Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Je zult zeker zo nu en dan onzekere momenten hebben! Probeer nog zoveel mogelijk te genieten meis, die 7 weken lijken nog lang, maar als ze straks voorbij zijn denk ik dat ze toch zo voorbij zijn gevlogen.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik had jullie toch verteld over mijn zwager die vreemdging en in scheiding ligt?

Zijn ex vrouw belde me gisteren op, ze heeft alweer een nieuwe vriend! en dat na een relatie van 20 jaar! Vind het persoonlijk wel heel snel, jullie niet?

3. Niet meer actief

Das idd heel rap!

4. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden,
    Gister naar de dokter geweest.. Echt vet vervelend..
    Blijkt dat ik een schimmel infectie heb! :(
    Dus daar allerlei zalfjes voor gehad..
    Hoe is het bij jullie? Al een paar die met zwangerschaps verlof zijn.. :D nice! geniet er van meiden!
    Ik krijg nu wel veel last van de heupen hebben jullie dat ook?

Liefs, Geraldine

5. Niet meer actief

Geraldine: ik ben gisteren ook naar de huisarts geweest, heb ook een schimmelinfectie :(
    Ik kreeg trouwens één tablet om in te brengen en dan zou het al over moeten zijn...

6. ProudMum

waaraan herken je een schimmelinfectie dan? :oops:

7. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Guppie&Marije ik woon in Wisconsin.

Sonnetje welkom hier!

Marieke, hier is het wonen beter voor wat wij zoeken in onze omgeving, we gaan veel weg met de jeeps om te offroaden en dat terrein heb je niet in NL. Ook qua regels ed is het hier makkelijker. Misschien dat we in de toekomst wel richting Europa gaan, maar dat zal dan niet NL worden denk ik. eerder richting Polen ofzo, we zien het wel

lefbekkie ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is over je verlof.

Missfrodo! Fijn dat je verlof hebt! Hoe is je buiksessie gegaan?

Ja roxy, dat lijkt idd erg snel! 20 jaar is erg lang!

Had ik eergister nog een topic geopend over mijn man en dat ie af en toe zo tactvol (ahum) uit de hoek kan komen.
    Eergisteravond begon hij opeens erover dat hij toch wel naar een "newborn" cursus wilde, 2 avonden waarin je dan algehele babyverzorging leert zeg maar. Omdat hij toch alles wel een beetje eng vind en toch veel wilt helpen. Vond ik wel weer heeeeeeeeeeel lief.

Gister kon ik echt niet meer in slaap komen Bedankt voor de warme melk tip! Zuurbranden gingen wel weg, maar slaap kon ik niet meer vatten :(
    Ik had zoveel in mijn hoofd, heb dus een complete opruimbui gehad gisterochtend, alle kasten leeggetrokken, zomerkleding in dozen, winterkleding wassen, dingen weggooien ect.
    Om half 12 was ik zo kapot dat ik lekker ben gaan liggen. Om half 3 kwam Scott thuis want we zouden naar de vroedvrouw.
    Hij kijkt wat rond met zijn handen in zijn zakken, glimlacht wat en zegt heel laconiek... ah... nesteldrang, daar heb ik vandaag nog over gelezen. :)
    Heb me kapot gelachen, en nu is hij nog veeeeeeeel liever omdat hij zo uitzichzelf over zwangerschap leest enzo.

De vroedvrouw belde helaas dat ze bezig was met een bevalling, dus nu moet ik vanmiddag om 2 uur. Ik loop trouwens 7 uur achter op NL.

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Goeiemiddag iedereen, ben nu nog maar net een uurtje wakker :oops:

Heb vannacht steeds niet langer dan een half uur achter elkaar geslapen. Had zo'n verschrikkelijke last van maagzuur en wat ik ook probeerde het ging niet weg. Vanmorgen ineens als een roosje geslapen, maar wel wat vreemde dromen tussendoor gehad. De vreemdste was wel dat de beeb al was geboren, maar met navelstreng nog steeds aan me vastzat en hij een soort van dun plastic zakje over zijn koppie had. Die kon ik er dan een paar minuten vanaf schuiven en dan moest ie weer over dat koppie. Beebje vond het prachtig en sabbelde aan een soepstengel :confused:
    (hoe bedoel je vage dromen.......)

Weet niet meer wie het vroeg, maar hier ook een Pfaff-kijker. Moest ook wel erg lachen toen de hele familie op de gang aan de deur stond te luisteren toen Debby beviel.

Missfrodo: gefeliciteerd met je verlof!

Roxyrox: Wat een lieve vent heb jij! En vind dat die ex-vrouw van je zwager wel heel snel weer aan de zwier gaat met een ander, maar misschien was dat ook wel de reden van de scheiding. Dat het misschien al veel langer speelde bedoel ik...

O jee, iedereen schimmeltjes hier? Ben ook wel benieuwd hoe je dat weet. Moet je dan per se jeuk hebben of een andere kleur afscheiding? Of is het net als met blaasontsteking dat je er niks van hoeft te merken? Ik hoop voor jullie dat het snel over is!

Lefbekkie: Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje kan gaan genieten van je zwangerschap. Het lijkt nu heel lang, maar vaak als mensen bevallen zijn missen ze het gevoel van zwanger zijn ook weer. Hier neemt de nieuwsgierigheid ook steeds meer de overhand hoor. Ik blijf voor jullie en je kindje duimen!

Geraldine: hier alleen last van bovenste heupbot als ik te lang op de bank hang op een zij. Met lopen verder geen last. Jij wel?

9. Niet meer actief

Een schimmelinfectie herken je aan brokkelige witte afscheiding, vaak gepaard met jeuk en het ruikt ook niet zo heel lekker...

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Bedankt voor de info... Hier gelukkig geen last van. Hoe constateert de huisarts dat? Vertel je dan waar je last van hebt of moet ie zelf ook even alles bekijken? (sorry voor de rare vraag)

11. ProudMum

thnx linda!

klopt busy, denk dat ze heeft gewacht tot een aanleiding om te zeggen dat ze wilde scheiden. en dat was dus het moment dat hij vreemd ging.
    Het is een schat van een vrouw hoor, echt waar, maar dit had ik niet verwacht!

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Dat kan ik me voorstellen...

13. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou roxy na 20 jaar vind ik dat wel heel snel indd...

present, succes bij de vroedvrouw...

schimmelinfecties, het zal er allemaal ook wel bij horen, hoop voor jullie dat het ook snel over is.

verder weet ik het niet meer....sorry...

14. Niet meer actief

De dokter heeft bij mij eventjes gekeken...

Maar moet zeggen dat ik daar sinds mn zwangerschap niet zo'n moeite meer mee heb, heb inmiddels al enkele keren met mn benen open moeten gaan liggen en ben bang dat gisteren niet de laatste keer was ;)

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy,dat is idd erg vlug, na 20 jaar :confused:
    daar zou je toch niet aan moeten denken zo snel?

linda, hihi nee denk idd dat je toch zeker nog een keer met je benen wijd moet :)

16. Niet meer actief

hallo,
    ben weer terug van het werk, ben wel kapot nu, mijn rug doet pijn en de beeb zit zo hoog tegen mijn ribben, pffff...

Nu lekker relaxen, marco komt over een half uur ook alweer thuis.

Roxy, zo snel na 20 jaar! maar je weet inderdaad niet of het al langer speelt.

En als je als zwangere vrouw niet met je benen wijdt durft, dan heb je denk ik een probleempje, hahaha. ;)
    (voor mij wel makkelijk zeggen, moet elke keer in ZH inwendige echo's)

17. ProudMum

Kom net onder de hete douche vandaan. poe wat doet mijn rug weer zeer! douche heeft nieteens geholpen!

Heb trouwens nog nooit een inwendig onderzoek gehad. maar ben gelukkig niet zo preuts ihihih

18. Niet meer actief

Oh ja, roxy, ik verwacht ook geen leuke afscheidscadeautje voor mijn verlof hoor! (ze zullen wel denken, "maar ze komt toch snel weer terug" liever morgen als vandaag, anders moeten ze zelf te hard werken, zo oncollegiaal zijn ze)

Ik heb maar 3 leuke collega's, 1 had ik van de week aan de telefoon, toen vroeg ik, "nou roddelen jullie nog over mij?", nou zegt ze: 1 andere collega had gezegd, dat het best wel goed ging met mij en dat ik wel weer fulltime kon werken, na 3 dagen halve dagen werken!
    Ze heeft het toen voor me opgenomen, door te zeggen dat ik thuis alleen maar plat lag en veel lag te slapen, harde buiken etc. etc.
    Maar toen ik dit hoorde zakte mijn broek echt af, dit krijgt ze in de toekomst nog wel subtiel voor haar voeten gegooid, kl*tewijf!

19. Niet meer actief

sorry hoor, maar zij voelt toch niet wat ik voel in mijn lichaam, de gyn heeft niet voor niks gezegd dat ik rustig aan moet doen! omdat ik anders nog eerder beval! stomme tr*t

sorry,sorry,sorry, moest ik even kwijt.

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

groot gelijk anita, een ander voelt niet wat jij voelt en als je gyn zegt dat je eerder bevalt en rustig aan moet doen, moet je dat ook doen. Trouwens ik vind het nog knap dat je aan het werk bent, helemaal omdat de baby in jouw geval eerder kan komen....

roxy, niet leuk dat je zo'n last van je rug hebt zeg....
    Ik ga vanavond ff in bad zitten, heb een hoekbad en pas er nog wel in haha...Roland is naar Cambuur dan....

ik heb de kleine alweer gevoeld, al is het wel minder hard dan anders, maar goed kan ook weer anders liggen he....
    ook nog ff geluisterd met de angelsound en dat klonk prima...
    De kleine is nu ook wakker merk ik...heb mijn favo muziek maar ff opgezet op de laptop en die zit zo wat tegen mijn buik aan, misschien vind hij het leuk...:)

Deel Deze Pagina