missme, als je mariekepieke ziet, moet je even bij haar onderschrift kijken, daar hebben we een lijst met alle gegevens, volgens mij was het nu: 16 jongens 10 meisjes 12 verrassingen zoiets
Hallo zo net de enveloppen opgehaald kan ik die van de week gaan schrijven.... alleen donderdagochtend nog werken heeeeeeeeeerlijk!
ik zit toch te denken om etiketten te printen Berna, bij mij schiet steeds de kramp in mijn handen als ik ga schrijven
hier zijn alle enveloppen al klaar, ik heb nog een lijstje ernaast gelegd, voor iedereen die me nog te binnen schiet
hahaha nou ik hoef in ieder geval niet lang te wachten op antwoord, wil er wel bij op de lijst.. Ik ben 24 ( 1 dec word ik 25) dus miss gelijk 25 invullen, ik ben in verwachting van een jongentje, 4 januari uitgerekend het is mijn 1e kindje en er zit bij mij wel al zo'n 15 kg aan hopelijk straks ook weer snel eraf hihi
ik durf het bijna niet te zeggen, heb van de week op de weegschaal gestaan omdat ik bij de VK niet word gewogen. ben tot nu toe maar 7 kg bijgekomen
Oh wat gemeen rox! haha maar ik rookte nogal voordat ik zwanger werd, en ben in 1 x gestopt, toen werd ik verslaafd aan chips haha is wel te merken nu Oh en ik ben al met verlof omdat ik niet meer mag werken
Hier zit er al 19 kg bij. En ik snoep niet eens! Ligt misschien wel aan de liters melk die ik op een dag drink. Ik had beter een koe hier in huis kunnen zetten!
Hier ook al 15 kilo erbij hoor! En ik ga ze wel zelf schrijven de enveloppen heb geen printer en ach gewoon elke dag een paar