Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

anita1975, die man woont dus in een dikke villa met zijn vrouw (tis zo'n makelaarsmannetje)
    zijn vrouw die heeft geen haast met een scheiding want die zit nog goed op haar plek in die villa, dure auto etc.
    Nou zo wou ik niet leven hoor, mijn moeder is al jaren ongelukkig door deze situatie maar er mee stoppen wil ze ook niet, ik heb het maar naast me neergelegd.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Sorry ff geen puf om alles na te lezen :oops: Begrijp in ieder geval dat het over foute mannen gaat.

Hier ziek, ziek en nog eens ziek is al de 2e x sinds mijn zwangerschap :pale: Bij 22 weken precies hetzelfde gehad... Dus lig met dampo, strepsils, pcm, en otrivin in bed bah bah! Gelukkig kan het voor de kleine geen kwaad, ik moet het ook echt gebruiken anders loop in helemaal over.. Heb zelfs de fysio afgezegd klaag klaag. Sorry maar ik voel me zo beroerddd hmpffff :(

3. Niet meer actief

Nou vivian, beterschap dan maar zeg! rustig aan doen, en goed uitzieken!

4. Niet meer actief

Linda, veel plezier!

Berna, fijn dat je kleintje gedraaid is, moet een heerlijk gevoel zijn! :D

Vivian, beterschap meid!

Hier net bij de Mc geweest, mjammie!
    Zometeen Samen Bevallen.

Tot later 8)

5. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    vivian, beterschap! balen he, als je je zo beroerd voelt! nou ja, beter nu als wanneer je moet bevallen..... ;) (ik probeer positief te blijven)

linda, fijn weekend! ik schrijf na het weekend wel wat over je werk, want het is echt dikke onzin dat je je functie straks niet terug zou kunnen krijgen! niet op je laten zitten hoor! kom er na het weekend wel op terug, want je leest vast niet alles na ;)

Berna, wat fijn dat je ukkie is gedraaid! voel je zelf ook andere bewegingen? ik dacht ook dat mijn kereltje was gedraaid, maar nu twijfel ik weer. heb sinds gisteren geen getrappel bovenin gevoeld. nou is uk vandaag zowiezo rustig, tenzij ik ga liggen. morgen maar eens afwachten. ach ja, en ik kan er toch niks aa ndoen, hij ligt zoals ie ligt!

vandaag met mijn dochter bloed wezen prikken (ze wordt in januari 3). ze was zo stoer, ze heeft niet gehuild en zat vol belangstelling te kijken hoe dat allemala ging (had wel van te voren gezegd dat het even pijn ging doen, dus dat wist ze al). ben zo megatrots op haar! de verpleegkundige was ook heel erg onder de indruk van haar houding. stoer he! wat kun je trots zijn op je kindje!

verder een raar dagje gehad. nu pas ff tijd voor mezelf (dochterlief ligt in bed en manlief is werken).

morgen weer een rustig dagje. dochter is dan naar de KDV en man brengt haar weg, dus ik mag uitslapen. zou het eindelijk een keertje lukken?

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja ik voelde duidelijk trappen boven in en in mijn zij
    vivian beterschap!

7. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Berna, goed dat de kleine gedraaid is! Ons meisje heeft zich gedraaid toen ik ongeveer 27 weken was en sindsdien (al 6 weken dus) ligt ze met haar hoofdje beneden. Hopelijk verandert ze nu niet meer van gedacht. Ik baal er een beetje van dat ik nu vrij lang niet op controle moet (is van 6 nov geleden en moet pas 3 dec weer, daarna om de 2 weken). Ik zou wel eens willen weten of ze al aan het indalen is. Hoe voelt dat eigenlijk? Want ik heb af en toe wel felle steken van pijn onderin mijn buik.

Gisteren heb ik ook voor de eerst gevoeld dat ons kindje de hik had:)

Ik heb verder niet alles kunnen bijlezen, jullie kletsen veel te veel.

Het wordt wel spannend he, ik vraag me af wie van ons er uiteindelijk het eerst zal bevallen.

8. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    goh, had verwacht dat weer enorm bij moest lezen. Maar het valt mee vandaag! Allemaal aan het "Potteren"? hihihi

Vivian, wat vervelend meid, zo zwak/ziek/ misselijk. Beterschap hoor!

Joyce, jakkie wat irritant zo'n ontsteking. Hoop dat het snel wegtrekt en je er weinig hinder van hebt.

Linda een heel fijn weekend gewenst hoor.

Anita, wat vervelend dat je niet met de vriend van je moeder kunt. Aan je verhaal te lezen kan ik me dat heeeeeeeeeeelemaal voorstellen, grrrr. Knap dat je het zo naast je neer kunt leggen.

Berna fijn dat je beebje gedraaid is en gefeliciteerd met je verlof!

Vandaag zo'n onwijs gave opmerking van een jochie uit mijn klas. Moet ik ff met jullie delen hoor. Ik pieste echt bijna in mijn broek, maar hij keek me heel verbaasd aan, want hij meende het echt serieus (arm kind, foute juf! hihi)
    Hij komt bij me en vraagt bloedserieus "juf wat wil je eigenlijk liever, een keizerkind of een kutkind?" Ik dacht dat ik het verkeerd had verstaan, dus ik vraag nog een keer "Wat zeg je?" Hij vraagt me nogmaals doodleuk de eerdere vraag. Ik lag helemaal in een deuk. Zegt ie "Maar juf, zo noem je dat hoor!" (beetje pissig aan zijn reactie te merken, of was het "ach arme juf, dat je dat nog niet wist" haha)
    Ik vraag hem wat dat dan betekend. Nou dat was het volgende "als je een keizerkind krijgt, maakt de dokter een snee in je buik en dan pakken ze het kindje er zo uit, heel makkelijk!" Goh, inderdaad, dat klinkt echt als heel makkelijk. Ik vraag hem wat dan een kutkind is. Zegt ie "nou die komt uit je vagina! Bah!" Ik vraag hem waarom het dan een kutkind heet. "Tja, vaginakind is wel een heel rare naam!".......Nou hahaha ik zeg, doe me dan toch maar een kutkind hoor. Zo'n snee in mijn buik hoeft voor mij niet als dat niet nodig is. "Gatverdamme" zegt ie, hahahahaha
    Morgen toch maar even met de klas over hebben hoe dat nou echt in zijn werk gaat. Ze zijn nu wel helemaal met details bezig. Ohhhh poepies zijn het toch ook.
    Nou ik ga ff verder.

Liefs Marije

9. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    meliske nog bedankt voor je tip over de warme melk. werkt bij mij nu ook goed.

hier is het griepvirus uitgebarsten. snotteren en koorts en vannacht flink overgegeven.

marije leuk he die opmerkingen van die kinderen. het leven lijkt voor hun zo simpel

vivian ik weet hoe je je voelt.

linda een heel fijn weekend

iedereen die verlof heeft gefeliciteerd. ik moet nog 2 dagen morgen 2,5 uur en dinsdag 2,5 uur.

ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

meliske jammer dat ik je echo niet kan zien. ik ben ook wel benieuwd naar die grote voetjes :D

10. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    voor op de lijst:

as maandag om 11.00 naar de verloskundige
    dinsdag 11 december om 10.00 groeiecho in het ziekenhuis

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    das wel jammer juni
    indalen voelt een beetje als menstruatiekrampjes geloof ik

Guppie hoe is het met jou? Je bent al een tijdje niet langs geweest

12. Niet meer actief

Marije, leuk hoor dat verhaal van een van je leerlingen :D
    Lekker ongenuanceerd....

Vanavond 'leren' puffen, gut wat werden we melig.... Vooral die kerels, hahaha :D
    Is wel erg leuk die cursusgroep, die 2 uurtjes vliegen voorbij!

En zo lekker slapen, truste allemaal.... :baby:

13. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik ben net thuis en ga op bedje...ben moe, morgen ook weer vroeg...

marije leuk verhaal van dat jochie...hoe oud zijn de kids in je klas eigenlijk.

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wat een verhaal over de mannen van tegenwoordig! En dan ook nog dat verhaal van keizerkind en kutkind. Hilarisch!

Ik kwam even bijlezen en melden dat ik niet kan slapen. Heb zooooooooo last van zuuraanvallen. Niks helpt, vanillevla, rennies, warme melk, enz. Zelfs zittend lukt het me niet. Grrrrr!

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Jeetje, nog maar 40 dagen staat er onder mijn banner. Klinkt al beter dan 40 weken :D
    Tijd gaat zo hard nu, zeker met de feestdagen in het vooruitzicht. Nog even en we mogen allemaal puffen :p

16. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    aaah arme busy, zo laat nog wakker! heb je later wel i nslaap kunnen komen?

hier is het uitslapen niet gelukt, was alweer om 5 uur wakker en bedacht dat ik dan maar wakker bleef om man en kind de deur uit te helpen vanmorgen. ga straks nog wel even lekker slapen denk ik! Zit nu lekker te genieten van een boterham rookvlees en een kopje thee!

marije, wat een superleuk verhaal zeg! een keizerkind of een kutkind hahahaha. welke groep heb je eigenlijk? hoe oud zijn de kindjes? Mijn stiefzoontje van 5 vraagt helemaal niet hoe de kindjes eruit komen. hij weet nog van zijn zusje dat ze met een keizersnee geboren was, dus deze komt er ook zo uit, vindt ie. dokter maakt een sneetje en hopla kindje eruit.... voor hem helemaal niet zo ingewikkeld grijns. (voor mij wat minder, maar goed)

mijn goede voornemen van vandaag... vanmorgen lekker relaxen, daarna wat klusjes van mijn lijst afwerken en dan vanmiddag een paar uurtjes plat! Nu me er nog aan houden.... 8)

Juni, wat zit er inderdaad lang tussen je controles! gelukkig mag je bijna weer en dan elke veertien dagen, dat is een fijner gevoel he! ik weet niet hoe indalen voelt, mijn 1e was volgens mij niet ingedaald en deze denk ik ook nog niet. althans, hij ligt wel erg laag in het bekken, maar dat lag hij altijd al?!?

moppie, jij ook beterschap! vervelend al dat gegriep he!

17. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Berna wat lekker dat ie gedraaid is! Hier volgens mij ingedaald sinds gisteren...meer schopjes rond navel en minder naar wc en zo, maar zitten is wel vervelender geworden....
    Beterschap voor de zieke!
    O kinderen kunnen zo heerlijk reageren op dat soort dingen!
    Hier was de kleine druk aan het schoppen gisteren tijdens een kletsles...Komt 1 van de jongens, volgens mij juf wordt de baby een jongen...o waarom dan.... nou hij wordt de opvolger van Ronaldino, want hij kan nu al goed schoppen..hahhaa op je te bescheuren toch, die kids zijn zo leuk. Nog 9 dagen werken en sommigen gingen me toch wel missen. Of ik dan voor de vakantie nog even met de baby langs wou komen......niet beseffend dat ie er dan misschien nog helemaal niet is haha.
    GEweldig gewoon!

Goed ik ga nog wat doen, gelukkig eindelijk weer s wat beter geslapen...kleine ook geloof ik want die is weer druk als vanouds.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    goeiemoggel!
    Heb best lekker geslapen 1 keertje wakker geworden vannacht om te plassen dus dat valt mee. Zo babyboom kijken had ik opgenomen en verder staat er niet veel op de planning, lekker.

Lefbekkie kan me voorstellen dat zitten dan lastiger is ... nog ffies!

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Thanks meiden voor jullie reacties! Voel mij vandaag al iets beter. Moppie jij ook beterschap meid!

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    berna, lees ik het goed dat je kleine gedraaid is?
    wat ontzettend fijn! ! !

hier alles goed! ik heb eindelijk zw-verlof! heerlijk het idee gewoon lekker 4 maanden thuis te kunnen zijn!
    Slapen doe ik bijna iedere nacht slecht. Ik slaap heel onrustig... heel raar!

Deel Deze Pagina