Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hihi ja anita! ben meestal zo eigenwijs om het zonder boekje te doen maar heb hem er net toch maar bij gepakt! wat een mogelijkheden zeg! En ben ook erg blij dat er zo'n fijne camera op zit!

Ben net bij de thuiszorgwinkel geweest. Het huren van de klossen en de po was gratis, moest alleen mijn legitimatie meenemen zeiden ze daar. (weet niet of het overal hetzelfde is) Dus zaterdag moet mike even met me mee daarheen, want ik zie me nog niet echt lopen zo naar de bus met een stapel klossen en een po onder mijn arm hahahahaha :)

2. ProudMum

Hmm dat zou niet leuk zijn Linda. Als hij er niet op tijd is moet hij wel gestraft worden hoor! ;) verplicht koken en van het weekend ontbijtje op bed en een lekkere massage ofzo!

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Wij doen Samen Bevallen dus die van mij kan er niet onderuit ;)

4. ProudMum

Verdorie!
    ik kom net een site tegen waar je kant en klare tule kan kopen in rondjes! Allerlei kleuren enzo.
    ik denk mooi, bestellen!

Zijn ze tot 31 december gesloten GRRRRR

5. Niet meer actief

Forummen, is ook genieten! (ben laptopverslaafd :) )
    lekker op de bank, met texeler(ofzo)dekbed.
    marco zit toch op de ps3 te voetballen.

balen van die winkel,roxy.

6. ProudMum

Ja idd, nu moet ik zelf rondjes gaan knippen denk ik

7. Niet meer actief

Haha Roxy, ik merk wel dat jij Roy niet kent ;) Roy en koken? Roy en een ontbijt op bed? Roy en een massage geven? ;)

Zo, die winkel heeft lekker lang vakantie!

8. ProudMum

Mike doet dat ook niet allemaal hoor! Alleen koken als ik het vraag.

Maar vind wel dat Roy het goed moet maken dan! lekker uiteten dan?

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal!

Net een uurtje geleden mijn bed uitgerold. Slaap weer zoooo slecht afgelopen dagen. Veel wakker, vooral van het maagzuur. Op het moment lijkt niks ook meer te helpen bij mij. Voorheen deden vanillevla en rennies hun werk nog wel goed, maar nu..... Tja... hou me maar voor, nog 6 (max 8) weekjes en dan is die kleine er. Het zal dan met het maagzuur ook een stuk minder zijn. :D

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

moonie, fijn dat ze nog een wiegje hebben kunnen regelen voor jullie.

missme, bloedverlies heb ik gehad tot 18 weken...gelukkig nu niet meer, maar doe maar rustig aan...

balen roxy dat je het nu zelf moet knippen...maare leuke foon he?

ik ga ff kwetsbaar begin kijken.

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Even een vraagje: verslikken jullie jezelf ook zo vaak tegenwoordig? Ik zit regelmatig bij het eten of drinken te proesten omdat er dan iets het verkeerde keelgat in schiet. Had hier normaal nooit last van. Of ben ik nu gewoon echt onhandig aan het worden?

12. ProudMum

hier nergens last van hoor! volgens mij ben je iets te gulzig hihi ;)

Anita, ja ben er echt blij mee! Zit steeds lekker te spelen!

13. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Merken jullie ook dat het huis stofzuigen al teveel wordt?
    Ik ben nu op de helft en nu al uitgeteld...

14. Niet meer actief

jeeeeee ik moet echt vaak kijken om alles een beetje bij te houden hihihi wat geweldig! ben ik niet de enige die bijna de hele dag zit te internetten hahaha! En verslikken doe ik ook niet zo neej hihi..word wel de hele dag een beetje blauw getrapt...hoe liggen de verhoudingen hier een beetje (van degene die het weten) van Jongens en meisjes?

15. ProudMum

pff heb het alleen al als ik de was in machine stop!
    nou was mijn conditie ook niet echt geweldig voor mijn zwangerschap!

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Stofzuigen lukt nog wel, dan sta je rechtop. Wat ik erger vind is de was in de wasmachine doen, eruit halen, in de droger doen en er weer uithalen. Ik moet dan zoveel bukken dat ik er harde buiken van krijg. Zelfde geld voor het bad uitschuren. Volgende keer mag mijn mannetje dat dan ook doen!

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hahaha rox tegelijk alleen typ ik wat langzamer door CTS

18. ProudMum

missme, Marieke houd een lijst van ons bij, deze vind je hier: http://www.krabco.com/lijst/

Hier kan je zien wie er allemaal bij horen, de leeftijd, hoeveel kindjes ze al heeft, het geslacht van het verwachte kindje, alle afspraken en wie wanneer met verlof gaat.

Wil je er ook bij? Dan moet je even deze dingetjes plaatsen en het een kleurtje geven zodat Marieke er niet overheen leest!

19. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Marieke houdt een lijst bij. Tis al een tijdje geleden dat ik hier op heb gekeken ( :oops: ) , maar ik geloof dat de jongetjes nog steeds voorliggen :D

20. ProudMum

Ai vervelend! Ze dachten dat ik dat ook had voor mijn zwangerschap. Gelukkig had ik dat niet maar hoor van velen dat het echt niet fijn is

Deel Deze Pagina