Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Nou het was weer allemaal zeer goed bij de gynaecoloog! baarmoederhals was nog steeds 4,7 cm en bm-mond was nog gesloten.
    Bloeddruk was 90 en 55 onderdruk, dus lekker laag. Het hoofdje ligt nog steeds naar beneden.
    Ik hoef pas over 3 weken weer terug te komen!
    Kindje kan het ook niet te krap krijgen in mijn buik, (had ik nog even gevraagd) die past zijn positie dan zo aan, dat het nog goed ligt.
    Vruchtwater was nog voldoende.
    Het lijkt wel een normale zwangerschap! ;)

Wij hebben gisteren nog kwetsbaar begin gekeken (laatste deel).

Nou wij gaan van onze vrije dag genieten.
    o ja, de buikpijn is ook weggetrokken.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

AnitaJ, fijn dat je pas over 3 weken terug hoeft!

3. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    He Anita, fijn dat alles goed was.

Heeft je gyn. inwendig onderzoek gedaan dan? doet hij bij mij nooit. Of deed hij dat omdat je bepaalde dingen aangaf?

Fijne dag vandaag, groetjes annette ;)

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey anita, allemaal spanningen misshcien wel dat daardoor je buikpijn minder is...
    hele geruststelling dat de baby het niet te krap kan krijgen en je misschien wel uit loopt tot de 40 weken.

roxy, lekker puzzelen met je nieuwe foon, fijn dat het beter gaat met je moeder..

hier af en toe ook wat pijntjes...ja of hoe moet ik het noemen, merk ook dat ik nu de harde buiken wel voel, eerst nooit haha...
    nou morgen weer naar de vk....eindelijk

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

niempie, succes vandaag met het heen en weer rijden, wij hoeven hier gelukkig niet te batelen bij het ziekenhuis...

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anita, wat fijn dat alles goed is! Is wel een geruststelling zeker? Geniet lekker van je vrije dag.

Niempie, veel succes met het heen en weer gerij...

7. Niet meer actief

Anita: fijn dat het allemaal goed is!

8. Niet meer actief

@ annette, de gyn. doet altijd! inwendig onderzoek bij mij, i.v.m. die bm-afwijking, dus ik ben al heel wat van die onderzoeken gewend!

9. ProudMum

Heftig weer hoor dat kwetsbaar begin!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    goed nieuws Anita! Fijn!

11. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    He meiden...poe die slapeloze nachten gaan me echt opbreken zeg...grrr Maar goed.
    Vannacht had ik dus ook weer zooi harde buiken en pijntjes.
    Had gisteren een lachbui met manlief en ineens moest ik alleen maar huilen....zoo vaag af en toe herken ik mezelf echt niet hoor.

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hoi meiden,

Weer nieuwe mama's voorbij zien komen, welkom!

Lefbekkie, raar he, die stemmingswisselingen? Het lijkt wel of alles heftiger is als je zwanger bent.

Anneliesje, ik heb ook wel het idee dat er in mijn buik wat minder wordt bewogen... Had zelf al bedacht dat er toch steeds minder ruimte is daarbinnen maar ik heb toch liever zo nu en dan een paar flinke porren, dat stelt me dan weer gerust!

Ik had het hier al een paar keer van anderen gelezen, maar man wat had ik vannacht ineens een buikkrampen! Ik begon echt even te twijfelen of het mijn baarmoeder niet was. Bleken het toch flinke darmkrampen te zijn geweest die na een toiletbezoekje weer verdwenen... Maar wel raar, zo midden in de nacht van de pijn wakker worden!

Ook nieuw in het rijtje kwaaltjes is maagzuur, wat doen jullie daaraan? Ik heb het nu ineens sinds een week ofzo en vind het niet zo fijn....

13. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij is mijn gyn. vrouwenschuw hoor, toch raar, we hebben hetzelfde, maar de mijne doet dat nooit! maf he. Laatst had hij voor het 1st mijn buik opgemeten, deed hij bij de 1e ook nooit. Maar ja, misschien ben ik nu vrijdag wel de pineut :(

14. Niet meer actief

Mamasu: hier ook last van maagzuur. Geen koolzuur drinken of jus d'orange of zo. Vanille vla schijnt goed te helpen. En omdat je er vaak 's nachts last van hebt: een droog koekje eten voordat je naar bed gaat of een pak droge koekjes op je nachtkastje leggen. Dat zijn tips die ik heb gekregen. Heb je er heel veel last van, mag je geloof ik ook wel een rennie nemen.

15. Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Ik heb gelukkig nooit last van maagzuur of verdere kwaaltjes en mijn mannetje is nog steeds ontzettend druk in mijn buik,niet echt schoppen maar vooral rek en strek oefeningen haha
    Daarentegen heb ik wel een ander kwaaltje...bloedverlies, heb het al een maand of 2, en komt steeds terug, ze zeggen dat het niks ernstigs is, maar ik mag niet meer werken al anderhalve maand niet meer, en ik rust dus..en elke keer is het toch schrikken, denk je is het deze keer wel wat! Maar goed het hoort er bij mij denk ik bij..
    Wat wordt er hier trouwens lekker veel geschreven! gezellig:)
    groetjes! xx

16. ProudMum

kan me voorstellen dat je daarvan schrikt!

17. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Welkom nieuwe mama's!

Anita: fijn dat alles goed was bij de gyn

Vanavond weer naar de pufclub met hubbie! Wel zin in... lekker een beetje afleiding.

Wij hadden gisteren ineens een ingeving dat we toch wel een wiegje op de slaapkamer willen (onze babykamer is beneden en onze slaapkamer boven) dus ik vanochtend Prenatal gebeld hoelang de levertijd is van het hoge wiegje van Mix & Match. Blijkt 8 weken te zijn :confused: , erg slim als je nog maar 8 weken hoeft! Gelukkig hebben ze voor ons toch een wiegje kunnen regelen en die kunnen we deze week ophalen :)

18. Niet meer actief

missme, nog welkom trouwens! vervelend van dat bloedverlies ja, lekker rustig aan doen maar! En het is hier altijd heel gezellig!

Moonie, fijn dat ze toch nog een wiegje kunnen regelen.

Roxy, lekker met je telefoon aan het spelen/uitproberen? (tenminste dat doe ik altijd, bij een nieuwe)

19. Niet meer actief

missme: kan me voorstellen dat je van dat bloedverlies schrikt!

moonie: wat goed dat ze nog een wiegje hebben kunnen regelen!
    Hier vanavond ook partneravond bij de yoga... Ben alleen bang dat mn mannetje niet op tijd thuis is van zn werk en denk dat ie ook niet heel veel moeite gaat doen om op tijd thuis te zijn :(

20. Niet meer actief

Anita: ga eens van je vrije dag genieten ;)

Deel Deze Pagina