Môge Dames, Kelly, welkom hier! Heb gisteren een mutsje, broekje en een truitje gekocht. Wilde in eerste instantie ook wachten. Je weet niet wat en of je iets te zien krijgt bij de echo over 5 weekjes. Vind het nog zo onwerkelijk en om het wat "echter" te maken heb ik toch iets gekocht. Mocht het mis zijn, ik ben wel zwanger geweest dan en daar mag ik best iets mee gedaan hebben, vind ik zelf Dus ik heb lekker wat gekocht voor dit kindje, of het bij ons blijft of niet! Ben trouwens net mijn nest uit, was laat gisteren.... (zit ook nog in mijn zondagse outfit ) Ow, ik heb lekker tot en met woensdag vrij! Heb ik ook wel nodig, er gebeurt zoooooveel....... Fijne dag meiden! Grtz Lulu
Hier nog 1 die net zijn bed uit is! Gisteren uit eten geweest, was niet zo'n succes. Ik was klaar en 10 min. later kwam alles er weer uit. Maar het was wel lekker! Film was wel goed, Pirates of the Caribean! Toch nog een januari mama erbij! Kellox, gefeliciteerd en welkom! Ik heb 2 shirtjes met broekjes gekocht, ik vind het toch leuk als ik het eerste pakje zelf heb gekocht! En nu is het ook gelijk weer wat echter, als ik nu die kleertjes zie liggen denk ik, goh is dat voor ons kindje? Nog beetje onwerkelijk allemaal. Zo ik ga ontbijten! Fijne dag allemaal, lekker rustig aan doen op de zondag!
O leuk de Pirates of the Caribbean! Daar ga ik binnenkort ook heen met mijn mannetje! Heb ik zo'n zin in. We zijn al 2 jaar niet meer samen naar de film geweest (dat zijn van die dingen die je niet snel meer doet als er eenmaal een kleintje is!). Kellox welkom en gefeliciteerd! Leuk dat je lekker met ons mee mag komen kletsen. Ik was gisteren zo hondsmoe! We hadden een vriend op bezoek en ik vond het echt gezellig dat hij er was maar ik had een onweerstaanbare behoefte aan mijn bed! En aardig misselijke buien gehad ook. Vandaag valt het mee tot nu toe. Vanochtend ben ik lekker met mijn zoontje naar de kinderboerderij geweest, vond hij prachtig! Dus mijn actieve gedeelte voor vandaag heb ik alweer gehad, haha! Hij ligt nu te slapen dus hopelijk kan ik zelf zo ook nog even een tukje doen.
Ben ook erg actief geweest vandaag! Heb met mike en mijn zwager de kinderkamer opgehaald die we via marktplaats hebben gekocht. http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... enten.html Dit is hem en ben er zo blij mee! we hebben het in de box gezet omdat we eerst de kinderkamer leeg moeten halen.
Leuk zeg! Ik wil ook wat anders, werk als vrijwilliger in de jeugdhulpverlening en we doen hier thuis ook crisisopvang. Maar goed nu even op mijn werk blijven uitzingen tot na de bevalling en dan ben ik echt weg. Cluster 4 eindstage gelopen, daar zou ik wel naar terug willen. Anders iets van Autisme Centrum of zoiets, maar goed dat betekend voor mij ook weer leren..... We zien het wel.
Roxy leuk je kamer! En kellox gefeliciteerd! Wij hadden vanmorgen ook wat. Ik zing bij ons in de samenkomst en de voorganger (die het sinds woensdag weet) vond het nodig om alle zwangere vrouwen eens in het zonnetje te zetten. Ze moesten voor het podium gaan staan. De voorganger keek bewust niet naar mij (er weten een aantal mensen wel van ons wondertje maar nog lang niet allemaal) Wijst mn schoonvader naar mij...dus daar kwamen we niet onderuit en nu weet iedereen het..... ik heb hem vriendelijk bedankt! Maar goed aan de andere kant ik weet dat het nog heel veel mis kan gaan, maar het voelt zo goed en we vertrouwen erop dat het nu wel goed gaat!
Hallo allemaal, Heb eigenlijk nog niet echt meegedaan hier. Zit afgelopen maanden weinig achter de computer. Wij zitten in een verbouwing van 3 maanden. Dus ik ben op dit moment meer bezig met verfen en gipsplaten plamuren dan met mijn zwangerschap. Maar over een maand gaat dat veranderen. Erg leuk om hier mee te doen.
Vorige keer voelde het al gauw niet goed meer dus toen hield ik het ook stil, maar goed was ik achteraf ook blij dat een aantal mensen het wist hoor! Is iedereen aan het verbouwen hahahaha. Wij zijn hier ook nog wel even bezig. Stiekum gisteren de verf voor de babykamer en een leuke lamp uitgezocht. Wit wordt de basiskleur en daarnaast appeltjesgroen en oranje. Lekker vrolijk en voor jongens en meisjes leuk! Ik wil het namelijk echt niet weten.
ik ben van de week naar de stad geweest en voor dat ik er was, voelde ik me zo moe. na terugkomst gelijk naar bed gegaan. meteen gaan slapen. hebben jullie dat ook. als ik een stuk gelopen heb dan heb ik last van mijn kuiten en buikspieren maar ik heb alles over voor de kleine kelly gefeliciteerd groetjes
Ja met dat van 'het voelt goed dus ik kan het wel vertellen' ben ik toch nog heel voorzichtig. De vorige keer bleek ik op de echo met 9 weken een missed abortion te hebben en dat had ik nog helemaal nergens aan gemerkt! Dus dat vertrouwen is een beetje weg bij mij wat dat betreft. Ik zeg niet dat jullie het niet moeten vertellen hoor, dat moet iedereen gewoon voor zichzelf weten. Gewoon doen wat het beste voor je voelt. Het heeft voordelen als mensen het al weten mocht het misgaan want dan begrijpen ze je verdriet ook beter. Maar toch hou ik het toch nog liever even een beetje voor onszelf. Mijn ouders, zus en beste vriendin weten het. Dat vind ik voorlopig genoeg. Maar nogmaals dat kan voor iedereen weer anders zijn!
Nou dames. . . ik denk toch dat het voor mij nog niet zo mag zijn! De roze wolk is hier al snel over. Het lijkt er heel sterk op dat ik een MK heb. Krampen en helder rood bloodverlies. Steeds iets meer! Baal er verschrikkelijk van, maar het was al te mooi om waar te zijn. . . Weet iemand of ik nu iets moet doen (huisarts of zo), (liever niet namelijk) of rustig afwachten laten komen en vrolijk weer verder? Veel liefs! En een goede zwangerschap voor jullie allemaal toegewenst! Kelly
hoi kelly, echt rot voor je. het is wat je zelf wilt,als je geen test had gedaan was je wat later dan normaal ongi.geworden. neem ff de tijd voor jezelf ondanks dat je het net wist kan je er wel heel verdrietig om zijn. sterkte meis. liefs kristy
Oh Kelly wat vervelend voor je... Dit heb ik 2 maanden geleden ook meegemaakt. Ik deed een test toen ik 2 dgn overtijd was en 3 dgn later ging het ook alweer mis. Echt heel erg balen want je bent toch al een paar dagen heel blij geweest. Veel sterkte ermee meid. Ik zou trouwens wel de huisarts ff bellen voor de zekerheid. Ik moest het toen gewoon ff afwachten en als het bloeden na 5 dgn nog steeds niet minder was geworden, moest ik ff terugbellen. Maar na 5 dgn was het bij mij al stukken minder, heb toen ook geen buikpijn of zo gehad.
Hoi kelly,Moeilijk om te zeggen wat je moet doen.Aan de ene kant wist je net dat je zwanger bent en dan is het nu alweer voorbij.Veel sterkte. Wij wilde het eigenlijk ook nog stil houden tot na de echo.Alleen mijn moeder,zusje en broertje zouden het weten.Op de dag dat wij ze dit gingen vertellen is ook mijn oma er.Nou ook maar aan haar vertellen want ze is op leeftijd en wie weet maakt ze het niet eens mee dat het geboren word.Oma zou het niet door vertellen.De dag erna komt mijn nichtje bij haar eten en is ze voor het eten aan het bidden voor een gezond kindje.Daar ga je dan.Nu weet mijn nichtje(en de rest van de fam) het ook. Mijn broertje zit in thailand en hem hadden we het bericht gemaild.Laat hij nu een paar dagen later een mail terug sturen (naar zijn hele verzendlijst) met een felicitatie. Je snapt het al.Stil houden is voor ons geen optie. Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom
Wij hebben het inmiddels verteld tegen de ouders en aan mijn broer. Maar doordat Roy en ik allebei moeilijk ons mond dicht kunnen houden, weten nu ook al wat vrienden het... Morgen hebben we een verjaardag waar onze beste vrienden zijn, dus ik denk dat we het morgen maar aan iedereen vertellen... Vind het wel een beetje eng, omdat ik weet dat het nog mis kan gaan, maar goed aan de andere kant...toen ik 2 maanden geleden die miskraam kreeg heb ik dat achteraf ook aan iedereen verteld. We hebben van mijn ouders en mijn schoonouders al een klein kadootje gehad, lief hoor! Verder zullen wij toch wel al snel aan de kinderkamer moeten beginnen. We wonen hier namelijk nog niet zo lang en hebben al veel verbouwd, maar aan de kinderkamer is nog niets gedaan. Moet nog helemaal gestucadoord worden en zo en ook willen we dan de voorkant van het huis meteen aanpakken (kinderkamer zit aan de voorkant). Aan de voorkant van het huis zit nu heel veel hout en daar willen we steen tegen aan hebben, en ook nieuwe kozijnen en zo... Nog een hoop werk dus! Moet zeggen dat het alweer wat beter met mn misselijkheid gaat. Als ik maar op tijd wat eet in ieder geval. Heb wel de hele dag door zo'n beetje honger haha. Oh ja, er was inderdaad iets mis gegaan bij MvM. Ze komen nu a.s. dinsdag langs. Ben benieuwd.