Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    fijn dat ie gedraaid is!
    hier ligt de kleine gelukkig nog goed....
    vandaag mn laatste uurtjes....
    heerlijk!maar ook vreemd...
    ben over 4 mnd wel weer terug maar toch.....

2. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Berna: Fijn dat het beebje gedraaid is, moet toch een hele opluchting zijn.Fijn dat je goed geslapen hebt.

Meliske: Geniet lekker van je verlof, ik hoop dat je toch een beetje je rust krijgt ondanks dat je zo slecht slaapt.

Gisteren heerlijk aan de klieder geweest met het gips, onwijs gelachen natuurlijk met mijn zus. De foto`s staan in mijn album, het gips moet 24 uur drogen, en dan mogen mijn nichtjes hem creatief beschilderen.

Straks lekker naar de kapper, verder ook niks op de planning hier.

Liefs Sonja

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Berna, wat fijn dat ie gedraaid is! Weer een zorg minder.

Linda, heel fijn weekend!

Vivian, beterschap meid!

Melis, lekker genieten van je verlof!

Marij, weer zo vroeg wakker! Wel uitrusten he!

Busy, vervelend zeg die maagzuur, kun je niet iets aan de vk vragen?

Roxy, voorzichtig met je rug! Bijna weekend gelukkig.

Moppie, ook jij beterschap!

Anitadejong, vervelend zeg dat je de nieuwe vriend van je moeder niet mag, gelukkig kun je er wel met je moeder over praten

Ik heb weer heerlijk geslapen! Nu aan het werk :( Vanmiddag lekker erwtensoep halen bij schoonmoeders, ik had gezegd dat ik daar zo'n zin in had, heeft ze speciaal voor mijn gemaakt!

4. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Haha grappig verhalen over keizerkind en kutkind.

Vivian fijn dat je je al wat beter voelt.

Iemand had het over indalen etc, ik heb al een paar keer wat menstruatie-achtige krampen gehad, dus echt onderin de buik. Ik dacht dat dat indalen was. Gisteravond een paar keer steken, euh vanbinnen zegmaar, "vanondere" :) heeft dat ook met indalen te maken? Ik heb er wel eens van gehoord maar ik weet niet meer precies hoe en wat.
    Ik ga straks naar de bieb, lekker veel leesvoer halen :D Vanmiddag ook nog babyboom kijken, toch wel handig die herhaling!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Niempie goed idee de bieb! ik denk dat ik daar maar eens lid van ga worden! Wle zo handig in mijn verlof

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

dat zei ik ook tegen mijn vriend op bed vannacht, we konden niet echt slapen, ik zei het gaat zo meteen best wel snel, mariet jarig, ik jarig en dan kerst en dan hoef ik nog maar 3 weken....heerlijk.

7. anita1975

sonja, leuk hoor die buik....
    ik weet nog niet maar misschien ga ik het ook doen...

8. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Als je het wel gaat doen ff een tip, koop je gips (als dat eventueel mogelijk is) in het ziekenhuis, dat is vele malen goedkoper als dat je zo`n kant en klaar pakketje in de winkel koopt.

Liefs Sonja

9. anita1975

wat heb jij betaald dan...
    want meliske had laatst een site gegeven en daar zat alles bij en ik vond het niet eens zo gekke duur...

10. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    sonnetje, is idd leuk geworden je gipsbuik! heb ook ff verder in je album gesneupt en wat heb je een mooie babykamer! dat wiegje vind ik ook zo leuk! tis dat ik geen plek heb om mijn ledikantje op te slaan... anders had ik ook een wieg gekozen!

ik zal ook eens foto's maken van ons babykamertje trouwens. vergeet ik steeds. wordt ook tijd voor een nieuwe buikfoto!

berna, ik doe echt rustig aan hoor! ik heb net geprobeerd weer te gaan slapen, maar lukt niet. dus ga vanmiddag weer plat. nu ben ik aangekleed en met mijn lijstje bezig. er staat vooral nog poetswerk op (dat vind ik niet leuheueueueueuek!) maar ik ga gewoon 1 vertrek per keer doen. zoiets. en zometeen ff mijn moeder vragen of die volgende week een dagje wil komen helpen met gordijnen wassen. dan is mijn huis straks weer spik en span! (hoezo nesteldrang? haha)

niempie, dat is zeker een goed idee, de biep! dat ik daar door jou op geattendeerd moet worden haahhaha. ben al jaren lid, mijn dochter ook, maar vergeet steeds te gaan! :oops: bij onze biep kun je online zelfs de oude top 10 lijsten downloaden. de meest recente top 10 lijst is vaak uitgeleend, maar die van voorgaande jaren vaak niet. lees je hartstikke leuke boeken!

nou meiden, ik ga ff bellen en aan de gang! denk dat ik met de woonkamer begin vandaag!

tot later!

11. anita1975

ja leuk kamertje sonja.

ik ga ff eten, nog niet gedaan en voel al dat ik honger krijg...haha
    de klene is lekker aan het bewegen hier....ijn buik krijgt alle vormen.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    He Meiden,

Ik heb even een tijdje niet gereageerd, merk dat ik mezelf helemaal gek maak anders. Voorlopig doe ik wat rustiger aan qua forummen.
    Het leek er even op dat beebje al geboren wilde worden, maar thank God zit ze nog op haar plaats.
    BM is wel aan het rijpen, maar verder gaat alles nog goed. Het lijkt er nu op dat ze voorlopig blijft zitten. Ik hoop echt dat we de 40 weken gewoon gaan halen!

Ik kom van het weekend nog wel even terug om jullie verhalen te lezen!

13. anita1975

hey guppie, wat is dit nou, wat is er gebeurd dan, heb je weeen ofzo gehad?
    nou meid rustig aan de baby moet indd nog ff blijven zitten.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    heel zwakke weeën maar hoor, ik heb na een half uur CTG weeënremmers gekregen en die sloegen goed aan.

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Guppie, laat je meiske nog maar lekker blijven! Sterkte meid.

Zo mijn werkdag zit er weer bijna op! Ik zal van het weekend er ook niet veel zijn, m'n laptoppie wordt gemaakt! En om nou boven te gaan zitten.
    Fijn weekend allemaal!

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Pfff...uiteindelijk met veel moeite tegen 4:45 in slaap gevallen en om 9:30 weer wakker! Ga vanmiddag dus nog maar even plat denk ik.....

Meliske: gefeliciteerd met je verlof!

Guppie: fijn dat de weeenremmers goed aansloegen. Dat je ukkie nog maar even lekker in je buikie blijft!

Anneliesje: fijn weekend alvast!

Sonnetje: leuk die gipsbuik! Ga je hem op de babykamer hangen als ie af is?

Niempie: goed idee van die bieb! Heb weer vaker harde buiken nu, dus zal ook wat rustiger aan doen en dan is op de bank onder mijn fleece-dekentje met een koppie thee en een boek natuurlijk wel een lekker vooruitzicht! Hier ook een week lang ongi-krampjes gehad en met verzitten af en toe een lekkere steek daar van onder. Bij de controle was de kleine al een beetje ingedaald, dus het kan best dat dat bij jou ook zo is!

Berna: fijn dat de kleine gedraaid is!

Marij: Succes met je lijstje! En niet teveel in 1x doen he!

Inkie: lekker genieten van je verlof straks!

En voor iedereen die nu ziek zwak en misselijk is: BETERSCHAP!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hé guppie rustig aan he.. je meisje redt het nu wel buiten maar ze kan beter nog een paar weekjes blijven zitten!

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Iemand tips om de boel weer wat op gang te brengen....
    grr ben al 3 dagen niet geweest en het doet gewoon pijn...... Liefst lekker makkelijke tips, heb niet zoveel zin in huisartsdingen zeg maar...

19. Niet meer actief

Guppie: das ff schrikken! rustig aan maar idd, hopelijk blijft ze nog lekker ff zitten..

Sonnetje leuk zo'n gipsbuik! waar ga je hem zetten/hangen/?
    die gipshandjes en voetjes die je kan maken al ze geboren zijn vind ik ook zo leuk..

Hier nog steeds lekker beweeglijk! en ook nog steeds wat bloedverlies..maar goed begin er goed aan gewend te raken! Lekker relaxen van het weekend, iedereen al fijn weekend!

20. Niet meer actief

oh en tips: kiwi's als je wakker word...? die werken wel goed als je er een stuk of 2/3 eet op je lege maag..uhm zelf heb ik floradix..weet niet of je dat kent? kan je bij de natuurwinkel of etos geloof ik halen, zijn vitamines op natuurlijke basis ook zeer bevordelijk voor de stoelgang, kon zelf ook moeilijk, maar gaat nu perfect. En het is ideaal voor zwangere vrouwen, want alles zit erin! een drankje is het..wel heeeeeel vies haha

Deel Deze Pagina