maar ik zat al aan de 89 kg met mijn 1m63. (voor mijn zwangerschap) Dus was al een flinkerd van mijzelf
wij hadden net een felicitas-hostess aan de deur met baby-cadeaus marco deed gelukkig los, bleek dat nog van vorig jaar te zijn (toen een miskraam gehad) nu komen ze na 18-01-2008 weer langs!
Roxy: me mee uit eten nemen doet ie wel heel vaak, dus dat komt wel goed busybusy: me verslikken heb ik geen last van! Moonie: wij hebben een robo-stofzuiger Berna: lekker vooruitzicht!
Heb dat ook, bij het ontbijt van 3 beschuitjes tik ik gewoon in mijn eentje 1 liter melk weg , en in de avond doe ik het nog ff over. zit nu gelukkig pas op de 6 1/2 kilo erbij, dus mag echt niet klagen. Maar ja, de laatste weken kom je het meeste aan zeggen ze...bleh annette
he missme, welkom! ook ik heb bloedverlies gehad tot een week of 18, vreselijk wat een kopzorgen. Jij nu dus nog steeds. ligt je placenta niet laag ofzo? het schijnt daar ook van te kunnen komen. Een vriendin van mij heeft het ook haar hele zwangerschap gehad (ook onverklaarbaar). echt hele stolsels en al tijdens het douchen. maar telkens bleek het kindje oke. ze is uiteindelijk bevallen van een prachtige zoon (nu 6 jaar) en van een prachtige dochter (nu 4 jaar). het hoeft dus niks te betekenen. maar kan me voorstellen dat het echt NIET leuk is! ik heb vandaag een gesprek gehad met de arboarts, en ze heeft me naar huis gestuurd. verplicht met verlof! om ervoor te zorgen dat ik kan uitrusten, dat hopelijk complicaties voorkomen kunnen worden en ons kindje nog alle groei kan pakken die het mee kan krijgen. even onverwachts, maar ik ben echt opgelucht! wel even wennen denk ik, maar heb nog zo'n enorme waslijst aan things to do, dat het wel fijn is dat ik daar nu puf voor heb (was normaal gesproken smiddags kapot van het werken smorgens....). gek idee he? vanaf nu ben ik dus vrij!?! 8)
Het zal zeker wel wennen zijn, maar wel lekker dat je nu gewoon met verlof kunt! Nu lekker tijd om uit te rusten en om aan jezelf en je kindje te denken!
Welkom aan de nieuwe mama's! Busybusy: ik heb dat ook, ik verslik me steeds, vooral in drank. Roxy, dan ben je lekker weinig bijgekomen. Ik was 11 kg bijgekomen toen ik eergisteren op de weegschaal ging staan en sindsdien durf ik niet meer, want ik heb het gevoel dat het nu weer heel snel gaat. Ergens heb ik gelezen dat je de laatste maand soms weer afvalt, ik hoop dat dat bij mij zo zal zijn...Ik heb het wel lastig door al die extra kilo's. Inderdaad, de was in de machine doen enzo is erg lastig. En sokken en schoenen aantrekken, pfff. Mijn verkoudheid is gelukkig weer over. Maar erg fris voel ik me niet meer. Vanavond heb ik afgesproken om met een vriendin iets te gaan eten. Aan de ene kant heb ik er wel zin in want ze is ook zwanger en ik heb haar sindsdien nog niet gezien, maar ik zie er ook wel tegenop om 's avonds nog de deur uit te gaan, zeker met die kou en regen.
Marij: lekker hoor al verlof! En rustig aan doen nu hè! Roy belt net op dat ie al onderweg naar huis is. Dat wordt dus gewoon meegaan naar de yoga-avond
Haha ja hij vindt dat ik nu wel bij hem iets goed te maken heb... Want ik weet hoe weinig zin ie er in heeft, zei ie...
pardon? Je draagt zijn kindje! hij hoeft weinig te doen. 1 avondje meegaan en verder niks! [-X hahahaha bijna alle mannen zijn hetzelfde
hahaha, die roy! wel lief dat hij op tijd is! enneh, daar mag best een hele dikke knuffel tegenoverstaan toch? hahaha. ja, ik ga mijn waslijst heel keurig rustig aan afwerken hoor! ik beloof het! 8) ik ben nog niks aangekomen... maar heb al genoeg gewicht van mezelf 8) was bij mijn vorige zwangerschap ook zo. is niet echt een maatstaaf he, want normaal is het niet, i know! alsj e geen overgewicht hebt enzo, is het toch normaal om 12-15 kilo aan te komen? en straks is het er zo weer vanaf joh! gewoon die weegschaal negeren en lekker kijken naar hoe je kindje groeit!
marij, lekker dat je al verlof hebt nu zeg.... ik heb ineens bandenpijn (denk ik), komt van het fietsen van net denk ik.... moest lisa ophalenvan school en nu heb ik pijn onder in mijn buik aan de rechterkant....
ik heb het links en rechts Anita. de VK vertelde me afgelopen keer dat het bij mij m'n banden waren. ik ga lekker op de bank zitten, misschien ben ik er vanavond weer, anders morgen!