hey lefbekkie, als je het niet red waarom blijf je dan niet thuis meid, je hoeft niet te w88 tot over 2,5 week....je moet aan jezelf denken en de kleine.... enne als het niet lukt dan niet...6 weken voor die tijd kan ook ipv 4 hoor.
Goeiemiddag iedereen, wat is het rustig geweest hier van het weekend. Hoefde niet eens zo heel veel bij te lezen. Ook wel eens lekker.... Moonie: gecondoleerd en ik kan goed begrijpen dat je nu niet bent gegaan. Linda: Wat een verschil in geld zeg! Kun je er gewoon 2 voor halen. Ben benieuwd als ze het heeft uitgezocht wat ze dan gaan zeggen in de winkel. Anneliesje: fijn dat je er weer bent! Vivian: nou ja zeg! Wat een achterlijk ziekenhuis dan! Ga je daar nu weer bevallen? Marieke: lekker zo'n schoonheidsbehandeling! Joyce: jeetje meid, hoop dat je als je nog een keer belt je een andere vk aan de lijn krijgt. Een die je wel serieus neemt! Iedereen zijn HP al uit? Hier geen echte HP fan, hoewel ik wel alle films heb gezien, maar dan gewoon thuis op dvd. Vreemde dromen hier ook nog steeds last van! Alweer een paar dagen achter elkaar van die venijnige steken in mijn onderbuik. Neem aan dat de kleine dan verder aan het indalen is, maar ze doen soms aardig zeer. Ze houden nu maar 3-10 seconden aan en zijn ook nog niet regelmatig (straks met echte weeen een minuut ), maar ik vind ze af en toe best vervelend. Ook met onverwachte bewegingen of van ligstand tot zitstand komen voel ik het af en toe erg goed. Blijft dit zo tot het einde van de zwangerschap? Ga deze week beginnen met het wassen van de babykleertjes, beddegoed, enz. Heb er nu al zin in! Kan niet wachten tot al die kleine spulletjes hier aan het rek hangen!
nou ja dat leuke touwtjes gorijn hangt voor de achterdeur maar het is van dat fijne spul, beetje nylon achtig en dat gaat knopen als je er door heen loopt...nou en kleine kinderen zijn sneller dan dan wij en lopen ook wat vaker heen en weer.... lisa was buiten aan het spelen en ik was in de keuken, ze loopt naar binnen en viel zo voor over want ze zat vast in dat gordijn, wat ff lekker sneed in haar keel. nou ik kan je zeggen dat ze heel hard huilde....
Ja dat kan ik geloven. Is te hopen dat ze het snel uit de winkel halen of alleen nog maar verkopen met een groot bord erbij met doorlopen op eigen risico!
nu dit was al in juni en het ligt nog gewoon in de winkel...(zal nu wel minder zijn ivm het weer) ik vind het onverantwoord, en heb toen die vrouw ook gevraagd heb je ook kleine kinderen ja zei ze en ze had ook zo'n gordijn, nou mijn hangt nu niet meer recht voor de deur hoor maar schuin zodat je er onder door loopt, ik wil het risico niet nemen. Ik vind ze gevaarlijk.
oohw ja....de OHRA had op tv toch iets van gratis proefpakket, nou die had ik aan gevraagd en kreeg het zaterdag in huis, een stukje zeep, 2 pleisters, scrubzout, een thee zakje (vreemd smaakje) en een tekenpen en nog een top 10 voor de eerste hulp bij ongelukken....toch de moeite waard om ff je naam achter te laten...
Anneliesje, goed om even van je te horen! Kan me ook goed voorstellen dat je even afstand wilt! Meliske, heb het rustig opgepakt met de invaller en dat werkte wel. Heb nog een paar verstandige adviezen gegeven en ben heel neutraal geweest. Misschien wel niet geheel gezegd wat ik ervan vond, maar zo is het tenminste opgelost! De beeb is rustig vandaag. Gisteren aten we broodjes met een rare schoonmaakspul achtige smaak. Heb ze meteen aan de kant gegooid, maar maak me dan toch weer zorgen, zeker nu ze opeens weer rustig is. Stom eigenlijk he! Ik hoop niet dat ik ook zo'n zorgenmoedertje wordt, dat lijkt me zo verstikkend voor een kind!
och jee, welke heeft hij? je hebt weer allemaal verschillende, en ik zag net ergens dat ik wat anders heb dan daar staat geen badeendje zoals daar stond haha
Hi meiden, heb alles vluchtig doorgelezen maar weet nu niet meer wie wat zei. las iets over decemberzegels? De kan je van 22 november tot 4 januari gebruiken, daarna moet je bijfrankeren. Moonie, sterkte meis Hier nog steeds rugpijn die echt killing is. pff weet niet meer hoe te zitten of hoe ik moet staan. Kom net bij de telefoonwinkel vandaan. Ik mocht verlengen en had een nieuwe telefoon uitgezocht. nou die jongen via de pc contact maken met KPN, hebben ze storing! GRRRRRRRRRR en ik was juist zo blij dat ik verlengen kon. Nu met ik wachten tot hij beld met de mededeling dat de storing is opgelost. dat kan vandaag zijn maar kan ook pas morgen zijn! Hebben jullie trouwens dat verhaal op het nieuws gehoord van die vrachtwagen die een pand binnen reed in utrecht? Mijn moeder heeft het gezien. die man hebben ze 15 min moeten reanimeren! Ze is helemaal van slag.
Dus nu heb je nog geen nieuwe telefoon... Irri! Dat nieuws van die vrachtwagen niet gehoord... Heeft je moeder het van heel dichtbij gezien?
jee rox, nee ik heb niks gehoord, maar wat erg voor je moeder dat ze dat gezien heeft... kan ze ook hulp krijgen...?
Ja best wel linda, zij werkt in het pand ernaast. vanaf haar bureau heeft ze alles kunnen zien. nu heb ik idd nog geen nieuwe! ik baal joh!
denk wel dat ze hulp kan krijgen, maar of ze die neemt......? Ze loopt zelf al bij een hypno therapeut omdat ze binnen 1 jaar allebei haar ouders heeft verloren en haar huis is afgebrand.