jee joyce, niet leuk dat die vk dat zo reageert, als het wel aanhoud zou ik zeker weer gaan bellen hoor... straks is arjan niet eens op tijd terug mocht er wat zijn...is hij ver weg trouwens? lefbekkie, ook een raar nachje dus, ik heb ook alleen maar liggen dromen en was steeds wakker...maar goed heb wel 12,5 uur op bed gelegen haha.... marieke, leker zo'n avondje joh, zou ik ook nog wel eens willen.... vivian, wat een verhaal joh, ja ik zou er achter aan gaan als ik jou was...ik zou wel willen weten hoe en wat.... en bijna 50 kilo gegroeid....jeetje hoe kon dat? en hoveel ben je nu gegroeid dan....en ook dikker gebleven na de bevalling van je 1e? nou ik ben alweer druk in de weer....de keuken is alweer aan de kant, en mijn wasjes zijn allemaal gedaaid gister, moet alleen nog wat opvouwen vandaag. Wil de ramen ook nog wel ff doen van buiten, denk dat ik die vanmiddag maar ff doe....mag mijn moeder ze donderdag binnen doen als ze dat wil...
trouwens had vannacht een rare droom ook, moest naar de vk en die deed een soort van echo, ja op een hele rare manier, en daaruit bleek dat ik iets had opgelopen, en dat de baby op de kin iets had zitten, een stuk wild vlees ofzo....de controle was ook anders dan anders, op de weegschaal hoefde ik niet en de buik werd ook niet gemeten. het was zo raar, wel kreeg ik een hele stapel papieren mee, waar info in stond....maar ook na de geboorte konden ze het niet weg halen en van zelf ging het ook niet weg... pfff wat kan een mens raar dromen he? blij dat ik woensdag weer heen kan en vraag ook dat ik dan over 2 weken weer mag komen.
joyce, jeetje wat een stomme VK! Ze kan op zijn minst een beetje begripvol doen! anita, wat een vervelende droom!
Anita1975: mooi schilderijtje joh! Ik vraag me ook af hoe die kleine nu ligt, voel hem ook voortaan overal bewegen! MissFrodo: leuk zeg die foto's! Ben benieuwd naar het resultaat! Hoe is het met MisterFrodo? San: wat leuk dat je vriendin af en toe kleren voor je maakt! Guppie: wat irritant van die invaller! Ik zou vandaag gewoon rustig tegen haar zeggen dat je dat niet zo gezegd kan hebben. Niet meteen de 'aanval' openen zeg maar. En je collega's konden zich vast niet voorstellen dat jij dat gezegd zou hebben, maar voor de zekerheid hebben ze het toch maar eerst aan je gevraagd... Haha Harry Potter al uit Jij gaat goed! Marije: hier ook geen Harry Potter fan! Marieke: hier gisteren weer eens poffertjes gegeten, heerlijk! Een schoonheidsbehandeling gewonnen, lekker hoor! Niempie: wat fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt! Marlous: alsnog gefeliciteerd! Joyce: heel vervelend zeg die harde buiken! Vivian: 50 kilo aangekomen?! Heel raar dat die papieren niet kloppen! Ik zou er wel ff achter aan gaan denk ik... Die papieren moeten natuurlijk gewoon kloppen! Rare dromen allemaal! AnneLiesje is even lekker een weekendje weg geweest. Denk dat ze vandaag wel weer even langskomt.
Anita nee ik ben 10 kilo aangekomen van de 1e was dat op dit moment al 40 kilo Dus daar ben ik wel heel blij om haha. Rare dromen ook allemaal heel gek he dat je zoveel droomd als je zwanger bent. Nou ik ga even kijken wat ik ermee ga doen...
linda, fijn dat we iets weten van anneliesje! Groot gelijk heb ze dat ze lekker even een weekendje weg is geweest!
Daar ben ik weer, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar maakte mezelf helemaal gek met alle enge internet verhalen. Ik had mezelf een laptop-verbod opgegeven. En we zijn lekker weekendje weg geweest. Hadden we nodig! Morgen weer naar de vk voor extra controle, dus nu de ene wk vk en de andere wk echo. Het is niet anders. Heb even alles bijgelezen (wil wel op de hoogte blijven!) maar even geen zin om te reageren. Ben mijn invalster aan het inwerken!
Anita: mooi schilderijtje echt een creabea. Ik heb ook dagen dat ik de kleine niet veel voel maar ik denk echt dat het dan komt omdat ik eraan denk en dus daarom juist de kleine niet voel, ik wordt 's nachts juist regelmatiger wakker van het getrappel (als je er niet aan denkt dus) MissFrodo: Wij gaan binnenkort ook een fotosessie laten maken van mijn buik, gaat een oude kennis van mijn ouders doen met wie ze vroeger lid waren van een fotoclub. Helaas is mijn vader overleden anders had hij natuurl;ijk de foto's gemaakt. Die met de bellenblaas vond ik wel een leuk idee. Ben benieuwd naar jouw foto's. San: wat lekker dat je vriendin kleren voor je maakt, zeker nu natuurlijk. Guppie: wat een rare invaller! Ik zou het in ieder geval wel gewoon tegen haar zeggen dat je dat niet zo gezegd kan hebben. Marije: ik ben ook geen Harry Potter fan hoor, maar volgens mij zijn er wel meer hier. Marieke: Een schoonheidsbehandeling gewonnen, lekker genieten! Niempie: Fijn dat alles goed was en dat je geen zwsuiker hebt. Marlous: alsnog gefeliciteerd! Joyce: laat je niet afschepen hoor, gewoon weer bellen. Vivian: 50 kilo aangekomen? wow, gelukkig nu nog maar 10. Ik zou wel achter die papieren aangaan, ze moeten alles minimaal een aantal jaar bewaren, heeft je vk een samenvatting gekregen of het hele dossier? Jij mag je dossier trouwens altijd inzien ook al zouden ze het niet opsturen blijf dan wel aandringen op inzien, ze zullen er niet blij mee zijn maar jij hebt er wel recht op! Lefbekkie en de anderen met vreemde dromen: lijkt me erg vervelend die rare dromen, kan er gelukkig niet over meepraten.
Anneliesje: hopelijk heb je een beetje kunnen bijtanken het weekend en valt het inwerken van je invalster mee.
Ben een poosje niet geweest want zoals sommige weten (via hyves) zijn wij vorige week dinsdag een dierbare vriend verloren. Hij was pas 28 en heeft een hartstilstand gekregen! Altijd gesport en nooit gerookt... het zegt allemaal niks! Vandaag wordt hij gecremeerd maar ik ben niet meegegaan omdat ik bang ben dat de emotie en de stress teveel worden voor mij en de beeb. Was een moeilijke beslissing maar gelukkig had iedereen alle begrip! Gisteren heb ik afscheid van hem genomen maar het blijft zo onwerkelijk...
Moonie, ik had het idd gelezen... Wat een verschrikkelijk nieuws! Kan me voorstellen dat de crematie te heftig voor je is nu. Moeilijke beslissing dat wel ja! Veel sterkte! AnneLiesje, rustig aan hoor! Lekker dat je een weekendje weg bent geweest. Wij gaan a.s. weekend. Anitadejong: jij hebt dat oranje wagentje van Nijntje toch ook gekocht? Mag ik vragen hoeveel jij er voor betaald hebt? Ik zie hem nu namelijk in een aantal krantjes staan voor 70 euro en wij hebben er gewoon 160 euro voor betaald! Vind het echt niet normaal!
Citroentje wat een goede tip, ik ga dat zeker doen mijn dossier opvragen! Ik wist helemaal niet dat, dat kon. Moonie heel veel sterkte meid, verschrikkelijk nieuws kan mij wel voorstellen dat je thuis blijft. Zo linda dat scheelt nogal 70 of 160 euro, kan je niet nog ruilen?
hallo dames Anneliesje fijn je weer even te lezen. EN kan me voorstellen dat je ff afstand hebt genomen Lefbekkie en vivan wat vervelend van jullie nacht. En vivian niet normaal zeg in dat ziekenhuis zou echt wel een klacht indienen. Hier ook al zo raar gedroomd vannacht. Net terug uit werk pff kan echt bijna niet meer lopen zeg gelukkig mag ik NU naar de fysio.. tot later meiden
ik zag hem ook staan linda, ik zou indd de winkel ff bellen....scheelt ff te veel vind ik... moonie, gecondoleerd en kan me voorstellen dat je niet mee gaat.... anneliesje, die rustig aan meid, ben je nog aan het werk?
Moonie: gecondoleerd en veel sterkte......kan me voorstellen dat je liever niet mee gaat vandaag. Linda: zeker even bellen!
Heb gebeld met de winkel en ze schrok er zelf ook van. Verschil is wel erg groot. Ze gaat het voor me uitzoeken en laat nog wat weten...
Vivian wat een verhaal zeg...... Wat een blunder! Ook al van die dromen...grrr wat moet je ermee. Moet echt nog 2,5 week werken, maar ik red het gewoon echt niet zo door. Heb volgende week ook nog eens twee avonden. Ga vragen of ik dan de dag ertussen iets later mag komen, want ik red het gewoon niet. Goed nog ff aan de slag
nou dat klinkt netjes....volgens mij zag ik hem bij de formido staan....en moest ook gelijk aan jullie denken...wist alleen niet wat jullie betaald hadden natuurlijk. ik had een paar maand terug een gordijn, voor een deur gekocht (bij de Karwei), met van die leuke touwtjes... heel leuk natuurlijk...maar voor kleine kinderen niet... zie foto: toen ben ik ook terug gegaan naar de winkel en het resultaat laten zien, ze zou het melden bij de fabrikant en me bellen, nu heeft ze wel gebeld maar ik was niet thuis....maar ze liggen nog gewoon in de winkel.