ik zit op de bank met een kopje thee en bakje chips...haha oh en de laptop op schoot.... het is nu al wat afgezakt, net toen ik liep om thee te zetten voelde ik het weer... roxy ik heb alles het meeste aan de rechterkant...ook de pijn in mijn lies is alleen rechts...en toch ligt de baby voornamelijk links.... oh ff een vraagje als bij julie het hartje word geluisterd, waar wordt er dan geluisterd...ik bedoel boven of onder de navel, en hoe ligt het kindje dan... ik heb nu 2 keer zelf geluisterd en vond het hartje boven mijn navel aan de linker kant...
Kindje ligt met koppie naar beneden, ruggetje rechts in mijn zij, billen bij mijn ribben en beentjes naar beneden
hoihoi, ik heb even niet de puf om alles terug te lezen Ik ben zoooooo ontzettend moe en heb echt ontzettende last van mijn bekken. Ook moet ik dalijk gaan werken, dus ben een beetje aan het opladen...al wil het n iet echt lukken
Nog even volhouden meid! Zal aan je denken! Ik ga hier al eens wat voorbereidingen treffen voor het eten. Kom vanavond misschien nog wel ff kijken!
moest net al aan je denken meliske...ik zat ff in de lijst te kijken en zie ook dat je morgen naar de vk / gyn moet. lekker nog 2 x werken, nog ff en je zit lekker thuis...en kan je gaan genieten van je verlof.
Meliske, werk ze! Marij, fijn dat je eerder met verlof bent, niet te druk doen he, je moet lekker rusten voor je kindje! Ik kreeg een dip net, wow, mijn ogen zakten echt dicht, ben op de bank in slaap gevallen en werd na 1,5 uur wakker, heerlijk! Ben nu even eten koken, zijn we vanavond lekker vroeg klaar! Heb ook een oud spelletje uit de kast gepakt, de kolonisten van catan voor op de pc, wordt mijn nieuwe verslaving!
Hallo dames, Even vanuit mijn bed een berichtje achterlaten. Heb teveel gedaan de afgelopen tijd en dus door de vk naar bed gestuurd. Dinsdag weer heen om te kijken of ik mij rustig heb gehouden en mijn bloeddruk gezakt is. Even geen puf om overal op te reageren maar wilde jullie even op de hoogte brengen.
Welkom nieuwe mama's! Maagzuur; je mag max 6 rennies per dag hebben als zwangere vrouw. Roxy Rox; ik wil wel graag de url van de site met de ronde tules!! Wie weet heb ik er wel wat aan als onze dame zich een beetje aan de afgesproken datum houdt Moonie; ivm mijn lage rugklachten mag ik al weken niet meer zelf stofzuigen of dweilen, dus das meneer Lex zn taak sindsdien hahaha! Busy en Berna; ik ben blij te lezen dat jullie ook zo gegroeid zijn! Ik was de laatste keer dat ik woog ook al 16 kg gegroeid en vond het nogal wat. Maar gelukkig doen jullie met me mee Ow heerlijk verlof, zou ik ook al wel willen, maar ik moet nog 2,5 week. Ik zou het niet vervelend vinden als de vk maandag zegt dat ik beter nu al met verlof kan gaan. Nou meiden allemaal kalm aan hoor! Ik kruip voor de buis.
Ik kreeg vandaag op m'n kop van de fysio Bowlen als je bi hebt is niet slim, ik stond helemaal scheef Vandaar ook de pijn in mijn rechtervoet. Ze heeft alles los gemaakt en moet nog beter doseren....Ik loop nog mank, maar heb goede hoop dat het minder wordt 8) Missme, heb je op de lijst gezet hoor! Anitadejong, fijn dat je controle zo goed was meid! Melis, laatste loodjes meid! Moonie, leuke wiegjes hebben ze daar he! wij hebben laatst het schommelwiegje gekocht Missfrodo, rust maar goed uit! Marij, wat heerlijk nu al verlof en braaf zijn he, lijstje rustig afwerken.... Linda, succes op de partneravond, pas je op dat je stuitje niet gaat roken?! Berna, bijna verlof, wat een lekker gevoel! Roxy, hoest met je moeder? Joyce, hoest met je bult? Toch geen abces he? Anita75 doe jij ook een beetje rustig aan?
missfrodo neem lekker je rust hoor meid! Hou je rustig. Net hier weer zo'n rel.... Buren die ons overpad moeten verlenen gaan uitbouwen aan de zijkant. Manlief zit op de gemeente in de bouwvergunningen en die had al gekeken en we hebben er helemaal geen bezwaar tegen. Iedereen weet dat hij daar werkt dus andere buren hadden een week terug gevraagd om uitleg en toen heeft jeroen dat uitgelegd en de voorstellen neergelegd. Nu kreeg hij vandaag (officieel pas morgen maar goed onderschept op zn werk) een brief waarin bevestigd werd dat ons bezwaarschrift binnen was gekomen...een brief die wij nooit gestuurd hebben. Wat blijkt een kennis van de andere buren (die niet weet dat Jeroen bij de gemente werkt) heeft uit onze naam en nog wat namen van andere buren een bezwaarschrift ingediend terwijl niemand van de buren een handtekening heeft gezet. Op zich dus niets aan de hand, maar waar haal je het lef vandaan om zomaar iemands naam te gebruiken zondar dat diegene ergens vanaf wist... Hij had ons niet verteld dat er zowieso een brief zou komen....... Echt idioot. Jeroen zag het hele verhaal gelukkig op zn werk maar anders zou je ineens zo'n brief krijgen terwijl je niet eens wist waar het vandaan kwam. Goed morgen dus maar even de briefschrijver aan de tand voelen (laat hij een collega bellen met de vraag waarom er geen handtekeningen bij de brief zijn) echt te gek voor woorden dat mensen dat zomaar doen. Maagzuur wordt hier gelukkig minder...veel melk drinken (in mijn geval chocolademelk want daar ben ik echt aan verslingerd) en rennies werken goed hoor of gewoon pepermunt. Goed ik stop ermee voor vandaag, ben kapot en als ik denk aan alles wat ik nog moet doen...grrr ik wil te veel ik weet het maar goed wil wel terugkomen in een klas die wel lekker doorgedraaid heeft zeg maar, ben niet een weekje weg maar toch wel geruime tijd. Slaap lekker allen (voor zover we lekker slapen nu)
Marieke, mag ik ook op de lijst? Uitgerekend: 21 jan. 2008 Jongetje Eerste kindje + 9 pound (4kg) eerstvolgende VK bezoek: 29 nov. echo: 30 nov. hier gaat het goed, ik slaap de laatste tijd heeeeeeeel veel, zo'n 12 tot 14 uur op een nacht Wel wordt ik tussendoor zo'n 4 keer wakker om te plassen, maar heb geen moeite om weer in slaap te komen. Ik kan echt niets eten en/of drinken zonder hele erge maagzuur te krijgen, alleen water. Dus ik probeer zo licht mogelijk te eten en ook flink rechtop zitten en na het eten even een rondje wandelen. De vroedvrouw had wel een middeltje ervoor, maar dat is een medicijn op recept, en ik ben niet gek op medicijnen, en vooral nu niet. Heb een soort rennies die ik alleen 's avonds voor het slapen eet en daar red ik het meestal wel even mee. Lefbekkie, wat een streek zeg, erg brutaal!
Jeetje lefbekkie, wat een verhaal joh, van die brief, grrr... ik zou echt behoorlijk pissig zijn! hoe durven ze jullie namen (en die van de andere buren) te gebruiken! wat een slechtheid zeg! 10 december controle gynaecoloog