hoi hoi. bij mij weet iedereen het al. als 1 iemand het door verteld weet gelijk de rest van de wereld het ook. veel liefs Annika
Bedankt voor jullie lieve reacties! @ linda hoe snel werd jij daarna weer zwanger? En hoe zit het nu met de cyclus? Telt het vanaf nu dan weer op 1?
Kelly meid wat sneu voor je!!! ik wilde net een felicitatie voor je typen.... Wat een enorme domper voor jullie! ik heb voor mijn dochter ook een miskraam gehad bij 5 weken en 2 dagen. ik was vier maanden later opnieuw zwanger. Ik hoop dat het bij jou ook niet lang hoeft te duren. Volgens mij is in principe de dag dat je bloed verliest inderdaad nu dag 1 van je nieuwe cyclus.... Sterkte meid! een dikke knuffel! Roxanne Ik heb je link geklikt, maar de advertentie is al verwijderd van marktplaats! jammer, was erg nieuwschierig 8) Wat leuk dat je al zo bezig bent met kamertjes en alles! heerlijk om te zien dat er meer zijn die gelijk helemaal in hun zwangerschap opgaan! Mamasu, ik kan me zeker wel voorstellen dat je wat voorzichtiger bent nu, juist omdát je een missed abortion (wat een rotwoord eigenlijk) hebt meegemaakt. VOlgens mij vertelde je ook nog dat je lichaam wel enorm zwanger aan het zijn was met symptomen enzo he?! dan ben je helemaal zo misleid.... bah! nare ervaring hoor! Ik kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring nog eventjes wat voorzichtiger bent met vertellen ja... Ik heb het inmiddels ook aan de hele wereld verteld. Gisteren aan mijn broer, die moest huilen! zo lief! hij was ontzettend blij! en mijn ouders en mijn mans ouders hadden het al gevoeld (gek he!). waren ook blij! Ik voel me ook enorm zwanger, veel meer als bij mijn dochter. hele zere borsten (auw auw! ze groeien NU al!)En bij mijn dochter had ik al een aantal keren bloedverlies gehad, en nu helemaal niks! gek dat je dat nog steeds af en toe verwacht als je naar de wc gaat hoor. Nog een ruime week, dan echo! ik kijk er enorm naar uit! Ook omdat we dan weten of het er 1 of 2 zijn... Ik ben m.b.v. IUI zwanger geworden en had 2 en misschien 3 eitjes. Dus ik ben ontzettend benieuwd! Zijn er meer met het risico op een tweeling? Zou het wel reuze bijzonder vinden, maar moet dan wel even slikken hoor (vanwege de praktische kant vooral, en ook vanwege de zwangerschap of dat dan wel allemaal goed gaat komen....) gezellig om hier te schrijven trouwens! leuk om met anderen die in dezelfde situatie zitten hierover te kletsen!
Hallo allemaal, Mijn eerste berichtje op deze site. Volgens de calculator ben ik 25 januari uitgerekend. Net als een boel mensen hier ook 1 keer ( vrij snel) een mk gehad. Dus ook nog angstig elke keer bij het naar de wc gaan. Iedereen gefeliciteerd met het wondertje.
Pacific, gefeliciteerd! hoop dat alles goed gaat meid! we tellen met elkaar af tot we de 12 weken grens voorbij zijn! probeer toch zoveel mogelijk te genieten (in hoeverre dat gaat), want stel je voor dat alles goed gaat! dan heb je 3 mnd van je zwangerschap gemist met zorgen maken (voor niets) en niet genoten van je wondertje in spe!
passific gefeliciteerd en ja inderdaad hier heel wat lotgenoten. kellox balen zeg. Over tweelingen, bij ons was de mk een tweeling en we hebben zowieso heel veel kans op een tweeling, komt in de familie zo vaak voor en was er zelf 1 van een tweeling (broertje is doodgeboren)en mijn moeder en van die kant zitten er 6 tweelingen en van mijn vaders kant 3 en van mijn mans kant zitten er ook 7 tweelingen in de familie. Dus wij dachten het ook, maar inmiddels hebben we al gezien dat het er 1 is. (vind het eigenlijk stiekum helemaal niet zo erg)
Hoi Meiden, Meld me hier ook aan bij de januari mamma's, want op 21 januari ben ik uitgeteld. Twee weken terug een test gedaan en meteen erg overduidelijk zwanger. Na zoveel rondes is het dan toch eindelijk gelukt, We zijn blij om te weten dat het in ieder geval dus ook zonder medische mallemolen kan. Maar nu komt het afwachten, is alles goed enzo... dat vinden we toch wel erg spannend allemaal, maar dat telt voor meerderen hier, heb ik al gelezen. Iedereen hier trouwens nog eens extra gefeliciteerd met je zwangerschap Ben vorige week bij de huisarts geweest, en moet begin juli pas terugkomen. Daarna pas een afspraak maken bij de verloskundige. Dit vind ik nog zo verschrikkelijk lang duren.... Voel me trouwens helemaal niet misselijk, maar wel moe, moe en nog eens moe, kan heel de dag slapen als ik wil. Nou ik ga iedereen hier volgen, groetjes kaily
Hallo, Ik ben ook uitgerekend in januari.. Wordt mijn 2e kindje. Ik loop een heel stuk achter zie ik, maar om nou alle 84 pagina's te gaan lezen gaat me wat te ver! Het is nog vrij pril allemaal, en een grote schok voor mij aangezien deze zwangerschap helemaal niet de bedoeling was, maar het kindje is zeer zeker welkom.
Kalush, Kaily, en Pacific! Gefeliciteerd en welkom bij de januari mama's! Kelly, wat balen meid, veel sterkte. Ook hier kans op tweeling, en bij de echo kon ze het nog niet zien, dus dat wordt spannend! Weer een lekker rustig dagje op de planning staan, heerlijk! Fijne dag allemaal.
Hoi, Ook ik behoor tot de gelukkigen dat er nieuw leven in mij groeit. Ik ben nu 6 weken zwanger en weet het nu een week. Hierbij feliciteer ik jullie allemaal! Groetjes, Sandra
Ik zit ook nog in het prlle begin......ben 31 januari ongeveer uitgerekend, weet het pas sinds afgelopen vrijdag; ga dinsdag de huisarts bellen voor afspraak!
Dat zijn er idd erg veel opeens! Grote babyboom in januari! Gefeliciteerd allemaal. De lijst moet weer bijgewerkt worden
Goedemorgen, 00Marij Zodra alles op het kamertje staat, zet ik het in mijn album. Kellox Wat vervelend voor je zeg, ik hoop dat je veelsteun krijgt de komende tijd.
Hoi dames, @alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom! In 1 keer wel 4 nieuwen geloof ik! @Kellox balen meid. Het is een nare gebeurtenis als zoiets je overkomt ook al is het nog maar pril. Je stelt je toekomstbeeld er wel al helemaal op af. @Marij ja ik voelde me bij die missed abortion idd gewoon erg zwanger dus had die slechte echo totaal niet zien aankomen! Ben nu dan ook supernerveus voor de echo. Maar ja, het moet toch een keer en dan maar heel hard duimen dat het deze keer wel goed is! Lief dat je broer helemaal emotioneel werd. Zou het straks een tweeling worden! Je schreef al 'risico op een tweeling', dat vond ik wel grappig, in plaats van 'kans op een tweeling'. Maar ja, je zou inderdaad wel even moeten slikken denk ik als je straks ineens 2 kleintjes ziet op de echo! Wie weet... Zeker omdat je je zo heel erg zwanger voelt?! Ik heb nog steeds heel erg het honger/misselijk-gevoel, afwisselend dus. En megamoe. Zit heel snel vol en heb dan ook snel weer ontzettende trek. Je bent op die manier eigenlijk de hele dag met eten bezig he? Nou ja succes iedereen in ieder geval! En fijne vrije dag....