vandaag vergadering en heb veel te lang op een stoel gezeten dus mijn leidinggevende deed niet moeilijk toen ik zei dat ik morgen thuis zou werken.
Meliske, het is echt heel simpel! Die bodem ligt in het koelvak bij de supermarkt. waar ook de daneroll enzo ligt. bovendien zit er ook bakpapier bij dus het kan echt niet mis gaan! oven voorverwarmen op 230 graden Die verpakking maak je open, rol je uit, leg je op je bakplaat. tomatenpuree erop doen, en allerlei dingen die je lekker vind <paprika, champignons, ham, salami, kaas e.d> daarna 10 min in de oven en klaar. Als je het maakt met de shoarma, eerst even het vlees bakken
guppie, fijn dat de ruzie is bijgelegd en jullie lekker gepraat hebben! sonja, welkom hier! veel kletplezier! berna, fijn dat het met Mark weer beter gaat! roxy, dank je! ga ik volgende week zeker een keer maken!
welkom sonja. Meliske makkelijk alternatief is ook turks brood halen, doorsnijden, macaronisaus maken iets dikker, op het turks brood even wat geraspte kaas, bovenste deel erop en ff lekker inde over, echt geweldig en zo klaar. Ook geschikt als snack savonds!
Present, was ik helemaal vergeten op jou te reageren. Wat dapper zeg dat je daar in dat verre land bent gebleven. Wat is nl. dan anders he! Waar woon je precies? Je vriend wil niet naar ons droplandje komen? Guppie, normaliter doe ze dat wel en zie ik er nix van, maar bij deze declaratie ging het mis ofzo. Maar gelukkig is het opgelost nu! Lekkere receptjes komen hier voorbij.... Wij hebben bij Bakker Bart gegeten, de filet americain lonkte naar me, maar ik ben sterk, whoeha!
ohhhh lefbekkie, wat fijn dat jullie zulk positief nieuws te horen hebben gekregen. Ziet er dus een stuk rooskleuriger uit dan eerst gedacht werd, toch?! Sterkte in ieder geval, kan me voorstellen dat de zorgen toch nog enigszins zullen blijven. Knuffel voor jullie. Moppie van mij klopt het ook niet. Zag net dat citroentje ook 29 was bij bevruchting in april. En het is echt wel een jochie! hihihi Guppie, ik heb gelukkig wel een erg leuke invalkracht. Ze is mijn stagiaire geweest 2 jaar terug (was al erg gezellig) en werkt nu sinds anderhalf jaar al bij ons op school. Weet dus goed wie er straks voor me in de plaats staat. Zitten wel aardig op één lijn. Heb er wel vertrouwen in. Maar toch...... doet me zo'n pijn om de kids achter te laten....hmpf. Gaat zo ontzettend snel ineens. Had eigenlijk niet verwacht dat ik dat nog zou zeggen (dat het me té snel zou gaan). present, wat lijkt me dat raar helemaal geen kraamhulp. Fijn dat je moeder overkomt. Waar woon je precies in de USA? Sonja, gezellig dat je mee komt kletsen. Miss Frodo, jij hebt je verlof ook in je zak of niet? Opgelucht, leuke dag gehad? Ga ff rustig babyboom kijken (doe het nu tussendoor, maar vind ik niet zo fijn eigenlijk). Misschien tot straks! Liefs Marije
oh babyboom! gelukkig heb ik de harddisc geprogrammeerd.... ga ik zo kijken! sonnetje, welkom! een meisje hier klopt niet, het wordt echt een jongetje! nou ja, helemaal zeker weten doe je pas als het er is he?! maar ik ben wel 100% overtuigd nu het door 3 verschillende echoscopisten is bevestigd.... en ik het zelf ook overduidelijk op de echo heb gezien haha. verder weinig te melden. ik ga zo babyboom kijken en dan zal mijn mannetje wel thuiskomen. Kunnen we nog ff gezellig doen misschien (heb ik meestal geen puf voor, lig elke avond zowat vroeg in bed... niet gezellig dus!)
Sonnetje welkom! Net babyboom en baby's wil is wet gekeken. Vooral als ik babyboom kijk voel ik me altijd zo bevoorrecht dat er een klein mini-mensje op komst is...!
jeetje wat is er weinig gekletst zeg! moppie, bij mij klopt het! Gisteren geen babyboom gekeken, lekker samen een filmpje op de bank gekeken. Was er al om 6 uur uit. Had gisteren vergeten brood te halen en mike moest naar cursus vandaag. Maar het is daar zo belachelijk duur om te eten dus heb ik verse broodjes voor hem gebakken. pfff ben gebroken. zo maar vast aankleden en boodschapjes doen, dan hoef ik de rest van de dag niet meer weg. Ben benieuwd hoelaat morgen de postbode komt! Boek past niet door de brievenbus en aangezien we smiddags weg moeten hoop ik dat ie vroeg komt!
He meiden, dikke knuffel terug! Meliske zwangere vreetzakken zijn we allemaal haha! Zijn jullie ook veel bezorgder als voor je zwangerschap...manlief vind het op zich niet erg, maar valt wel op. Hou trouwens sinds maandag vocht vast, trouwring moest af en savonds als ik mn sokken uitdoe zie je van die mega kringen zitten haha. Voor de rest toch stiekum op de weegschaal gaan staan, had ik beter niet kunnen doen........ben voorbij die gruwelijke ..... Ach ja alles bij elkaar nu 9 kilo dus valt nog wel mee. Ben alleen bang dat het zo hard gaat...verlof inde decembermaand is eigenlijk natuurlijk wel heel verkeerd haha. Mijn verlof is nog steeds geen duidelijkheid over. Wel dat ik ga natuurlijk, maar wie me gaat vervangen....grr zoals het er nu uitziet de adjunctdirecteur, echt een vent waar ik de kriebels van krijg totaal niet mee kan opschieten en die zo on sociaal is! Hij reageerde bijvoorbeeld in een gesprek dat we hadden in de afgelopen weken zo van, ja ik zal maar s vragen hoe het ermee staat, ik begrijp dat je de emotionele gesprekken met een ander voert, maar ja ook zo raar om er niet naar te vragen.... (zo iemand dus grrrrr) daarnaast hou ik erg van duidelijkheid en hij blijft altijd vaag. Ik wil morgen even een half uurtje rond de tafel, en dan niet vertellen waarover...grrr kan ik niet tegen! Goed ik ga weer s wat doen, want er moet nog een hoop gebeuren die laatste 3 weken. Knuf, ik