Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

missme: fijn dat het allemaal goed was! Ik kreeg de vorige ook de opmerking dat ik mn gewicht in de gaten moest houden, maar ja moest ook niet veel minder gaan eten want dat was ook weer niet goed haha.

2. Niet meer actief

ja dubbel is dat he...maar ik moest ANDERS eten zei ze haha, meer kleine porties verdeeld en niet te veel snaaien:) hihihi

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij zou fijn zijn als ie gedraaid is! Hier ook veel schoppen bovenin hoor.. en moest ik 2 weken geleden er elke keer uit om te plassen dat is nu over dus misschien bij mij ook?

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Hier ook al zo'n productieve morgen,heb de woonkamer gestofzuigd en alles gestoft, badkamer schoongemaakt en met de honden gelopen. Heb zoveel energie ineen keer...
    Ik slaap gelukkig nog steeds prima, ben hooguit 2x wakker per nacht.

Marij, ja dat zal wel wennen zijn, ineen keer thuis! Lekker alles op het gemakje doen hoor!

Linda, Oei, jij moest het natuurlijk ontgelden dat dat ding daar zo in de weg lag? Sterkte met Roy

Melis, ben benieuwd hoe het bij de vk/ gyn is gegaan? Als het goed is kreeg je toch ook een echo?

Missme, ook ik kreeg een keer de opmerking van de vk dat het te hard ging met de kg. Dat is alweer 7wk geleden en sindsdien maar 2kg erbij...

Vivian, haha lekker vanmiddag even terug naar bed! Heerlijk 's ochtends pannenkoeken!

Anita1975, succes bij de vk

Hier is de kleine sinds gisterenmiddag weer heel stil, zelfs gisterenavond op bed niets gevoelt terwijl het dan normaal feest is. Even afwachten en anders maar weer bellen naar de vk...

5. Niet meer actief

Ik heb dat ook AnneLiesje dat ik hem de ene keer heel veel voel als ik op mn bedje lig, en de andere keer blijft het stil...

6. Niet meer actief

Heb het ook wel s anneliesje, dat het 's avonds rustiger word! ene keer gaat ie alle kanten op, andere keer is ie niet vooruit te branden! maar idd aan de bel trekken als je het niet vertrouwd

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoihoi,

vanmorgen bij de VK geweest en daarna naar het ZH voor een echo.
    Bij de VK was alles goed! alleen weer anderhalve kilo aangekomen :( nu in totaal al 9 en een half!
    Bij de echo was ook alles goed!
    Onze kleine meid weegt nu 2308 gram!
    en toen ik het gezichtje zag..was het eerste wat ik dacht... wat lijkt ze veel op Danischa!
    Ben zooooo ontzettend nieuwsgierig nu hoe ze er uit zal zien!
    Ook de placenta was helemaal goed, nog geen veroudering te zien, dus die kan nog wel een paar weekjes mee :)
    We hebben 6 foto's meegekregen!
    Ik ben weer helemaal blij en gerust gesteld!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow ja voor de lijst:

Nu in totaal 9,5 kilo aangekomen
    4 December 8.45 uur VK

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Fijn dat alles goed was Meliske!
    En ik vind het heel netjes dat je nog geen 10 kilo bent aangekomen hoor!

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Meliske, wat fijn dat alles goed is! Voel je je nu weer wat meer gerust? 9,5kg is toch helemaal niet veel! Hier al 13kg erbij!

*en nu ga ik dat pak speculaasjes weg leggen, heb er al 10 op denk ik*

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hebben jullie het verhaal van Thunder Angel gelezen? Zij is ook een januari mama. Ze moest voor urine controle naar het zh, er zaten teveel eiwitten in, en ze had hoge bloeddruk. Nu is haar banner weg en haar album leeg gehaald... Beetje vaag verhaal vind ik!

12. Niet meer actief

Meliske: wat fijn dat het allemaal goed was! Hier al 11 kg aangekomen...

AnneLiesje: hmmm das vreemd ja... Heel af en toe praatte zij hier toch ook mee? Volgens mij trok ze trouwens wel vaak discussies naar zich toe...

13. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Hoi

nou ben bij de vk geweest, alles was goed, bloeddruk was 131/65, ik zei nog dat ik het vrij laag vond omdat ik in mijn andere zwangerschappen steeds hoger zat, ze zei dit is normaal en wij zijn er blij mee.
    ik was in die 4 weken 1,4 kilo gegroeid, ze vroeg me mijn gewicht voor de zwangerschap...dat wist ik dus niet maar ben nu in 14 weken 6 kilo gegroeid, ik zei dat vind ik nog wel mee vallen als ik naar mijn andere zwangerschappen kijk, zij vond het ook wel. Wel zei ze dat ik zwaarder was dan ik leek, dus heb zware botten, haha heb ik ook al eens aan zitten denken...
    Maar wat betreft de harde buiken, ik moest rustig aan gaan doen, want ze zei wat heb je maandag gedaan, niks bijzonders zei ik, ja een paar kleine dingen op geruimd smorgens...ben zo net gelijk bij roland langs gereden en hem alles ook ff verteld...(hij is 2 straten hier achter aan het werk vandaag.)
    mijn bloeduitslag was ook goed dus heb het papier en een buisje voor bloed mee gekregen.
    mocht ik naar het ziekenhuis moeten dan moet ik dat papier mee nemen en het buisje moest ik in het kraampakket doen.
    volgende afspraak 12 december 11 uur.
    6,1 kilo gegroeid.

14. anita1975

meliske, fijn dat alles goed was en 9,5 kilo netjes hoor...

dat verhaal heb ik niet gelezen maar wel vaag indd...iemand die meer weet misschien?

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anita, wat fijn dat alles goed is! Je bloeddruk is keurig hoor, heb ik ook steeds en kan niet beter zegt de vk! En inderdaad rustig aan! Als ik hier weleens lees wat jij allemaal doet op een dag...

Linda, ja daarom vind ik het ook wel vreemd, ben wel geneigd om te zeggen dat ik het allemaal niet geloof, omdat er al zoveel van die rare verhalen op het forum hebben gestaan...

16. Niet meer actief

9.5 kilo vind ik weinig! ik ben bijna het dubbele aangekomen! Schaam me dood :oops: haha
    Fijn dat het met jullie ook allemaal goed gaat, dat de controles weer goed waren enzo...
    En das zeker een raar verhaal zeg, zou het niet goed zijn gegaan? beetje vreemd zeg..Is ze nog wel actief hier?

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, fijn dat alles goed was bij de vK! en lekker rustig aan doen nu he!

Anneliesje, ow je dat is wel een beetje wazig van thunderangel. En idd ze trok vaak discussies naar zich toe ja....

18. anita1975

ja nou ik wil graag alles doen en aangeizen ik veel zelf moet doen, moet ik wel maar heb nu gezegd dat ik het rustiger aan moet doen, dus moet dat maar he

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL

Dees vind ik zooooooo mooi. Echt een duidelijk voetje!

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Melis, die is zeker mooi zeg! Lijkt al groot he?

Deel Deze Pagina