Hier ook busy ik weet dus alleen niet of het zijn hoofd of billen zijn... ook daarom ben ik blij dat donderdag mijn laatste werkdag is want het lukt bijna niet meer om een tijd achter mijn bureau te zitten
Berna, ik heb gehoord als je het heen en weer kan bewegen het het hoofdje is. Is het massief en niet heen en weer te bewegen zijn het de billetjes en de rug.
ik zit te voelen en te schudden en doen maar weet het echt niet hoor haha .. was ik maar een teletubbie met een tv in mijn buik haha
Hahaha dat zou wel handig zijn ja! Hier ligt de kleine al vanaf de 20 weken echo met koppie naar beneden en vorige keer was ie al een beetje aan het indalen. Heb de laatste dagen zoveel steken en krampjes en pijntjes dat ik het idee heb dat ie nu verder aan het indalen is. Hier zit onder mijn ribben dan ook een groot massief stuk. Echt prettig voelt het alleen niet. Ben benieuwd hoe jouw beebje dan ligt. Ik geloof dat maar 3% van de baby's uiteindelijk in stuit liggen, dus grote kans dat ie jou ook gek maakt met de billen. Ik ga er nu echt vandoor! Fijne avond nog iedereen!
ja ik kan me niet voorstellen dat als hij met zijn hoofd en voeten naar boven ligt nog zoveel kracht kan zetten om mijn ribben beurs te schoppen dus ik heb een beetje hoop.. nog paar dagen en we weten het
He allemaal, ff kort, heb mega zere buik. Ons kruimeltje is erg boos geloof ik. Vanmorgen tijdens de gymles is een jongetje uit mijn klas achterover tegen mijn buik aan gevallen. $%&*U( wat moest ik mij inhouden zeg. Hij kon het echt niet helpen, maar het deed echt onwijs veel pijn. Kruimeltje wil volgens mij even laten weten dat ie zich niet op de kop laat zitten. Is de hele dag door aan het trappen en draaien. Weet me geen houding te geven. Kom morgen wel ff weer loeren en reageren op iedereen. Liefs Marije
He Marije wat vervelend.. waarschijnlijk is ie even goed wakker geschud.. ik hoop voor je dat ie vanacht weer wat rustiger is
goedemorgen dames, Wat een rotnacht! ik heb buikpijn gehad, auwwww... nu nog steeds trouwens. (na een warme douche) Ik hoop dat het overgaat en niet erger wordt. Over een half uurtje gaan we naar de gynaecoloog, ben benieuwd hoe het is met onze kleine, kan ik meteen even vertellen over die buikpijn/krampen. Nou jullie horen het straks, ben de rest van de dag lekker vrij.
vivian: jeetje dat is nogal een verhaal hee over je vorige zwangerschap... word er een beetje stil van! anneliesje: groot gelijk meid! ff lekker genieten is ook wel eens goed! Moonie: gecondoleerd meissie... Heel erg veel sterkte toegewenst! Lefbekkie: aan jezelf denken he meid, als je dat niet trekt met werken niet doen hoor! anita1975: fijne gordijnen.. snap ik dat je daar een melding van gemaakt hebt! roxyrox: heftig hee dat je moeder dat zo gezien heeft hoe gaat het nu met je moeder? suusje2301: welkom hier meid! guppie: is het een beetje rustig geworden meid in je buikkie? marije78: jeetje meid, erg vervelend hee, hopelijk is het nu minder... anitadejong: suc6 bij de gyn meid! en zeker vertellen van de krampen hoor! Hier gisteren gelukkig weer rustig geweest in mn buikkie Bij die vriendin langs geweest, het geboortekaartje is klaar en de gordijnen worden vandaag hier afgegeven door haar Dan eindelijk helemaal klaar! Hoef alleen nog maar de enveloppen te schrijven hihi Proefdruk van het kaartje krijgen we morgen of donderdag Hier nu een hele vervelende bult in mn nek (net onder mijn oor tot aan mijn kaak) Dacht eerst dat er een oorontsteking aan zat te komen, maar de bult word met de dag groter. Dus zo eventjes de huisarts bellen voor een afspraak. Je ziet m bijna groeien Vandaag weer eventjes naar mama toe, kijken hoe het daar is, ze is ziek thuis... (vanwege stress met oma) Jullie horen me snellies weer! Fijne dag allemaal
anita succes bij de gyn, en laat hier maar gauw wat weten, joyce, beterschap voor je moeder.... leuk dat de gordijntjes klaar zijn en je vriendin ze komt brengen. enne een bult in je nek, ai...hoop dat het niets is...
Suusje: welkom! Marij: fijn dat de groeiecho weer goed was! Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om nu te genieten hoor! Anitadejong: het enige verschil met ons wagentje is idd die zitting. Maar om nou 100 euro neer te tellen voor een zitting Succes bij de gyn! Guppie: hoe is het nu met je?! Marije: tegen je buik aan gevallen... Auw! Ik tel ook af naar mn verlof, maar vind het alleen nog zo lang duren vergeleken met jullie... Moet nu nog 5 weken werken of nog 17 daagjes (dat klinkt veel korter)
Hoi dames, Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 4 januari, ben een beetje laat hier haha dus ik denk dat ik ook voornamelijk zal meelezen over hoe jullie die laatste weekjes ervaren. Ik weet totaal niet wat me te wachten staat de komende weken dus ik ben best zenuwachtig en benieuwd. Mijn zwangerschap loopt best voorspoedig en het word een jongentje..Ben benieuwd hoe het bij jullie de komende weken gaat... groetjes! x
Weer 2 nieuwe mama´s! Gefeliciteerd. Guppie, hoe is het nu met je? Wel rustig aan doen he! Joyce, leuk dat jullie al zo ver zijn met alles. Marij, goed dat jullie knulletje zo goed groeit! Ik snap wel dat je je zorgen maakt. Anitadejong, succes straks bij de gyn! Ben benieuwd of ie al kan zeggen wanneer je mama gaat worden. Om 14,40 naar de vk. ben ik wel blij om, want ukkie is weer akelig stil. Heb ook weer erg veel waterige afscheiding (heb toch maar even geroken, en ruik niks eigenlijk)
Ja ben nog wel aan het werk.. Weet niet voor hoe lang nog, maar moet mijn invalster inwerken. Linda, 17 dagen dat is toch zo om! Heb je nog vakantie dagen over?
17 dagen klinkt niet zo lang meer nee, maar dat is nog wel verdeeld over 5 weken. Is ook niet zo lang meer hoor haha, maar vergeleken met de meeste hier
Tjee Vivian wat een verhaal zeg! Ik ben benieuwd hoe het afloopt, laat je niet afschepen! Anneliesje fijn dat het goed gaat, lekker zon weekendje weg! Oh Moonie wat erg zeg! Wel goed dat je hebt gedaan wat voor jou en je kindje het beste is en op een andere manier afscheid hebt genomen. Anita1975 jeetje dat ziet er erg pijnlijk uit! Roxyrox die rugpijn daar kan ik over meepraten.. .Ook in de onderrug bij jou? Ben af en toe bang dat het rugweëen zijn maar dat zal wel niet. Hoi Suusje, welkom! Guppie ik zou het wel spannend vinden, die harde buiken en krampen! Ik heb ook nog vaak harde buiken en soms een beetje menstruatie-gevoel onderin de buik. Dat schuif ik dan maar op het indalen. Marije wat vervelend! Hoe gaat het nu met de pijn? Anitadejong hoe was het bij de gyneacoloog? Hoi missme. Welkom! Vandaag heb ik een dagcurve, dus vanmorgen stond ik nuchter in het ziekenhuis om 8 uur, en straks om 12 uur en om 16 uur mag ik weer. Pff het is maar goed dat dit maar 1 dag hoeft, al dat heen en weer-gerij... En steeds zorgen dat ik kleingeld bij me heb voor het parkeerkaartje! Tot later!
Hoi hoi! ik heb mijn nieuwe telefoon! Missme welkom in ons clubje! niempie, ik vrees wel dat het hier rugweeen worden hoor! joyce, Het gaat gelukkig weer goed met mijn moeder hoor!Ze was alleen onwijs geschrokken!