jeetje wat heeft je moeder al veel mee gemaakt dan zeg...nou sterkte voor haar... en nog geen nieuwe foon, balen zeg, zal morgen wel worden dan.
Anita, dit is nog maar het topje van de ijsberg hoor bij mijn moeder. ze kan wel 4 boeken schrijven als ze wil. ik ga er maar vanuit dat ik hem morgen kan halen, dan is de teleurstelling minder groot! Zo maar weer een stukkie Harry Potter lezen!
ja ik zeg ook wel eens ik kan wel een boek schrijven over mijn leven....nooit niet leuk allemaal... en hoop het voor je morgen dat je dan je foon kan halen, welke wil je hebben...?
De Nokia N73. Die wil ik al een tijdje maar heb gewacht tot ie gratis was Mijn oude foon (Samsung E900) was nog goed hoor, maar werd dat touch screen zo zat! zat elke keer in het verkeerde menu. Dus was eigenlijk voor de lol naar binnen gestapt om te vragen hoeveel ik bij moest betalen. Officieel was t 40 euro, maar ik kreeg van Belcompany 60 euro besteding tegoed. Dus de telefoon kost me nu niks en heb er een geheugenkaart bij van 1 Gig! dus eigenlijk een geluk bij een ongeluk. Telefoon is nu gewoon apart gelegd met mijn papieren erbij. dus hoef niet bang te zijn dat ik morgen voor niks kom!
moonie, nogmaals veel sterkte met het verlies van jullie vriend! vivian, wat een verhaal zeg, ik zou wel achter de papieren aangaan, (als je er de puf voor kunt opbrengen, fijn dat je nu nog maar 10 kilo bent aangekomen. linda1980, ons nijntje wagentje kostte 99,95 euro anneliesje, lekker even een weekendje weg! lefbekkie, rustig aan doen hoor, als je het echt niet meer red, gewoon aangeven, lekker aan jezelf en de baby denken! busy, leuk al die kleine kleertjes wassen, ziet er zo schattig uit, dan verlang je helemaal naar je kindje. roxy, hoe is het met je rug nu? zo das schrikken voor je moeder trouwens, net zoals hier bij mij, eerst was de sint-intocht en die nacht wordt er gewoon 5 huizen naast ons in de shoarmatent iemand neergeknalt! Nou hier weer een vreselijke werkdag gehad,blehhhh Morgen weer naar de gyn , heb er gewoon zin in!
ik heb ook de nokia N73 echt een top telefoon, maar ik heb geen geheugen kaartje erbij...dat moet nog ff want hij heeft eigenlijk weinig geheugen. Maar hij maakt mooie foto's...zie mijn foto';s maar iedere keer. Ik had ook een samsung E 900 maar die heb ik ook weg gegdaan op zich kon ik er wle mee overweg maar kan niet alles hebben he.... he bah maag zuur....
AnitaJ, Poeh, dat is idd ook niet niks! Je hoort tegenwoordig zoveel rare dingen. Met mijn rug gaat het k*t! Paracetamol werkt niet, en wil eigenlijk niet teveel innemen. Heb vanmorgen zittend werk gehad, dat ging nog net gelukkig maar staan en lopen is een drama. Moet me volledig ziek melden van mijn moeder maar probeer zolang mogelijk aangepast werk te krijgen. als ze dat niet meer hebben dan kap ik er mee en ga ik gewoon eerder met verlof.
jee anita dat is ook niet niks zeg, toen ik mijn cafe nog had was er een keer ruzie en daar werd de ene met een bierglas in zijn gezicht geslagen....nou daar sta je dan als eigenaar...ik moest zelfs op het bureau verschijnen.... roxy indd als het niet meer gaat dan moet je ophouden hoor...
Waarom moest jij komen Anita? Als getuige? Ja ik beloof jullie dat ik dan echt stop! Kleintje schiet er ook niks mee op als ik me ellendig voel. Bovendien mogen ze niet zeuren op mijn werk want ik ben er altijd!
ja ik moest een verklaring afleggen, roland, maar die kon telefonisch omdat hij met zijn werk. of ik die jongens kon, wat de aanleiding was en wat ik gedaan had... had er wel een uur gezeten toen...
Busbusy Nee ik beval godzijdank niet in het zelfde zkh als het zou moeten want ik wil nu thuis bevallen. En ik ga zeker mijn dossier opvragen. Bedant voor al jullie reacties! Anita Je moet je vast rot geschrokken zijn, ik had echt die fabrikant ff flink Moet er niet aan denken dat mijn dochtertje erin blijft hangen.. Roxyrox Vervelend zeg die rugpijn, als je het niet meer volhoud stop dan gewoon met werken zeker voor die laatste paar weekjes. Anitadejong Succes bij de gyn morgen of moet ik zeggen plezier
hallo, ik ben nieuw op de site. stuitte erop toen ik aan het surfen was naar postieve dyscongruentie en kwam de mama's van januari 2008 tegen. ik ben 10 januari uitgerekend en heb morgen een echo om de groei van het kleintje (of grootje) te bepalen. ben best een beetje bezorgd. Wat als het kind nu heel groot is? ik meld morgen meer. Wie heeft ook ervaring met een heel grote dikke buik. ook zo ontzettend moe en slecht slapen suus
Welkom Suusje! Ik heb geen positieve dyscongruentie, maar hoop dat je hier je antwoorden zult vinden. en gezellig mee gaan kletsen nu hoor!
Hoi Suusje welkom! Ik heb alleen ervaring met slecht slapem maar ik geloof dat de meeste mama's dat wel hebben! Ik slaap met een voedingskussen moet zeggen dat het stukke lekkerder ligt!