Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0

Lekker he Melis! Hier van hetzelfde, woe en donderdag nog en dan mogen we voor onszelf zorgen!
    Dat jij nog zolang avonddiensten hebt gehad, ik draai nu al twee maandjes alleen nog dagdiensten.

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag dames,

Weer naar de vk geweest, was niets aangekomen sinds vorige keer, bloeddruk was prima.
    Ze heeft even gekeken of de afscheiding vruchtwater was, maar dat was niet zo. Baarmoeder nog steeds heel laag. Heb een compacte buik zei ze.
    Nu volgende week dinsdag de groei echo weer afwachten.

Linda, je zal nu wel bij de yoga zijn! Hoop dat het meevalt voor Roy.

Melis, werkse nog even de laatste loodjes...

MissFrodo, toch te druk geweest met de verbouwing? Rustig aan meid!

Anitadejong, leuk he colonisten! Hier hetzelfd, ik melt laptop op bank en mark met ps3 aan hety spelen

Lefbekkie, wat vervelend van die mensen zeg, spreek je ze er nog wel op aan?

Marij, Ook jij rustig aan he! Wel fijn dat je nu je rust kan nemen, kan je kleintje lekker groeien!

Marieke, niet meer bowlen he? Beetje voorzichtig doen hoor!

Moonie, fijn dat je nog zo snel een wiegje kan regelen, hier een wiegje aan het plafond hangen.

Heb ook weer een nieuwe verslaving, heb mijn oude legpuzzels uit de kast gehaald, heb nu alleen zere schouders en nek van het lange zitten

3. Niet meer actief

anneliesje, ik heb hier nog een legpuzzel van 5000 stukjes, pfffff....
    hij is 2 meter bij 1,50 ofzo, ik was van plan om hem als schilderij op de slaapkamer te hangen, maar het schiet niet op, wordt een 20 jaren plan denk ik.

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Poeh 5000 dat is wel erg veel, ik heb ze van 1000. zijn puzzels waarbij je niet precies weet wat je moet maken, maar vanuit iemands oogpunt gezien (beetje vaag uitgelegd...)

5. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    MissFrodo: Rustig aan en denk goed om je zelf en de beeb.

Vandaag toch erg ongerust geweest, voelde ons beebje bijna niet bewegen, dat was gisteren ook al zo. Toch vanmorgen de VK maar even gebeld, kon direkt langs komen, ze heeft me voor de zekerheid
    maar even naar het ZH gestuurd voor een CTG. Lig ik daar nog geen 2 minuten aan dat apparaat, en ja hoor toen was er in eens weer heel veel leven in mijn buik. Schaamde me eigenlijk wel een beetje, maar ja de beeb deed het weer en moeders was weer blij, daar gaat het toch om.

Wat zijn hier ongeloofelijk veel januari mama`s, kan het amper bij houden hahahaahah, maar wel gezellig!

Liefs Sonja

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Oke de zwangerschapsgekte is hier officieel toegeslagen.. :oops: Ik was vanmorgen al vanaf 4 uur wakker en kon echt met geen mogenlijkheid meer is slaap komen.. Had een onverdringbaare trek in pannekoeken en die heb ik dus ook net staan bakken :whistle: En ze smaakte heerlijk! :)

Sonnetje gelukkig is alles goed met de beeb, beter zekerheid dan onzekerheid toch!

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Vivian hahaha geweldig zeg!
    Ik heb vandaag een vrije dag maar kon ook al niet meer slapen. Vanmiddag nog maar event erug.
    Sonnetje toch fijn dat de vk je even doorstuurde!

8. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Jeroen laat vandaag een collega bellen van zn afdeling naar die man met de vraag of er nog handtekeningen komen van de buren en zo niet waarom hij dan hun naam genoemd heeft...
    Ben benieuwd.

Vannacht toch bijna 5,5 uur geslapen. Zo wat een record. Is mn stagiaire ziek smst ie net...grr moet ik ineens zelf voor de klas met gym ook nog s...... Echt leuk hoor voor de klas,maar niet al je gerekend had dat je vrij was......

9. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    AAAAA nog 6 weken! Gaat nu ineens wel heel snel!

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou berna ik doe met je mee vanmiddag! Ben nu nog steeds helemaal wakker! Mijn dochtertje komt net uit bed, ik vroeg wil je een pannekoek? Ze kijkt mij met grote ogen aan.. Jaaaaaa :) En dat terwijl ik altijd loop te hameren op een gezond ontbijt, ach voor die ene keer :)

11. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    maar vivian, die regels werken vooral goed als je af en toe mag afwijken, toch? :D Mijn dochter vindt dat geweldig als we eens afwijken van de regel.dat heb ik overigens echt moeten leren hoor, ik dacht echt dat ik haar zou verpesten als ik van de normale regels zou afwijken. maar dat is helemaal niet zo. die ogen inderdaad, als iets anders is als anders! net alsof het sinterklaas is :D leuk hoor! vond ze ze net zo lekker als jij?

Sonnetje, goed dat je aan de bel hebt getrokken hoor! beter tien keer voor niets aan de ctg als 1x te laat aan de bel getrokken toch! fijn dat je weer gerustgesteld bent. ik vind ook gewoon dat die kids op commando moeten reageren.... ;) zou mij een enorme bult zenuwen schelen in elk geval haha.

ik was ook al om 5 uur wakker. tis nu 8 uur, mijn dochter was er ook al om half zeven uit dus die heb ik niet naar de kdv gebracht. en daar zit ik dan op mijn eerste verlofdag, aangekleed, gegeten en gedouched om acht uur achter de pc....... :confused: Haha, zal nog wel een paar daagjes nodig hebben om te wennen denk ik! maar komt vast goed! ben mijn lijstje aan het opstellen met alles wat ik nog moet doen, en ga dan heel rustig aan dat lijstje afwerken. heerlijk dat ik daar nu tijd voor heb! echt zalig!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lekker he Marij ik ben ook een lijstje aan het maken!

13. Niet meer actief

MissFrodo: rustig aan!

Marieke: niet meer gaan bowlen dus! :)

Lefbekkie: dat is idd belachelijk dat iemand namens jullie zo'n brief schrijft!
    Hmmm das niet fijn als je moet werken terwijl je dacht dat je vrij was!

AnneLiesje: fijn dat het allemaal goed was bij de vk!

Sonnetje: groot gelijk dat je de vk belt als je het ff niet vertrouwt hoor! En maar goed dat ie nu weer goed beweegt, kan me voorstellen dat je je misschien een beetje schaamde, maar dat is echt niet nodig hoor!

Vivian: hahaha zo vroeg al pannenkoeken staan bakken?! Die vind ik grappig :D

Nou wat denk je gisteren.... Roy was op tijd thuis, maar een half uur voordat we wilden gaan, struikelt ie over mijn stijltang die een beetje ongelukkig lag in de slaapkamer... Een paar maanden geleden heeft ie een spiertje gescheurd in zn enkel en dat was natuurlijk nog niet goed genezen... Dus wat denk je: enkel meteen dik... Hij kon er niet meer op staan, laat staan dat ie zn schoenen aan kon... Heb de yoga maar afgebeld...

Ik had gisteren even een mailtje gestuurd naar zo'n organisatie voor borstvoedingsavonden. Toevallig start er morgen weer een 'sessie' van 3 avonden. 15 euro voor 3 avonden. Ga ik maar doen.

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ZIt de enveloppen te schrijven en vraag me nu af of ik dit jaar ook kerstkaarten moet kopen.. heb er eigenlijk weinig zin in om die ook nog eens te gaan schrijven.. wat doen jullie?

15. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hai hai

ik ga wel kerstkaarten sturen....maar wete niet of ik zoveel doe...haha...ik zie wel ff anders laat ik die mijn dochter wel ff schrijven.

ik zal mijn haar ff doen, moet straks naar de vk...

gister lag ik al om kwart over 9 op bed, had steeds last van harde buiken en last van de rug, heb gelukkig goed kunnen slapen.

16. Niet meer actief

Berna: dat zat ik me dus ook al af te vragen... Twijfel eigenlijk ook of ik ook nog kerstkaarten ga versturen... Misschien een paar...

17. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    Berna, het is echt heerlijk zulke lijstjes maken, en vooral af kunnen strepen! 8)

heb nu al levenslooprekening aangevraagd, ouderschapsverlof aangevraagd en ook de kinderopvang voor mijn dochter onder druk gezet dat ze EINDELIJK! (zucht) wel op de donderdag ipv de woensdag kan gaan. daar wordt ik vrijdag over teruggebeld. verder de kraamzorg gebeld, die hadden me wel ingeschreven maar ik heb de door hun verstuurde bevestiging nooit ontvangen. sturen ze op en komen 11 december voor een intake (ze vroeg om 9 uur, maar heb om een later tijdstip gevraagd in de hoop dat ik tegen die tijd wel heb geleerd uit te slapen)

kortom, een productief dagje zo! en het is nog maar 10 uur! 8) 8) Mijn hemel, wat moet ik de rest van de dag doen? ;)

Anita 1975, ik hoop dat de vk je gerust kan stellen voro wat betreft je harde buiken!

Ik ga overigens geen kerstkaarten sturen. wordt me vast wel vergeven als ik een paar weken daarna geboortekaartjes verstuur :p

oh, verder denk ik dat mijn uk eindelijk is gedraaid! ik voel nu allemaal bewegingen in mijn bovenbuik, en niet meer zoveel onderin. dat zou fijn zijn! (heeft mijn blaas ook wat meer rust als hij nu met het koppie onderin ligt)

meiden, ik ga ff mijn moeder bellen en vertellen dat ik al met verlof ben! tot later!

(wel een voordeel van al met verlof zijn, ik kan de hele dag hier meetikken ipv savonds 30 blz moeten lezen grijns..... )

18. Niet meer actief

Poe eej er word 's nachts bijna doorgeschreven hiero hahaha lag me rot om jullie verhaaltjes...pannenkoeken bakken:D was je dochter vast ontzettend blij mee!:)
    Ik ben ook net ff op controle geweest! alles was goed, hij groeit goed, bloeddruk 90 over 50 alleen weer 2 kilo erbij dus dat gaat ook goed! moest opletten met mijn gewicht zei ze..maar voor mijn gevoel eet ik niet overdreven gek...maar goed..Buik goed gegroeid en zijn hartje klonk weer helemaal super! over 2, 5 week terug, dan gesprekje over wat er allemaal gaat gebeuren, wie ik waar en wanneer moet bellen etc...spannenddddd:)
    groetjes!

19. Niet meer actief

hallo even snel een berichtje voor ik ga werken,

vivian, echt melig joh, die pannekoekenactie! geweldig!

Sonnetje, fijn dat alles goed was, en idd beter 1 ctg te veel dan te weinig!

lefbekkie, ben benieuwd wat de briefschrijver te zeggen heeft!

Hier ook geen kerstkaarten denk ik, ik had ook zo iets van, ik stuur al een geboortekaartje in die tijd!

Nou ik ga weer werken, lees vanavond de rest,
    fijne dag nog

20. Niet meer actief

Ik denk dat ik wel kerstkaartjes ga sturen, ik ben toch niet zo'n kaarten stuurder...ik stuur altijd alleen maar naar de mensen die echt bij me staan dat doe ik ook met de geboortekaartjes dus ik ben geen 100 kaarten kwijt elke keer..naar vage kennissen stuur ik er geen dus ja...

Deel Deze Pagina