Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Buikpijn is vervelend! Ik had gister ook ineens dat ik meost hollen naar de wc anders had ik mn broek vol gehad, zeg maar. Gelukkig was het eenmalig, want vanochtend was mn ontlasting weer normaal. Dus zal wel iets verkeerd gevallen zijn ofzo...

Ook ik heb tv op 3 staan, nog een stukje Kinderen voor Kinderen, was ik vroeger ook zo gek van. Ik hoop dat onze kleine meid het ook zal kunnen waarderen later.

En ondertussen is de postbode nog niet geweest met mn HP7boek, boehoe.

Meiden fijne zaterdag!
    Groejtes!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

toch blijft dat de "echte" voor mij Anita!

Lexie, hier ook nog geen boek! En zit er al heel de ochtend voor thuis! Kan mijn pakketje volgen via internet en er staat dat de chauffeur met zijn route bezig is. was via tnt.

3. Niet meer actief

Het is wel apart hoor, buiten zo'n gekkenhuis en ik zit binnen naar mijn stad te kijken. Wel gaaf hoor!

Roxy, balen dat je boek er nog niet is.
    hier was de post er al om 9.00 uur.

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier kwam Harry al om 9,15 gelukkig want we moesten om 10 uur bij de fotograaf zijn.
    Was heel erg leuk om te doen, we hebben ook foto's met de naam van de kleine op mijn buik geverfd en in een bloemetjesgordijn en met bellenblaas, echt veel verschillende dingetjes.
    Toch bijna 2 uur mee bezig geweest, nu is het wachten op de foto's zelf en dat duurt ongeveer 2 weken dus ben benieuwd.
    Tegen die tijd post ik er wel wat van ;)

Nu even eten en dan straks naar Beverwijk en Albert Heijn, dus leuk woonshoppen en verplichte boodschappen ;)

Inmiddels heb ik de zalf uit Hilversum binnen en probeer ik er steeds aan te denken en te smeren. Wel lastig klusje hoor maar als het helpt.
    Riep er nou hier iemand dan Nestosyl werkte? Das een stuk makkelijker verkrijgbaar in ieder geval.

Iemand hier die zich Emil herinnert? Van Astrid Lindgren en het was vroeger altijd op tv. Helemaal gaaf en ik zag in een speelgoedboek dat er nu een dvdbox van is, die moet ik dus echt hebben.

Anita, leuk geworden dat schilderijtje!

Vriendin van mij heeft toentedertijd zo'n gipsbuik gemaakt, best leuk maar wel geklieder en ach ik heb geen idee waar ik dat op zou hangen dus das een beetje zonde vandaar dat wij voor de foto's gingen.

Nou wip later wel weer even aan, wordt hier nu behoorlijk donker, arme sint en pietjes.

5. Niet meer actief

missfrodo. leuk die fotosessie.
    hier is het trouwens lekker weer hoor, zonnetje erbij

6. Niet meer actief

joehoe, ik zag ons huis op televisie!

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Waarom is die zon bij jou wel?
    Oja komt natuurlijk op tv, das geen zon dat zijn cameralampen ;)

8. Niet meer actief

Oh is dat het, dan gaat het straks weer weg, hahahaha :) :)

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joehoe harry is binnen~!

10. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Anita75: mooi gemaakt die afbeelding!
    Anita: geinig om je eigen huis op tv te zien!
    Roxy: leuk he al die Sintliedjes, de liedjes van vroeger zijn soms wat saai ja. Hoewel op de jonge gezinnenbeurs heb ik met een vriendin een cd gekocht met oude tvhits bv swiebertje, pipi enz. Vooral de mannen vonden het geweldig (ze zijn allebei iets ouder....).
    Mijn nicht heeft in het begin van mijn zwangerschap een tuniek gemaakt voor mijn buik. Manlief had een verkeerde maat doorgegeven, dus toen viel ie behoorlijk ruim (lees veel te groot...) Nu ik een behoorlijke buik heb en creabea een leuk sjaaltje eromheen heb gedaan past ie wel. Hier kan ik nog lekker in groeien. Vind het ook heel speciaal om iets aan te hebben wat door haar is gemaakt.
    Ze heeft ooit ook voor me een broek met hes gemaakt, die draag ik ook graag. Helaas woont ze met haar gezinnetje in Overijssel, dus zien we elkaar niet zo vaak. Maar als we elkaar zien is het dikke pret!
    Wat een blunder met die Harry Potter boeken he, te vroeg verkocht....
    Frodo: klinkt mooi die reportage, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!
    Roxy: eindelijk is ie er, geniet er lekker van!
    Meiden fijne dag!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Aaahhhh ik ben zo boos...
    Kwam gisteren op mijn werk, hoorde meteen dat het donderdagmiddag een zooitje was geweest in mijn klas. Had die invaller tegen al mijn collega's gezegd dat ze van mij 3 uur lang knutselen moest doen. Volgens mij snapt iedereen met een pabo diploma dat zoiets niet verstandig is met een nieuwe klas en daarbij.... Ik vertel mensen nooit wat ze moeten doen!
    Kan het maar niet van me af zetten en voel nu al het lood in mijn schoenen voor maandag, dan moet ik haar weer onder ogen komen en wil ik dit uitspreken. Weet alleen niet hoe ik dat op een zakelijke manier moet aanpakken.
    Baal ook enorm dat mijn collega's aan mij vroegen of ik dat echt gezegd had, ze hebben me dus blijkbaar niet erg hoog zitten.
    Gatverdarrie, het lijkt wel alsof ik al die ellende aantrek, BLEH!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo en nu even leuk op jullie reageren :)

Sonja, welkom! Alweer een nieuwe mama! Ik heb ook BI en vond dat ook altijd een beetje aanstellerig :oops: Weet nu wel beter, haha!

Marije, heerlijk dat je de invalkracht al een beetje kent! Ik sta zo ongeveer op springen als ik aan die van mij denk, maar goed...

Heb wel moeten lachen om babyboom. Ik vond de tweede en derde aflevering beter dan de laatste twee, al is het wel veel leed. Went snel denk ik...

Berna, wat balen dat je zoveel pijn hebt zeg. Ik had vannacht op een zij een zere rug, kan me haast niet voorstellen hoe erg het moet zijn als je de hele tijd een zere rug hebt. Misschien dat het nog iets beter wordt als je met verlof bent, ik hoop het voor je!

Missfrodo, de eerste met verlof denk ik? Geniet er maar lekker van!

Geraldine, wat vervelend! Hoop voor je dat het snel over is.

Linda, wat dapper dat je zo naar de dokter gaat! Ik heb het nog niet gehoeven en zit er ook niet op te wachten. Ieh krijg al de kriebels als ik eraan denk (en geen leuke kriebels).
    Leuke baas heb je, hahaha!

Harry potter is er nog niet. Komt het met de gewone post of met de pakketpost? Die laatste komen meestal na 4 uur pas. De post moet zo toch komen... Moet ook nog boodschappen doen dus niet handig dit!

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    hahahaha het zal hier nu wel heeeeeeeel rustig worden nu de Harry Potterboeken bij menigeen binnenkomen. Hier absoluut GEEN Harry-fan, dus denk dat we een tijdje met minder mama's moeten stellen, hihi

Wat vervelend Guppie dat die invalkracht zo dom doet. Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt (zou ik namelijk ook doen, grrr). Maar ik zou haar inderdaad gewoon zeggen dat je helemaal niets aan haar opdraagt (lees: dwingt) en al helemaal niet om 3 uur achtereen te knutselen met de kinderen. Zou een leuke boel worden zeg! Verder maar gewoon laten gaan hoor. Laat haar haar eigen zooi maar lekker opknappen, ben jij straks NIET verantwoordelijk voor hoor. Hoe moeilijk dat ook is (kan namelijk ook moeilijk wat uit handen geven in mijn klas). Ik heb woensdag een gesprek met mijn invalster. Zij wil alles graag doen zoals ik dat ook doe. Maar ik heb haar gezegd dat het straks echt haar klas is en zelf maar moet zien wat zij prettig vindt werken. (Ben namelijk helemaal niet bang dat dat veel af zal wijken van mijn manier van werken.)

Anita, wat een leuk schilderijtje heb je gemaakt zeg!

Nou ik ga maar eens met de rapporten aan de slag. Jawel, als dat klaar is zit het grootste werk er voor mij ook op wat betreft mijn werk. Over 2 weken nog 10-minutengesprekken en dan...... verlof......

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou Guppie erg fijn van die invaller.. not! pff

Vandaag nog leuk lampje bij ikea gekocht.. zo'n fakkel Mark heeft hem net opgehangen en als het donker is is ie echt gaaf. Verder nog een dekentje van Snoopy gehaald bij babyplanet die we hadden besteld. Onwijs leuke dingen gezien van Woezel en pip bij babyplanet.. dus ik weet straks wel wat ik moet vragen!
    Vanavond lekker idols kijken, heb nu drumsticks in de oven ruikt erg lekker!

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou HarryP kwam hier om een uur of 12.30 uur aan. Ben er nog niet in begonnen, doe ik vanavond op bed. Ik lees alleen op bed, dus dat is tegenwoordig 's middags en 's avonds ;)

Ik ga zo eerst Kassa kijken en Idols en dan lekker met HarryP naar bed ;D

Fijne avond dames!

16. Niet meer actief

Buikpijn was na een uurtje opzitten en cola over, gelukkig....

Vanavond lekker poffertjes gegeten en we gaan zo een prijs ophalen die we hebben gewonnen bij de Plus supermarkt.
    Geen idee wat, maar vind het zo leuk!
    :D

En Harry Potter is er, joepie! Kweetniet of ik kan wachten.... :oops:

17. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Hee meiden, veeel te lang geleden :oops:
    Ik heb het de afgelopen dagen zo "druk" gehad (op mijn manier) dat ik de pc niet eens aan heb gehad!
    Ik kan dus niet meer alles teruglezen (ben ik een week bezig :) ) maar ik zal weer ff wat vaker komen om jullie verhalen ook bij te houden.
    Maar eerst goed nieuws: toch geen zwangerschapsdiabetes! De gyneacoloog heeft alles nog eens nagemeten en het zit allemaal op het randje, maar niet erover zegmaar. Ik heb volgende week nog een dagcurve voor de zekerheid, maar als dat goed is kan ik gelukkig weer terug naar mijn eigen verloskundige!
    Pff wat een opluchting zeg! Geen dieet voor mij :D
    De harde buiken worden ook steeds minder, dus ik ben in huis lekker aan het rommelen en heb de "babywas" ook bijna klaar.
    En natuurlijk gigantisch (in etappes, dat wel) wezen shoppen omdat ik nu echt alles in huis wil hebben :D

Zo dat was ff mijn hartje gelucht, nu ga ik toch maar een klein beetje teruglezen :)

Liefs

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, ik vind die woezel en pip dingetjes ook leuk, staan hoog op mijn verlanglijstje!

Ik ben al halverwege in harry potter, wel erg spannend en er gebeurt ontzettend veel. Volgens mij kan je het eigenlijk geen kinderboek meer noemen, mijn leerlingen zouden er geen reet van snappen!

19. Niet meer actief

Niet verklappen hoor Guppie....
    Shit, volgens mij ga ik echt niet wachten tot m'n verlof :rolleyes:

Ik heb een schoonheidsbehandeling gewonnen!
    Heb ik wat leuks te doen tijdens m'n verlof \:D/

20. Niet meer actief

lekker marieke, een schoonheidsbehandeling, heerlijk.
    Ik heb nu ook wel zin in een voetmassage ofzo.

Hier kijken we voetbal, blehh, ik zit wat op de laptop te surfen op internet.

Deel Deze Pagina